Sari la conținut

Duster 1.5 Dci Blue 4x2 2020


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor!  Sunt un proaspăt posesor de Duster, din decembrie 2024, asta după o lungă coabitare,  plină mai mult de bune decât de rele, cu un Astra G din 2005... "Prăfosul" a fost achiziți

Posted Images

Bun așa...

Eu am schimbat până acum distribuția + pompa de apă și termostatul. Cei de la service ziceau că ar fi fost problemă cu pompa de apă(stricată/nu acționa cum trebuie, etc.). Mâine schimb intercooler-ul (sau cum ii zice ...mecanica + mine = eșec) la sfatul unui mecanic care a avut grijă de mai bine de 18 ani de un Opel Astra pe care l-am înlocuit în decembrie anul trecut cu un Duster din 2020. Daca nici aici nu se remediază ...e clar garnitura 

Revin cu update mâine....

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! 

Sunt un proaspăt posesor de Duster, din decembrie 2024, asta după o lungă coabitare,  plină mai mult de bune decât de rele, cu un Astra G din 2005... "Prăfosul" a fost achiziționat la recomandarea unei cunoștințe și sincer nu-mi pare încă rău, cu toate că am inceput povestea putin abrupt (probleme cu un surplus de presiune in instalația de răcire...problemă sper in curs de rezolvare...). App...numărul de înmatriculare din foto a fost schimbat 🙂

Nu pot decât să mă bucur că există un forum dedicat posesorilor de Duster, plin de info de care mai tot omu' are nevoie. 

Multe postări benefice tuturor pe viitor !

 

IMG-20241202-WA0000.jpeg

Editat de Roman67
Completare date
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Roman67 changed the title to Duster 1.5 Dci Blue 4x2 2020

Tocmai ce a fost schimbat intercooler-ul iar în interior se putea observa umezeală de la antigelul pătruns acolo unde nu trebuia să fie. Din cele spuse de mecanic presiunea provenea de la funcționarea defectuoasă a acestui intercooler,  care introducea aer in circuitul de răcire. Ținem în atenție problema și revenim cu update daca e cazul!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de problema mea... Inițial am rămas fără căldură în habitaclu. Vasul de antigel gol, când am deschis bușonul ca să completez a început sa vina pe retur lichid dar nu până la semnul de minim. Am completat, am mai mers câteva zile, am rămas fără căldură iar. Am făcut o aerisire, am completat cu antigel, am mai mers câteva zile...iar fără caldură + presiune în instalație. Dusa la service, schimbat distribuția + pompa de apă(plus filtre și ulei... nu era timpul dar tocmei ce o cumpărasem și am vrut sa fiu sigur) + termostatul. Same story....doua, trei zile mers OK, a patra zi, presiune + fara caldură... Ieri am schimbat intercooler-ul. Încă sunt in alea 2-3 zile...😁

Revin luni cu update...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare! N-am revenit luni, cum promisesem anterior și am mai așteptat să văd cum se comporta după cele "două-trei zile" ... Se pare că la mine acel intercooler era problema. De atunci funcționează cum trebuie, nu sunt probleme la încălzirea habitaclului iar nivelul de antigel rămâne constant in vas. Sper că ați dat de cap și problemei dvs. ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare! Ma confrunt cu aceeasi problema, caldura intermitenta, presiune in vasul de expansiune, cand desfac busonul vasului, antigelul vine pe retur  la un Duster 1.5 dci adblue E6 din 2019. A-ti ajuns la o concluzie care este cauza? Dupa ce ati schimbat intercooler-ul au mai fost probleme cu caldura, mai este presiune mare in vasul de axpansiune?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...