Sari la conținut

Postări Recomandate

Am fost foarte entuziasmat acum 2 ani cand am cumparat 5 Dacii noi pentru parcul firmei, insa entuziasmul a tinut cam 18 luni. Prima masina a cazut la 96 000 Km, turbina stricata, etanseitate lipsa la teava de retur ulei, masina a pierdut uleiul pe drum iar motorul s-a calat. Motorul a fost schimbat complet in garantie.

 

A doua masina a murit la 120 000 Km, problema identica ca si la prima numai ca de acestat data soferul a detectat ulei in locul de parcare si a dus masina la service. Defectul constatat a fost etanseitate lipsa intre turbina si teava de retur ulei. Masina nu mai era in garantie, piesele costau can 5300 lei turbina, 200 lei tevile si erau cam doua, plus manopera. La insistentele noastre dacia a acceptat sa acopere turbina cu garantie, deci am scapat de costul urias al acesteia.

 

A treia masina a crapat la 45 000, schimbat kit ambreiaj si distributie, tot pe garantie.

Masinile au demonstrat un consum foarte bun, insa un confort foarte redus pentru pasageri si sofer, nu se preteaza pentru heavy duty, sunt masini doar pentru soferi personali de 12000 km /an. In regim de 5000Km/luna au clacat si toti soferii se plang de scaunele foarte proaste si de pozitia proasta la volan indiferent de reglaje. In plus reglajul lombar este lipsa.

Instalatia de AC a functionat corect doar la o masina, in rest instalatia respectiva este cu probleme, la doua masini a fost rezolvata problema pe garantie iar la una inca nu au reusit sa-i gaseasca defectul nici dupa doi ani.

 

Sfatuiesc sa fie cumparata ca masina personala fiindca este o masina buna pentru concedii destul de incapatoare si cu consum foarte mic.

Nu recomand pentru flote.

 

Masinile sunt diesel 110cp, 4x2

Editat de dust3radmin
Corectat titlul...
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 183
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Felicitari pentru decizia luata! Important este ca tu sa fii fericit. Daca tu esti fericit inseamna ca decizia luata a fost cea potrivita. In alta ordine de idei, felicitari tuturor posesorilor de du

Cunoastem acest sentiment si ne bucuram de el dar asta nu inseamna sa atacam persoana care s-a plans de niste defectiuni. Daca bert 794 nu a avut decat bucurii cu dacia e un fapt pozitiv si, sincer, m

de la un inginer francez - Honeywell Garrett unde am lucrat o perioada, stiu ca turbinele trebuie exploatate in regim de tiuratie, altfel se defecteaza. Mie mi s-a reprosat deseori ca merg in regim

Am auzit si eu intamplari asemanatoare, dar numai cu masinile de serviciu. Cum ziceai si tu, persoanele fizice, care o utilizeaza "mai moderat", poate au si mai mare grija de ele, nu am prea auzit sa se planga de ele. Acum nu ma refer la copii, care o compara cu Audi si se plang ca nu "sare", sau nu are stabilitate.

 

 

Acum depinde cine la ce si cum o foloseste. Problemele in mod normal incep sa apara intre 100.000 - 150.000 km. Cu o medie de aprox 20.000 km pe an, ajung acolo cam in 5 ani. Indiferent de masina, nu cred ca voi tine o masina atat, ca se devalorizeaza foarte mult.

Vom vedea:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna masina este cea de firma ! Desigur firma sa nu fie a ta... Asa cum a spus si @ magyari , depinde cine foloseste masina si mai ales cum se poarta cu ea. Daca soferul nu suporta nici macar partial din cheltuielile de intretinere ale autoturismului (indiferent de tip/marca) acesta va fi abuzat / batjocorit.Toate bunurile fabricate in prezent sunt pentru consum !!! Nu degeaba garantiile sunt limitate la 100 000 km. Fiabilitatea anilor 70-80 a ramas un vis ! Pentru unii soferi este perfect daca distrug masina ; aceasta merge in service, ei acasa si leafa merge si ea ...in continuare....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa am crezut si eu, ca depinde cine foloseste masina, insa masinile sunt date unei singure persoane, toata durata de exploatare de 3 ani sta la un singur sofer, in plus sunt oameni cu experienta foarte mare la volan, nu sunt copii teribilisti si un alt aspect este ca problema se repeta pe doua masini din zone diferite, una in Timisoara si una in Bucuresti. OK sund in acord cu voi ca la abreaj poate a fost si soferul vinovat insa sa stiti ca nu erau semne de stres mecanic pe placa de presiune, dar sa spunem ca nu este vina producatorului, insa cele doua turbine sunt sigur problema de fabricatie sau de lot.

@KTMADV sigur soferii care sunt numiti asa intre ghilimele, angajatii care au masini de serviciu sunt ingineri de service care trebuiesc sa se deplaseze in tara foarte des si nu pot sa mearga cu toate aparatele din dotare scule etc, cu trenul, in plus omul trebuie sa ajunga odihnit si sa reprezinte codul etic al corporatiei deci nu o sa-l trimitem plin de praf si transpirat la client, din cauza asta au masini de serviciu. Sunt oameni educati cu un grad de civilizatie ridicat deci ma indoiesc ca-si bat joc de o masina de serviciu doar ca nu este proprietatea lor. In mod sigur viseaza la q 14 cum spui tu, la fel ca si mine si ca orice om cu un pic de ambitie care doreste sa ajunga undeva in viatan insa eu nu am cumparat Dacii crezand ca sunt Audi dar nici nu cred ca este normal sa cada doua turbine atat de repede, in mod normal o masina in 2013 trebuie sa functioneze ok macar 150 000 Km, bine inteles cu reviziile la timp, in service autorizat si tot ce recomanda producatorul. Faptul ca nu au functionat in acest fel o sa ma faca sa cumpar alta marca anul viitor in februarie.

Cat priveste confortul, acest influenteaza direct starea de bine a soferului, nivelul de atentie si implicit siguranta in trafic, la un drum de Iasi din bucuresti facut dus-intors in aceeasi zi cu 4 ore muncite la interventie, confortul la volan face diferenta. Cand pleci in concediu la mare poate nu te intereseaza suportul lombar.

 

Oricum, intentia mea nu este sa atac pe cineva, am vrut sa sprijin industria romaneasca in perioada de criza si din cauza asta am ales Dacia, insa incep sa cred ca afost o decizie gresita pe care o suport integral acum. Ma gandesc ca un motor pe benzina cu GPL din fabrica ajunge la costrurile unui diesel fiindca avem rulaj mare si scapam de fiabilitatea redusa a turbinelor de pe diesel.... nu stiu

La bugetul de Duster ne incadram cu Skode chiar so Octavia sau rapid si cred ca avem fiabilitate mai buna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La o pierdere de ulei, martorul corespunzator de la bord nu ar fi trebuit sa se aprinda?

 

Depinde, masina pierde cate putin, insa in momentul in care se agraveaza problema, uleiul se pierde foarte repede prin turbina deci can ai observat martorul la drum intins ai calat motorul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...