Sari la conținut

Postări Recomandate

Ok, ti-e bun la tot ce vrei tu, eventual ii mai pui niste anvelope de noroi si aia ie. Eu as lua caruciorul (care din ce-mi amintesc eu, este destul de voluminos) cu mine si as merge la un dealer, sa ma lase sa vaz si io cum incape si cat loc ocupa. Portabagajul nu este fabulos de mare si nici ca latime nu sta extraordinar (3 adulti stau inghesuiti in spate), dar este suficient. Poti sa mergi si cu niste prieteni, va urcati in masina si vedeti ce si cum. Oricum iti recomand sa mergi la un dealer, macar sa vezi masina, daca nu faci si un test drive.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Avand in vedere ca am 2 copii mici am nevoie si de spatiu in habitaclu cat si in portbagaj uneori(ma refer la carucior).

In momentul de fata am o masina berlina unde am intalnit problema portbagajului si anume ca a trebuit sa ma limitez la obiecte/bagaje care incapeau prin gura de deschidere a portbagajului.

Uita de carucior... oricum cresc copii repede :) La prima mea intalnire fata-n fata cu Dusterul am luat caruciorul lu' al' micu, si vanzatorul nici nu a apucat sa ma intrebe cu ce poate fi de folos, eu deja probam caruciorul in portbagajul masinii din showroom. A intrat la limita, chiar un pic fortat, prelata nu se mai putea pune, iar alte bagaje.... mai rar...

Cam asta e situatia... O cutie portbagaj te mai ajuta, dar comod n-o sa fie asta-i sigur. Mai ales ca inca nu exista pe piata bare transversale dedicate faceliftului..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mai baieti omul asta are anevoie de o sinteza clara, de genu' "totul pe tava". Haideti sa il ajutam. Voi eventual ma mai completati, eventual dand totul din casa..

Asa cum zicea si Daniel mergem pe varianta "veche" de Duster:

-motorizare dci, 110 cp, excelent la consum pe varianta 4x2. 4x4, evident consum mai mare, cu putin, dar compenseaza excelent prin tractiunea 4x4.

-portbagaj mai mare pentru 4x2, evident maimmic pentru 4x4.

-versiunea 4x2 mai rapida pe sosea, extraordinar de.....incapabila pe teren alunecos, iarba, noroi si sa sti ca nu din cauza lipsei unei roti de pe spate care sa traga......ci din cauza ESP-ului, pe care Renault&Dacia s-au zgarcit sa ii dedice un buton de inhibare, dar pe macadam.....minunata.

-cuplu bun la ce avem, la drum intins se arunca excelent la drum.

-varianta pe benzina....motor tipic pe benzina, slab la turatii mici, elastic, ca atare obtii de la el forta urcandu-l in ture, 3000 in sus.....deci calcat zboara, dar consuma. Cuplu inferior, intretinere mai ieftina, mai rezistent(se zice). Completare diesel: schimbarea sistemului de injectie, cu unul Siemens/Bosch sau doar Bosch, fata de Delphi(neadaptat in Romania, din cauza modului in care conduc unii si a sursei motorinei). Deci :)diesel, a6-a doar pe autostrada sau drum intins, dupa 100 km/h. O sa ai parte de un tacanit superb.

Defectiuni cu care se poate circula pana la moarte: diesel facelift nu "sta" la rece, lucru pe care il poti citi si tu aici.....

-diesel vechi.....se aprind din senin martori la bord, mai iti taie din turatie, opresti, repornesti, daca nu se rezolva, mergi la service si se reseteaza......ECU cred ca ii zice, oricum motorul merge ok.

-benzinarele nu pornesc cateodata din prima. Mai stai cateva zeci de secunde si e ok.

Ce am schimbat eu in 80 000 km in aproximativ trei ani pe garantie:maciulia de la schimbator, care se oxideaza, senzor prezenta apa in filtru si cam atat.

Garantia la Dacia.....nu comentez

Parere personala:4x4 gama veche, repet personala, diesel evident.

