Sari la conținut

Postări Recomandate

Parerea mea , dupa cate am inteles eu din urmatoarele, este ca odata ce farurile sau stopurile au fost omologate intr-o tara UE, nu mai trebuiesc omologate si la noi:

 

Precizări referitoare la legislaţie:

1) Definiţie "autoritate competenta - instituţie notificată de Statele membre ale UE sau notificata de Părţile contractante la Acordurile de la Geneva pentru emiterea certificatelor de omologare comunitară CE/CEE, respectiv a certificatelor de omologare internaţională CEE-ONU" (Conform ORDIN nr. 2.135 din 8 decembrie 2005).

2) Se exceptează de la obligaţia de a fi certificate următoarele:

"a) produsele omologate de autorităţile competente ale părţilor contractante în baza acordurilor de la Geneva;

B) produsele omologate sau certificate de autorităţile competente ale statelor membre potrivit directivelor/regulamentelor Uniunii Europene;

c) produsele de origine sau produsele de schimb de origine;

d) produsele şi materialele de exploatare noi fabricate în mod exclusiv pentru a fi utilizate de vehiculele destinate competiţiilor sportive, care nu sunt destinate utilizării în circulaţia rutieră. Aceasta excepţie nu se aplică în cazul în care produsele şi materialele de exploatare respective au dublă utilizare, atât pentru vehiculele destinate competiţiilor sportive, cât şi pentru vehiculele destinate circulaţiei rutiere." (Conform ORDONANŢA nr. 80 din 24 august 2000, cu modificările şi completările ulterioare din Legea nr. 288/2009).

3) "La acordarea certificării sau omologării produselor se pot lua în considerare rapoarte de încercări prezentate de solicitantul certificării sau omologării, efectuându-se doar încercările şi/sau inspecţiile necesare. Rapoartele de încercări trebuie să nu fie mai vechi de 1 an şi să fie emise în regim acreditat sau evaluat de R.A.R." (Conform ORDIN nr. 2.135 din 8 decembrie 2005).

4) "La acordarea certificării sau omologării materialelor de exploatare se pot lua în considerare rapoartele de încercări prezentate de solicitantul certificării sau omologării, efectuându-se doar încercările şi/sau inspecţiile necesare. Rapoartele de încercări trebuie să nu fie mai vechi de 1 an şi să fie emise în regim acreditat sau evaluat de R.A.R." (Conform ORDIN nr. 2.135 din 8 decembrie 2005).

 

Asta e sursa: http://www.rarom.ro/RO/article--Certificare%20Produse--19.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ar fi bun de specificat in titlul topicului ca sunt pt facelift. Daca erau pt cele vechi mai mergeau, cu toate ca sunt cam scumpe, dar nu vad de ce si-ar schimba cineva farurile de pe o masina noua (f

Fac vre-o 5000 km de banii astia Sub nici o forma nu i-as ingropa in niste faruri.

Pentru Ph1:

Posted Images

Farurile astea de la car DNA mi-ar fi placut daca erau pe fond negru. Ca design imi plac mai mult decat cele de la Dectane, dar repet, as vrea sa le vad pe negru.

 

Aaaa, si pretul imi pare cam mare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca am gasit si pe negru, poate ca il aduc(modelul) si cei de la Car DNA, cu un pret accesibil pentru forumisti.post-959-0-08735800-1402307922_thumb.jpg

 

Merg si pe facelift?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Sunt tot de PH1. Daca urmaresti filmuletul la un moment dat arata diferenta dintre farul respectiv si cel de FL. si se vede diferenta, minutul 5:10 comparatia cu farul PH1 iar la 5:50 cu cel de FL.

Jawohl mein Herr! :hmm:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...