Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

@timekruzer - prima diferenta clara la capitolul iesire din mocirla o fac anvelopele ! Daca masina este suspendata sunt necesare crick, lopata, troliu - dupa situatie.... Diferentialul autoblocant are si el un rol dar nu te va scoate din rahat ! Garda la sol mai mare ajuta mult . Si in zonele de campie o ploaie sau viscol venite brusc pot sa-ti creeze mari probleme , cu sau fara diferential autoblocabil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca am provocat confuzii cu postul meu - vad ca sunteti mai multi care incercati sa ma convingeti acum ca diferentialul autoblocant nu este pentru noroi... sau pentru zapada mare... :) - e clar ca am gresit eu undeva...

 

Scuze pentru off-topic care urmeaza, promit ca voi fi scurt.

Daca va uitati mai atent la cele doua propozitii citate din mesajul lui @ktmadv, la care se referea raspunsul meu, veti vedea ca nici macar aluzie nu se face la vreun diferential... Eu mi-am exprimat deja opinia atat despre initiatorul acestui topic cat si despre diful autoblocant propus de el, aici: #135 si #143.

Pur si simplu am fost de acord cu utilitatea troliului mobil in situatii extreme, ca de exemplu.... si probabil de aici v-am pierdut pentru ca nu v-am impartasit intreaga poveste.

Iata: am fost anul trecut la Padis cu sotie, copii, mondeo incarcat + alte cateva turisme. Am prins o ploaie torentiala si la intoarcere am avut pe o portiune cu noroi unde am facut un adevarat spectacol de mud-wrestling pana ce ne-am tras/impins masinile din noroi... Distractie de 1 ora pe intuneric, copii plangeau, femeile nervoase, unele speriate, barbatii de nerecunoscut pline de noroi - m-am dezbracat la costum de baie sa scap de mizerie inainte sa ma urc iarasi la volan...

Se intelege acum de ce pe viitor in situatii asemanatoare as preferea sa rezolv problema mai "elegant", de la volan? Cand murdareala e fun atunci o fac cu multa placere, dar una e cand trebuie sa-ti transporti familia acasa in siguranta de la 150 km si alta e sa iesi cu baietii la o runda de tavaleala in noroi / zapada proaspata sa savurezi sunetul motoarelor turate si mirosul de gaze arse si de testosteron...

 

Concluzia: nu vorbeam de diferential, vorbeam de dorinta mea de a avea resurse suficiente sub mine sa rezolv asemenea situatii de la volan - deci cu eleganta. Un Duster stoc cred ca trecea cu multa eleganta, fluierand si cu mainile in buzunar, si mai scotea si pe ceilalti fara efort.

Sper ca s-a inteles acum la ce m-am referit, mai explicit de atat chiar nu pot fi, si daca incerc ma trage admin de ureche pentru off-topic - pe buna dreptate :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajuta la incrucisari de punti la cei care nu au ESP.

 

Si pe cei cu ESP de ce nu?

Cred ca te referi la functia ESP-ului care (teoretic) in mod inactiv cand detecteaza lipsa aderentei pe rotile de pe diagonala, incepe sa franeze rotile care se rotesc liber cate un pic si in aceste momente se transfera cuplu la rotile cu aderenta...

Teoria este frumoasa, dar eu imi rezerv dreptul de a ramane sceptic visavis de performantele acestei functii pana ce nu vad cu ochii mei de la fata locului cum iese un Duster din situatia de punti incrucisate doar prin forte proprii, cu ajutorul ESP-ului.

Cei care au incercat poana acum nu sunt convinsi ca functioneaza...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@timekruzer - intr-o situatie cum este cea descrisa de tine, dusterul te va scoate la asfalt fara probleme ! Pentru astfel de aplicatii a fost creat si nu se compara cu nici o berlina 4x2. Nici cele 4x4 skoda scout sau audi allroad nu vor intra niciodata unde merge dusterul .

Iti doresc multe iesiri in natura unde sa uiti de grijile cotidiene !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... mondeo incarcat + alte cateva turisme....

Sper ca s-a inteles acum la ce m-am referit, mai explicit de atat chiar nu pot fi, si daca incerc ma trage admin de ureche pentru off-topic - pe buna dreptate :)

Aici ne cam pierdusei pe toti. Sincer nu mi-am imaginat ca faci o comparatie de acest gen...

Acum am inteles si ma bucur ca ti-ai rezolvat problema doar prin simplu fapt ca ti-ai achizitionat un Duster.

Eu faceam referinta la ceva mai mult de o noroiala pt ca ne-a lovit o ploaie.

De ex, La IND V - la Zetea, ploaia care ne-a lovit ne-a transformat mai tot traseul intr-o mlastina. Cei care au fost acolo pot confirma! Culmea este ca cel mai fericit om de-acolo era colegul @adailton care are 4X2 si care a fost impins/tras mult din traseu. Dar a fost "funny" si nimeni n-a avut nevoie de diferential la noroi destul de maricel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...