Cea mai tare faza a mea cu Fetita.....vamesul m-a intrebat cand am trecut in Bulgaria, toamna asta, dupa un asa numit Tur al Dobrogei Romanesti, deci Balcic, Capul Kaliakra, sate vechi romanesti, unde nu se mai vorbea romaneste, plaja doar 1 ora,....traiasca regele si regina, in paranteza asta cu regina.....Ce culoare are masina? .....facusem prin Dobrogea cateva sute de km din 2000 km cu bagaje si 4 persoane doar pe macadam

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc adailton pentru detaliile date.

Ieri am fost sa fac drive test la unu dealer apropiat locatiei unde stau (drive testul a fost confirmat telefonic cu o zi inainte de catre cei de la reprezentanta) si am plecat de acolo cu coada intre picioare deoarece nu aveau masina de drive test ca unul din angajati a plecat cu ea....ma rog....se putea da un telefon si sa ma anunte ca sa reprogramam dar am observat la acest dealer o lipsa maxima de interes in a vinde masinile din gama Dacia. Mai mult ma indemna sa fac drive test la noul Fluence si imi vorvea numai de fluence avand in vedere ca ceream cat mai multe detalii despre Duster. Un lucru este sigur...100% nu voi cumpara masina de la ei.

In rest am analizat f mult masina din showroom si am ajuns la urmatoarele concluzii pozitive:

- portbagajul de la 4x4 este ok pt ce imi trebuie mie

- plasticele bordului mai calitative decat cele de la fordul meu(mondeo mk3)

- pozitia la volan foarte buna

- medianav dpdv al meu este ok pt ca si la mondeo il am montat tot asa jos langa schimbatorul de viteze(aici este vorba de obisnuita)

- scaunele sunt moi si confortabile chiar si bancheta din spate este destul de ok

- spatiile de depozitare

- comenzile geamurilor sunt pozitionate ok acum depinde de fiecare dupa obisnuinta....

- inchiderea usilor foarte buna chiar mai silentioasa decat la mondeo pe care il detin

Ca si minusuri mi sa parut aiurea ca sa dau inca 350 € pentru jentile din aliaj avand in vedere ca versiunea de top vine cu jenti de tabla iar pachetul de 800 € look inseamna de fapt cu barele de sus si partile din josul barelor fata si spate sunt vopsite si nu este vorba de un material metalic pentru protectie(ma refer la scut)

Acestea sunt impresiile mele si astept telefon de la alt dealer care se pare ca doreste sa vanda aceasta masina(si nu o masina renault) pentru a efectua drive test.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

P.s. Scopul acestui thread este sa dati detalii cat mai multe despre masina deoarece pe forum vad multi useri care au probleme particulare si anume:

- probleme cu distributia pana in 10k

- schimbat caseta de directie

etc....tocmai de aceea am cerut un sumar al lucrurilor bune si mai putin bune de la voi pentru aceasta masina :)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A da, scuze, multe Dustere au aceea vibratie pe viraj, pe piatra cubica. Nu trebuie bagat in seama, e singura solutie, pt ca odata luata masina Dacia nu schimba caseta usor,iar daca schimba, vibratile o sa reapara. Aceste vibratii nu influenteaza siguranta ta.

Oricum ar fi, masina e fiabila, iar eu, vorba userului@dacian, as conduce si prin casa masina.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina e buna, foarte placuta la condus. Serviciile postvanzare sunt execrabile (cel putin pe la noi). Uneori am impresia ca garantia e degeaba: te duci cu o problema care daca nu e evidenta nu se rezolva.

Ieri masina a avut din nou probleme cu pornirea. daca pana acum nu facea figuri decat o data sau de doua ori pe luna, ieri la fiecare pornire s-a incapatanat. SI, ghinion, era duminica iar service-ul nu lucra. Azi a pornit ceas de fiecare data. Cei de la service nu ma cred. Eterna intrebare: de unde bagi benzina?

Maine ma duc sa imi schimbe scaunul soferului, dupa un an si doua luni de clatinare si rugaminti. La implinirea unui an de la sesizarea problemei am sarbatorit evenimentul cu un mesaj la vocea clientului. M-au sunat si m-au incredintat ca treaba e ca si rezolvata, piesa s-a trimis. A trecut o luna de atunci si nu am primit nici un semn. Vineri am fost pe la reprezentanta. Piesa venise dar au uitat sa ma sune!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...