Sari la conținut

Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?  

303 membri au votat

  1. 1. Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?

    • -ce mai tare pe motorina, 4x4 (dCi 110cp - Laureate)
      189
    • -ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)
      75
    • -ce mai ieftina pe benzina 4x2 (1.6 16v 105cp - Duster)
      24
    • -ce mai ieftina pe motorina 4x2 (dCi 85cp - Ambiance)
      15


Postări Recomandate

Trebuie sa va ganditi bine ceea ce vreti!

Eu ma bag in seama deoarece, pentru mine, Dusterul este prima masina Diesel.

Daca va place putin aventura... atunci... negresit un Diesel. Va scoate din multe incircaturi chiar si la un drum mai usor... in care ai de urcat si ai nevoie de cuplu (de exemplu o urcare spre cabana Ciucas).

In materie de "sprinten" nu stiu cine si de unde a scos-o ca Dieselul nu este sprinten... in special pentru drumurile din RO.

Mai tre' sa tineti cont si de faptul ca... si in oras... Dieselul (in special FL) consuma mult mai putin! Cu un benzinar nu cred c-ai s-ajungi niciodata pe la 6,5-7 l/100 km. Pentru cine vrea si mai multi CP (sa fie si mai sprinten...) pt Diesel mai exista si Chip Tunning (fara urme pe computer, pentru Garantie) care il poate urca destul de sus...

Totul e sa analizati de ce aveti nevoie!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 143
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distan

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate." Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i

Imi place mai mult dacia duster. Parca nu-i sta bine sub sigla renault. In legatura cu dotarile sunt oarecum impresionante la renaultul de mai sus dar, ca admirator al masinilor mai simple si mai spar

Posted Images

Să înţeleg că recomanzi diesel-ul cu DPF pentru rulaj preponderent urban?

 

 

 

Pentru clarificare:

Mai tre' sa tineti cont si de faptul ca... si in oras... Dieselul (in special FL) consuma mult mai putin!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Să înţeleg că recomanzi diesel-ul cu DPF pentru rulaj preponderent urban?

Nu prea inteleg unde ai citit tu ca vrea cineva vre-un sfat legat de circulatia prepondetenta in oras? Ai putea citi ce se vrea ca sfat inainte... de a deschide... "tasta"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu consumul este oarecum relativ. Si ca sa intelegeti mai bine am sa exemplific. Anul trecut am avut un 535d care imi consuma in Bucuresti in jur de 23%. Sictirit de acest consum (ziua si milionu') am dat masina si am zis sa iau ceva care papa mai putin si anume am mers pe un golf 6 1.6 mpi benzina. De consumat, consuma intr/adevar mult mai putin ~ 13% in Bucuresti insa ma rugam de ea efectiv sa accelereze mai tare. Nu stiu daca motorul respectiv asa era el dar mi s/a parut foarte puturos (nu neaparat fiindca veneam de pe o masina de 300cp).

De acolo si curiozitatea mea fata de motorizarile diesel vs benzina pe Duster. Imi este clar ca nu ma voi simti ca la motorul de 3L de pe bmw, insa macar un pic acolo sa se faca simtita accelerarea. Din pacate nu stiu pe nimeni cu Duster sa ma plimbe si pe mine un pic sa imi dau seama cum este si de aceea apelez la cunostintele voastre :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu consumul este oarecum relativ. Si ca sa intelegeti mai bine am sa exemplific. Anul trecut am avut un 535d care imi consuma in Bucuresti in jur de 23%. Sictirit de acest consum (ziua si milionu') am dat masina si am zis sa iau ceva care papa mai putin si anume am mers pe un golf 6 1.6 mpi benzina. De consumat, consuma intr/adevar mult mai putin ~ 13% in Bucuresti insa ma rugam de ea efectiv sa accelereze mai tare. Nu stiu daca motorul respectiv asa era el dar mi s/a parut foarte puturos (nu neaparat fiindca veneam de pe o masina de 300cp).

De acolo si curiozitatea mea fata de motorizarile diesel vs benzina pe Duster. Imi este clar ca nu ma voi simti ca la motorul de 3L de pe bmw, insa macar un pic acolo sa se faca simtita accelerarea. Din pacate nu stiu pe nimeni cu Duster sa ma plimbe si pe mine un pic sa imi dau seama cum este si de aceea apelez la cunostintele voastre :)

O varianta este incercarea la un dealer a unui benzinar si a unui diesel...

Consumul... de 13% nu am auzit pe-aici decat pe timp de iarna... la benzinar!

Dar cred ca ai sa ai o mare problema in a intelege si accepta aceasta masina... o cadere de la 300 Cp la 105 (110) CP... este de multe ori de nesuportat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce as cumpara? Probabil a 2-a oara tot ce am cumparat si acum, doar cu face-lift! :) Am facut de curiozitate un test drive, cat mi-au facut revizia, cu un duster 1.6 16v 4x4. Dupa 1000 de km cu a mea stock, si inca 1000 cu chip, mi s-a parut.. lenesa! asta e cuvantul, o masina lenesa, mai ales cand e cuplat pe auto sau pe lock... Probabil isi face treaba decent 2wd, nu contest, dar e doar pentru cine are nevoie de o garda la sol marita asa prin oras 4-5 km pe zi, nicidecum pt performante offroad minim decente, sau pentru o depasire de bun simt la drum intins.

Acelasi motor, 1.6 16v benzina il are nevasta-mea pe Fluence.. acolo poate din cauza cutiei se simte diferit, dar tot lenes, cu un consum nejustificat de mare!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dintre cei care si-au achizitionat relativ recent masina si nu au vrut sa faca doar un simplu test drive cu ea, a mai optat cineva sa o inchirieze inainte de la o firma de inchiriat auto?

Ideea e ca eu nu am timp sa fac teste in timpul saptamanii si ma batea gandul sa inchiriez un Duster pe timpul we-ului si eram curios daca a mai facut cineva asa in Bucuresti si eventual de la ce firma a optat?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...