Sari la conținut

Postări Recomandate

Confirm consum de 10-11 in oras aglomerat si toate celelalte date de  @vsebas, fix acelasi consum si la mine.
S-a stabilizat la 6.5 consumul pe ultimele multe mii de kilometri, mers mixt (oras/in afara/pe dealuri, cam in mod egal.)
Dupa o zi de Bucuresti, am avut consum 12.5! Mers + stat in trafic plus porniri plecari dese, cand te tarasti 2 kilometri in a doua maxim nu prea ai cum sa ai consum bun.
In Galati, e normal un 10-11 daca e ora de varf si am treaba mai multa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

11 daca mergi numai in oras nu e exagerat (depinde si de oras si de cum si unde mergi). Daca nu -- posibil sa ai probleme pe undeva -- in regim mixt masina nu are cum sa consume 11. Regim mixt, i

Succes si sa ne anunti ce iese! 

La km acestia e foarte posibil sa fie niste uzuri in sistemul de alimentare, depinzand foarte mult de motorina cu care a functionat masina si regimul de exploatare. Poate sa inceapa sa apara si span f

Posted Images

La 18.10.2024 la 9:29, vsebas a spus:

Daca ai 10-11L/100km in oras si in orasul tau e frig si e circulatie bara la bara si ai pantoful greu ca mine :D, eu zic ca ai consum normal, chiar daca e diesel.

 

La 21.10.2024 la 9:35, vsebas a spus:

Mnoa nu stiu ce sa zic. Eram curios de temperaturi si trafic in zona ta, cand aveai consumul mic si acum, cand e mare.
Eu precum am scris mai sus pe timp de iarna si trafic cam pe acolo stau cu consumul in oras, dar in afara localitatilor la drum intins am cam 7-7.5L/100km la condus sportiv si aprox. 6-6.5L/100km la condus cu familia in masina :D. Pe autostrada daca ma incapatzanez sa tin banda 2 ... ajung si la 8.5L/100km. Vara aceasta in concediu spre Grecia cu AC pornit(si familia in masina 10 ore) am avut 5.18L/100km la dus si la intors 6.03L/100km.

Am i telea. Am sa mă duc să pun diagnoză la reprezentanta Dacia. Să vedem. O sa revin cu detalii.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Sunt curios de rezultatul testului asteptat de adrianchelupop...poate isi aduce aminte sa il posteze, pentru cei pe cale sa devina experti pe calea experimentului...dupa ce o patim, stim tot :). Eu inca nu stiu de ce imi consuma Dusterul brusc 1,5-2l/100 km mai mult decat de obicei, in aceleasi conditii, dar frig, mai frig decat in ultimii 8 ani de cand o conduc, si nu a mai fost iarna adevarata

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua. Nu am revenit la tipic. Din cauză că tot în jur de 9,5-9,7 e consum și după ce am schimbat magnetovalva și 2 injectoare. Am vorbit cu un mecanic și a spus sa schimbam iarăși distribuția și să vadă să o pună la punctele care trebuiesc și să analizăm după.

IMG_20250224_123227.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa n-ai absolut nimic, m-am mai uitat si pe ce ai postat inainte referitor la consumul dinainte de revizie:

"Pai da. Dar chestia e că până nu am făcut schimbul de filtre și uleiuri. Îmi arăta 6,7, 7 consum și că pot face cu un plin 900 km. Acuma arata 463 km cu un plin. "

Posibil sa fi resetat consumul dupa revizie si acum in exploatarea ta in mare parte in oras sa fie consumul care e, de 9-10-11. Daca tu aveai masina doar de 3 luni, ai luat-o cu consumul celui dinainte.. care a mers mai mult prin afara si avea 6.7 -- 7 mixt... Fix consumul asta il am eu acum in bord, dar daca nu ies din oras am tot 9-10-11...

Daca masina nu are nimic altceva - e posibil sa bagi bani multi si degeaba; ai schimbat deja 2 injectoare, mai faci si distributia... pentru un consum in oras 100% normal, si posibil doar pt o problema de resetare consum (te-a dus in eroare consumul mediu al proprietarului dinainte).

Cele bune!

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bună din nou. Am să mă duc sâmbătă să schimb distribuție și kit auxiliare. Să le pună la semne tot și după să încerc să ii mai fac un consum. Dar no. Eu credeam că tot va trebui sa am un consum mediu de 8 - 8,2. Mai ales că am încercat să merg numai în mod 2wd. Chiar nu știu ce să zic momentan. O sa revin după ce o sa fac câțiva km după toate schimbate. Oricum mă gândesc să recondiționez și injectoarele ținând cont de numărul de km care sunt . O zi superbă și mulțumesc frumos de răspuns.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 24.02.2025 la 11:49, adibadescu a spus:

Sunt curios de rezultatul testului asteptat de adrianchelupop...poate isi aduce aminte sa il posteze, pentru cei pe cale sa devina experti pe calea experimentului...dupa ce o patim, stim tot :). Eu inca nu stiu de ce imi consuma Dusterul brusc 1,5-2l/100 km mai mult decat de obicei, in aceleasi conditii, dar frig, mai frig decat in ultimii 8 ani de cand o conduc, si nu a mai fost iarna adevarata

Consumul creste iarna, mai ales daca e mult mai frig decat a vazut masina vreodata, aerul e mai dens, pentru o discutie mai aprofundata: https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2022-01-0528/#:~:text=Fuel consumption increases with increasing,wind%2C rain%2C and snow. 
La Logan de exemplu, am avut consum la drum lung de 6.5 la -25 pana la -15 grade... in conditiile in care in mod normal aveam pe aceeasi ruta 4-4.5 primavara/toamna, si vara 5 cu AC pornit.
In conditii de iarna si la mine consuma mai mult Dusterul... si la toata lumea, mai ales cand se duc temperaturile bine sub -7-8-10 etc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...