Sari la conținut

Postări Recomandate

Deocamdata, pentru urmatorii ani am scos dieselul dintre optiuni.

In alta ordine de idei, ieri a fost cea mai lunga intalnire a dusteristilor din mures si, daca nu ar fi fost azi o zi lucratoare, cred ca iesea un revelion ca nu ne mai dadeam dusi.

II multumesc lui Felix (keke) pentru prezenta si pentru ca ne-a ingaduit sa-i testam bijuteria de masina, fiind pentru noi toti prima data cand incercam un benzinar 4x2 FL de care am fost incantati in privinta comportamentului rutier. Merge extrem de fin si silentios, ca o masina japoneza.

In rest, toti cei prezenti au fost la inaltime contribuind la buna dispozitie caracteristica grupului nostru.

Concluzionez ca cel mai mare castig al faptului ca sunt posesor de duster este acela ca am avut ocazia sa cunosc si sa ma imprietenesc cu oameni minunati.

Inchei cu un citat din clasicul adailton: "Dusterul uneste oameni".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 466
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster diesel 4x4 - 15000 eur Sufa rezistenta - 20 eur Mirosul de cauciuc ars de dimineata dupa ce ai scos o masina din sant - de nepretuit!   S-a intamplat pe serpentina spre Predeal ieri dimine

Salutare,   Baieti, cred ca una dintre cele mai frumoase poze de grup.....ce mai o intalnire superba, camarazi adevarati, atmosfera placuta. De la stanga la dreapta, au evoluat titulari in echipa d

In sfarsit am reusit sa evadez cateva ore de pe asfalt sa-mi incerc noile upgrade-uri, pe teren. Diferenta de +6 cm la garda merita toti banii si toata osteneala cu modificarile. Masina trece fara emo

Posted Images

Care au fost motivele pentru eliminarea dci-ului? Tin doar de rafinament si silentiozitate?

Trebuie sa recunosc ca daca ar fi sa iau alta masina, cred ca as lua benzina pentru placerea de a conduce si de a o urca in ture. La Duster insa, e placuta senzatia de putere pe care ti-o ofera acest motor dci.

Scuze pt OT.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...

Daca noul duster alb al lui Offwhite e unul cu numere rosii de AG, l-am vazut azi. Am si poza cu el :)

 

nu ... nu ...

pana azi orele 11:00 era cu numere provizorii de Ungaria, adica numere Z (zoll). De la data cutare nr. de inmatriculare definitiv este MS 11 URP, asta doar ca sa stiti ;) sa nu mai fie o enigma.

 

mi-a facut placere sa stau la discutii (mai mult sa ascult) baietii Dusteristi din orasul meu natal. Sper ca atunci cand voi fi acasa sa ne mai intalnim cat de des.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum stiu. Ca l-am vazut aseara.

 

Intr-adevar pot sa ii dau dreptate lui Dacian: persoanele cunoscute de mine pana acum sunt minunate.

 

Si dusterist la dusterist trage. Asa cum se poate vedea si in poza.

e2avymyb.jpg

 

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care au fost motivele pentru eliminarea dci-ului? Tin doar de rafinament si silentiozitate?

Trebuie sa recunosc ca daca ar fi sa iau alta masina, cred ca as lua benzina pentru placerea de a conduce si de a o urca in ture. La Duster insa, e placuta senzatia de putere pe care ti-o ofera acest motor dci.

Ai perfecta dreptate: rafinamentul si silentiozitatea motorului pe benzina plus fiabilitatea lui m-au facut sa renunt la gandurile dci-ste. Tocmai m-am intors dintr-o "cursa" de placere unde pe un drum liber am condus-o intre 4000 si 5000 de ture si mi-a placut foarte mult.

La fel la diesel imi place enorm senzatia de putere de taur a masinii care si in off road este de neoprit dar nu ma pot obisnui cu zgomotul specific.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...