Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 172
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

cu aplauze!  

Un filmulet montat de un coleg de suferinta din bucatele filmate de toata lumea:     La urmatoarea iesire la mine pe roofrack vor fi rampe de recuperare din teren instabil si hilift-ul care sta

Plimbare in Muntii Gurghiului.  

Posted Images

De cate ori inainte sa fie nevoie de interventii in service?

1 Toata lumea care se baga sa faca ceva in plus cu aceasta masina, isi asuma la un moment dat ca va ajunge si pe la service. Singura problema este sa ajungi sa iti cunosti limitele de siguranta ale masinii si vei ajunge sa te pasesti suficient sa nu ajungi prea des.

2 Cine spune ca daca "mangai" 99% din distanta doar asfaltul si 1% un drum pietruit, nu ajungi la service? Dar, pana la urma, de ce sa-mi iau o masina 4x4 ca sa ma dau 99% pe asfalt? Pe asta pot s-o fac si cu Loganu la un cost mai mic!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa-ti spun eu de ce nu participa cei cu benzinare... Ca nu au cu ce sa faca fata la o inclinare ceva mai mare... nu exista cuplu! Nu la Duster!

Bun. Şi atunci de ce oare nu au lăsat opţiunea unei motorizări turbo pe benzină? Că-l aveau…şi l-au şi pus pe Lodgy/Dokker…Iar la momentul lansării aveau deja 1,4 TCe pe gama Megané…

 

The best power/fuel efficiency ratio

This brand new engine is poised to appear in the first half of 2012, initially in the Mégane and Scénic range where it will gradually replace the 1.6 16V 110hp (type K4M). Compared with the latter, it will represent an uprated performance package despite its 25 percent smaller cubic capacity:

  • a turbocharged four-cylinder 1.2-litre engine (1,198cc) with direct injection.
  • maximum power of 115hp (plus 5hp).
  • peak torque of 190Nm (plus 40Nm) between 2,000 and 4,000 rpm;
  • reduction in fuel consumption by 25 per cent. That works out as a saving of more than 1.5 litres/100km compared to the engine it replaces* and will give the car a range close to that of a diesel.
  • running costs will also take a significant plunge thanks to the combination of its timing chain and low fuel consumption and CO2 taxes.
  • new-generation downsizing: on an all-aluminium block, an unprecedented specific power of 100hp/litre for a 1.2 petrol engine. A three-cylinder, 900cc 90hp TCe engine will soon be marketed showing it is a modular family.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Şi atunci de ce oare nu au lăsat opţiunea unei motorizări turbo pe benzină? Că-l aveau…şi l-au şi pus pe Lodgy/Dokker…

Nu vreau sa fiu sarcastic... Am sa pot sa-ti raspund raspund atunci cand voi fi eu proprietarul Dacia (sau Renault) ;-)

Unii vor motor de 2.0 l... tu vrei 1.2... Dar ca sa merg mai departe cu ceea ce vrei tu... Motoarele de 0.9 si 1.2 TCe, au aparut dupa de a fost scos Dusterul. Tu nu crezi ca aceasta masina mai si trebuie testata cu aceste motoare sa se vada daca sunt fiabile pe masina? Daca ti le-ar scoate asa pe piata si ai vedea ca n-au tot ce le trebuie... Ai fi nemultumit?

Fratilor, Dacia furnizeaza numai ce vor si ce stiu ei ca se vinde pe piata. Nu face nimeni politica lor.

Daca vrei sa faci off-road (REAL)... faci cu ce ai. Dupa cum se vede si-n filmulete, se poate cu DIESEL-ul!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...