Sari la conținut

Date asamblare diferential


Postări Recomandate

Salutări,

 

Se poate vă rog informația din programul de service Dacia pentru asamblarea diferențialului?

M-ar interesa in primul rand tolerantele care trebuie măsurate.

 

Mulțumesc anticipat!

Editat de Paul36pvu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutări! Nu nu, acolo era despre întreținere și schimb ulei. Nu se desfăceau bușoanele. Le-am scos folosind extractoare de șuruburi și încălzit cu lampa cu gaz.

 

Acum întâmpin un sunet deranjant, bănuiesc că este din diferențial, dar dacă îl desfac pentru verificări, as dori sa ii verific și tolerantele (mai ales șaibele de reglaj) și să îl asamblez corect, strângând la cuplul corect totul.

 

Mulțumesc anticipat!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este bine daca esti asa de "sigur" :D ca nu este vreo "legatura", dar am facut trimitere la acel topic si pentru ca am oferit cateva informatii despre diferential, iar detalii mai gasesti si in altele :yes:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da da, am verificat datele prezentate in topic, dar nu am gasit ceva relevant pentru reglajul tolerantelor.

Am cautat si alte postari pe forum pe subiectul "diferential", pentru a nu aglomera forumul cu subiecte deja discutate, dar nu gasesc date tehnice despre asamblarea diferentialului.

De obicei ne-ai oferit niste scheme foarte utile. Oare ma poti ajuta te rog mult si cu documentatia in privinta asta?

Toate cele bune!

Editat de Paul36pvu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In acel topic am atasat si o vedere explodata cu descrierea componentelor, cupluri de strangere, etc., pot sa mai atasez cateva capturi cu valorile de reglaj (de ex de la arborele transversal si nu numai), dar sunt mult prea multe legate de demontare /montare, asa ca sugestia mea este sa apelezi la cineva care are uneltele si cunostintele necesare, operatiunile sunt destul de complexe (tinand cont si ca ai avut probleme doar cu cele doua suruburi de umplere si golire). Iar cand se demonteaza diferentialul poti sa analizezi mai temeinic :!:, daca problema este de acolo destul de probabil ca poate sa fie si o mica "surpriza" legata de cauza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce este accesibil, am vazut o schema explodata doar de la cutia de transfer. Unele linkuri nu mai sunt accesibile, conexiune intrerupta.

Am intrebat intr-o alta postare si de un service unde pot gasi un specialist care ma poate ajuta, dar nu am primit un raspuns.

 

Am facut rost pana acum de schema de asamblare (atasez, poate mai este utila cuiva).

As aprecia tare mult orice date ne mai poti oferi. Tolerantele reglabile din saibele din pozitia 17 sunt singura provocare. In rest ma descurc.

 

Stima!

01033366.gif

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ai atasat tu NU este schema de asamblare:!: , este doar o vedere pentru componente si codurile OE ale acestora (vezi doar ca exemplu atasat), nu trebuie confundate lucrurile, cand /daca ai sa desfaci pe acolo ai sa intelegi mai bine, iar demontarea /montarea componentelor diferentialului asa cum am scris implica mai multe (daca nu ai inteles de pe acest forum vezi ca pe net sunt si cateva filmulte, unele mai bune altele mai putin, dar macar poti sa intelegi despre ce este vorba).

Daca am timp maine poate selectez cateva capturi, repet ca sunt foarte multe, plus ca NU ai detaliat foarte clar problema, doar ca “Acum întâmpin un sunet deranjant, bănuiesc că este din diferențial,…” atata tot,iar acel "sunet deranjant" poate sa provina de la mai multe componente, trebuie identificat si bine definit pentru ca poate sa fie generat de cateva potentiale cauze (si interesanta poate sa fie cauza radacina reala).

Diferential.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...