Sari la conținut

Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri


Postări Recomandate

Lasi aerul pe recirculare, doar spre parbriz, si cu parasolarele lasate vertical ?

recirculare - da

doar spre parbriz - uneori

parasolare lasate - arareori spre deloc (oricum ar fi, in 10~20 minute, se face ok)

 

Chestiunea este cu armarea "speciala" in modul in care a doua zi sa poti s-o pornesti. De multe ori mai uit s-o armez in acel mod.

Care este ideea? Masina nefiind cu cutie automata nu are senzor de relanty sau lasata in viteza asa ca alarma va fi configurata sa se ia dupa frana de mana daca este sau nu trasa. Proiectantii ca s-o faca si mai safe, te "obliga" sa o pui in modul respectiv doar manual si cu motorul pornit. Astfel alarma stie sigur ca atunci cand o vei porni de la distanta masina nu va fi in viteza si nu va pleca singura din parcare :)

 

Procedura asta de armare speciala (pentru masinile fara cutie automata) nu este extraordinar de complicata INSA ... nu este nici chiar la indemana.

Daca era cu cutie automata, atunci armarea simpla activa automat si posibilitatea de a porni de la distanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 860
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cam asa arata lucrarea... La PH2 inca nu i-am facut instalatia electrica

Am instalat si eu cate ceva la Dusterul meu si vreau sa va arat si voua:   - pentru ca sunt pescar si nu de putine ori masina nu sta langa mine cand pescuiesc si ma enerva maxim sa las telefonul sau

A venit mos craciun. Bine...cred ca era beat ca a ratat craciunul dar merge si asa.   Am camera SJCAM M10+ wifi gyro. Insert "big ranjet pe toata fata" here.   Gasiti o gramada de detalii despre e

Posted Images

Programarea pornirii de la distanta la Viper:

Cu motorul pornit, se trage frana de mana si se apasa butonul corespunzator de pe pager/telecomanda. Pozitiile se aprind si pagerul bipaie confirmarea programarii. Se roteste cheia pe pozitia "0" si se scoate din contact. Se incuie masina si se opreste motorul din butonul de programare. Daca descui accidental masina, se anuleaza pornirea de la distanta. La fel si daca e alarmata de la senzorul de soc sau deschiderea usilor. Deci, nu ai cum s-o bagi ulterior in viteza.

Editat de denon2808
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Daciile care au HSA este posibil sa existe un senzor in cutie pentru pozitia neutru a schimbatorului. Daca e asa, se rezolva problema asta cu pornirea de la distanta, nu mai e nevesara procesura. Studiem... Are cineva un manual de reparatii pentru astea maj noi? Poate gasim acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Programarea pornirii de la distanta la Viper:

Cu motorul pornit, se trage frana de mana si se apasa butonul corespunzator de pe pager/telecomanda. Pozitiile se aprind si pagerul bipaie confirmarea programarii. Se roteste cheia pe pozitia "0" si se scoate din contact. Se incuie masina si se opreste motorul din butonul de programare. Daca descui accidental masina, se anuleaza pornirea de la distanta. La fel si daca e alarmata de la senzorul de soc sau deschiderea usilor. Deci, nu ai cum s-o bagi ulterior in viteza.

 

Indiferent de tipul si sau cohone -ul alarmei, procedura este aceeasi. Existand probabil un standard de securitate pe care toti producatorii sunt obligati sa-l implementeze.

 

 

Legat de "Daciile care au HSA este posibil sa..." cel mai simplu este de intrebat la un service care monteaza alarme cu pornire ce stiu despre acest lucru si daca schimba cu ceva datele problemei. D.p.m.d.v. cred cu tarie ca nu schimba cu nimic.... dar poate sunteti totusi mai norocosi :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este prea noua problema ca sa stie, am intrebat. Si schimba problema, se programeaza alarma in modul cutie automata avand acest semnal de punct neutru al schimbatorului de viteza. Adica daca lasi masina in viteza, nu va mai porni din alarma. Ar fi ceva...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc sa achizitionez un Invertor auto (sau cum se numeste) in ideea de a putea folosi laptopul in masina (sa transforme curentul de 12V - 220V). Imi puteti recomanda si mie unul ok? Am vazut prin hypermarket-uri ca se vand insa as vrea sa cumpar ceva ok atat pt masina cat si pt laptop. Foloseste cineva asa ceva?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...