Sari la conținut

Postări Recomandate

Cu cateva zile in urma am avut un drum mai lung prin tara, la un momendat a trebuit sa alimentez dupa ce am mers cam 30 km de la aprindera martorului pentru rezeva, am oprit la un Lukoil si am alimentat 51.6 litri.

L-am atentionat pe pompagiu ca Dusterul are capacitatea rezervorului de 50 litri si ca este imposibil ca in rezervor sa nu mai fie 2-3 litri de motorina, la care el mi-a raspuns ca pompele lor sunt calibrate.

As dori sa stiu daca vreunul dintre voi s-au mai intalnit cu astfel de situatii sau daca aveti alta explicatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 33
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

De cand am Duster-ul, ca si la Logan, fac plinul ochi dupa ce se aprinde becul si mai putin de 63-64 litri nu au intrat niciodata. Din ce am observat pare sa fie la fel rezervorul cu cel de la Logan.

Specificatiile producatorului sunt una... realitatea este alta! Da, in rezervor incap undeva intre 65-70 litrii de carburant (de la gol/uscat la plin pana in buza)

Da, confirm, pot intra in rezervor pana la 70 litri. Am descoperit asta cand un baiat rabadator de la un Petrom mi-a alimentat 57 de litri de motorina in momentul in care mai aveam doua liniute in bor

Nu este inposibil in rezervor intra 65 litri motorina

Specificatii producator;

Date tehnice Dacia Duster:

- Dimensiuni L x l x h: 4315 x 1822 x 1625 mm

- Ampatament: 2673 mm

- Masa autovehicul: 1160 - 1294 kg

- Masa maxima autorizata: 1710 - 1844 kg

- Sarcina utila: 550 kg

- Gardă la sol: 205 - 210 mm

- Capacitate portbagaj: 408 - 1636 litri

- Capacitatea de trecere a vadului: 350 mm

- Unghi de atac: 30°

- Unghi ventral: 23°

- Unghi de degajare: 36°

- Ecartament faţă: 1560 mm

- Ecartament spate: 1567 mm

- Capacitate rezervor (litri): 50

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai una e sa faci 800 - 900 km cu 50 (!) litri si alta e sa-i faci cu 60 sau 65.

Psihologic vorbind, mai degraba constientizezi banii gramada care-ti ies din buzunar sa faci un plin decat consumul pe care ti-l arata CB-ul :)

Real vorbind... daca faci 800 km cu 50 de litrii, atunci cu siguranta ai sa faci 1000 cu 65 litrii alimentati odata dar si alimentati de doua ori (50+15)!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...