Sari la conținut

Duster PH2 de vânzare - 4x4 / 1.5dCi / 110 CP / Gri platine /


Postări Recomandate

Dragi colegi de forum, a venit timpul să mă despart de DUSTER-ul meu de suflet cu care am mers în atâtea locuri. Acum m-a dus spre vestul Europei dar el cere înapoi spre est. 

Dacă aveți prieteni/rude interesate de o mașină cu istoric garantat, e cazul să mă contactați. 

Din problemele mașinii - toate au fost rezolvate pe garanție. La început a fost softul de injecție ce a trebuit rescris, e scris aici pe forum despre asta. Tot lotul a fost așa. 

Apoi claxonul de înlocuit, apoi MediaNav-ul care și-a dat duhul - a fost înlocuit pe garanție în 2018 cu modelul mai nou. Am avut garanție 5 ani la mașină. 

Acum am ajuns la 143.000 km, nu am mers chiar așa mult cu Duster, din cauza celeilalte mașini. Îl mai foloseseam doar la drumurile lungi. Acum avem mașină de la firmă, nu e cazul să țin 3 mașini. 

Mai multe detalii la telefon, mă voi gândi și la un preț corect pentru o mașină ce merge impecabil, luată de la un vânzător de încredere. 

Pentru colegii de pe forum nu cred că e cazul să scriu prea multe informații despre mașină, știți deja caracteristicile. Dar poate dați mai departe la prieteni: 
Model LAUREATE, 1.5 dCi, 110 CP, 4x4. 
Opțional am achiziționat: vopsea metalizată gri deschis, media-nav cu hărți Europa (interesant, Franța lipsește, abia acolo am aflat asta :) , cei de la Dacia au ridicat din umeri... 

- scaune încălzite electric - cerința soției

- senzorii de parcare din fabrică - tot soția 

- volan îmbrăcat cu piele + schimbător - aici eu sunt :) 

- jantele de aliaj, nu m-au atras jantele normale. Au fost scumpe dar eu cred că a meritat investiția

Ulterior am montat camera de marșarier la Torquemada - îi mulțumesc din nou pe această cale, m-a ajutat de multe ori. Total cost achiziție - aproape 19.000 euro în 2014. 
Claxonul a mai trebuit reparat încă o dată, degeaba l-au schimbat pe garanție. În rest nu am avut nicio problemă cu mașina, merge ceas. La caroserie mici ștersături neesențiale.
Mă puteți contacta prin mesaj privat.
Vă mai povestesc la telefon ce îmi mai aduc aminte, dacă vreți istoricul complet. 

Ca să vă conving despre cum am avut grijă de mașină: plăcuțele de frână originale au fost înlocuite abia la 135.000 Km și mai mergeau încă! Le-am schimbat impreună cu ferodourile de pe spate, care de fapt mai mergeau încă pe atât. Dar dacă tot am umblat acolo... măcar să fie totul nou. 
ITP luat recent în August 2023. 

Toate bune, 
Stefan

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Duster PH2 de vânzare - 4x4 / 1.5dCi / 110 CP / Gri platine /
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...