Sari la conținut

Postări Recomandate

PH 2 in varianta 4x2...din ce am vazut la mine in 3 ani de zile,deci mers sportiv sustinut pe distante cuprinse intre 100 km si 2000 km.,incarcat full si cu lada plafon cu viteze cuprinse intre 140 -160 km/h = 7,5 l /100...acelias conditii,dar fara lada plafon=7l /100...mers in limitele legii,adica 110 si pe alocuri 130km/h, fara lada = 5,5 /100.

Apropo de consum ulei la dci...e mult 300 grame la 10.000 km din care 6.000 facuti doar autostrada la viteze (mers sustinut) de peste 130km/h?

Ps:Lada plafon din dotare,este cea mai ingusta de la Thule.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...
  • Răspunsuri 985
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

La 24.08.2010 la 16:13, rdcristi2 a spus:

stai linistit, si eu am consum urban "real" 9.5 %

cu dusterul de munca si eu am 8-9 % oras si 7 afara ....idem si cu dusterul de acasa

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salut , 

Benzinar 1.6 SCe din 2016 , 4x2  . Am luat masina la 15.000 km.  

Germania-Romania (Galati) si retur deci peste 4000 km . 

Aer conditionat deschis, consumatori continuu : GPS, tablete, telefoane , o camera auto.   5 persoane din care 3 copii , portbagajul plin 100-200 kg . 

Cconsum  de 7,6 l / 100 km .  Am uitat sa-mi notez viteza medie, dar pe Ungaria Austria 120-140 km/h , pe Germania 140-160/h . In Romania mers in cea mai mare parte in limitele legii . 

O folosesc zilnic pana la locul de munca la 6 km . Mers la consum, scot 8.2-8.4 l / 100 km . 

Nu conduc sport !

Drumuri bune tuturor ! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...
  • 5 weeks later...

Duster 1,0 benzina,2021,4x2 ,5,8 la un drum de 400 km,incluzand cabana voina.

Am evidenta pe o agenda la toate masinile pe care le-am detinut.Si la aproape toate drumurile.

Data viitoare va voi cita consumurile.

In oras nu i-am facut consumul,am observat si 14L%.Depinde la ce ora si pe unde m-am aflat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salut,din nou !

Acelasi Duster,spre Cabana Voina,Buc.-Voina 160km,6,7% la dus

Cabana Voina -Buc  156,6 Km 5,7 l% 

Am coborat si am mers cu frana de motor. avea 8761 km.

Bucuresti -suseni arges 136 km-5,2%

Suseni-Bucuresti             260km-5,7%

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...