Sari la conținut

Feedback

Postati aici aprecierile sau nemultumirile fata de produsele / serviciile vandute de un anumit membru, deasemenea cei care tranzactioneaza pot posta un feedback despre clientii lor. Va rog argumentati in cazul in care aduceti comentarii negative!


7 topicuri în acest forum

  1. Ceas Bord

    • 5 răspunsuri
    • 3,3k citiri
  2. Fratello

    • 0 răspunsuri
    • 2,9k citiri
  3. Mudster 1 2 3

    • 23 răspunsuri
    • 8k citiri
  4. ninoniculescu

    • 0 răspunsuri
    • 7,1k citiri
  5. Planetara 1 2 3 4 5

    • 33 răspunsuri
    • 11,9k citiri
    • 1 răspuns
    • 2,9k citiri
  6. t0rquemada 1 2 3 4

    • 25 răspunsuri
    • 8,9k citiri
  • Explorând posibilitățile de tuning pentru modelul de mașină Dacia Duster

    Dacia Duster a devenit unul dintre cele mai populare modele de mașini SUV din Europa și în întreaga lume. Datorită prețului accesibil și performanței solide, Duster a atras atenția entuziaștilor auto, care caută să îmbunătățească și să personalizeze aspectul și performanța mașinii lor. În acest articol, vom explora unele dintre posibilitățile de tuning disponibile pentru Dacia Duster, oferind astfel șoferilor opțiuni pentru a-și exprima stilul personal și pentru a-și îmbunătăți experiența de conducere.

    1. Tuning estetic:

    Dacia Duster poate fi personalizată prin modificări estetice pentru a-i conferi un aspect mai agresiv și mai distinct. Aceste modificări pot include:

    - Spoilere și praguri laterale: Prin adăugarea unor spoilere și praguri laterale sportive, poți îmbunătăți aspectul mașinii și poți obține un aer mai sportiv.

    - Jante și pneuri: Schimbarea jantelor cu unele mai mari și mai stilizate poate transforma complet aspectul Dusterului. De asemenea, alegerea unor pneuri performante poate îmbunătăți aderența și manevrabilitatea.

    - Folii și viniluri: Aplicarea unor folii sau viniluri decorative poate adăuga o notă de personalitate și originalitate mașinii tale. Există o varietate largă de culori și designuri disponibile pentru a satisface gusturile fiecăruia.

    2. Tuning performanță:

    Îmbunătățirea performanței Dacia Duster poate fi realizată prin diverse modificări tehnice. Iată câteva posibilități:

    - Ecu remapping: Remaparea ecu-ului (unitatea de control electronică) poate optimiza parametrii de funcționare ai motorului, permițându-i să obțină mai multă putere și cuplu. Acest lucru poate îmbunătăți accelerația și performanța generală a mașinii.

    - Sistem de admisie și evacuare: Înlocuirea sistemului de admisie și evacuare cu componente de înaltă performanță poate crește fluxul de aer și poate mări puterea motorului.

    - Suspensie sport: Montarea unui set de suspensie sport poate reduce înălțimea mașinii și poate îmbunătăți manevrabilitatea, oferind o experiență de conducere mai dinamică.

    3. Tuning interior:

    Experiența de conducere poate fi îmbunătățită și prin modificări aduse interiorului mașinii.

    Iată câteva opțiuni:

    - Îmbunătățirea sistemului audio: Upgradarea sistemului audio poate oferi un sunet de înaltă calitate și o experiență de divertisment mai plăcută în timpul călătoriilor. Schimbarea unității principale cu una mai avansată, adăugarea de difuzoare suplimentare sau montarea unui subwoofer pot îmbunătăți semnificativ calitatea sunetului.

    - Volan și scaune sport: Înlocuirea volanului și a scaunelor cu modele sportive poate adăuga un aspect și o senzație de curse mașinii tale. De asemenea, aceste modificări pot oferi o susținere mai bună în timpul conducției agresive.

    - Iluminare interioară: Adăugarea unor lumini ambientale sau schimbarea iluminării standard cu LED-uri colorate poate crea o atmosferă mai plăcută în interiorul mașinii.

    4. Tuning off-road:

    Pentru iubitorii de aventură și off-road, Dacia Duster poate fi echipată cu accesorii și modificări speciale pentru a-și îmbunătăți performanța în teren accidentat. Acestea pot include:

    - Protecții suplimentare: Adăugarea de plăci de protecție sub mașină, bare antiruliu și protecții pentru faruri și stopuri poate proteja mașina împotriva loviturilor și zgârieturilor în timpul aventurilor off-road.

    - Suspensie înălțată: Înlocuirea suspensiei standard cu una înălțată poate crește garda la sol a mașinii și poate facilita trecerea peste obstacole mai mari.

    - Bară de protecție și troliu: Adăugarea unei bare de protecție în față și montarea unui troliu poate fi utilă în situații în care mașina rămâne blocată în noroi sau în teren dificil.

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...