Sari la conținut

Posesor de Duster la CJ :)


Postări Recomandate

Salutare tuturor

Sergiu este numele meu si sunt un proaspat posesor de Duster la CJ :)

Cateva detalii despre mine:

- nu am condus diesel (niciodata) si nivi nu stiu cum se conduce corect, (doar din auzite de pe la prieteni)

- nu prea am cunostinte de mecanica

- locuim in afara Clujului (2 adulti + 2 copii) si facem naveta in CJ ,la munca si scoala :)

Cateva detalii despre msina:

- Dacia Duster (negru perlat) 1.5 Dci  110CP  4x2  / 11.2014

- adusa din Luxemburg si nerulata in tara

- 168.000km (verifcati la Dacia in CJ) si surprinzator chiar sunt reali 

- carte service cu cateva (4) intrari in service in care apar lucrari facute la partea hidraulica (si astea bat cu ce apare si la Dacia CJ)

De ce am luat Duster?:

- pentru ca e masina autohtona robusta si usor/ieftin de intretinut (asta imi ziceti si voi daca e adevarat) :)

- Diesel 1.5 pentru ca e cel mai fiabil motor si are cel mai bun consum (mai ales ca facem naveta minim 40-50km/zi) 

- pentru ca e mare :) si destul de incapatoare, are bare longitudinale si carlig (2 copii = bagaje multe) :)

Cu ce va rog mult sa ma ajutati 

Avand in vedere ca aveti mult mai multa experienta va rog sa ma sfatuiti care sunt urmatorii pasi 

- ce trebuie sa schimb la ea (la consumabile ma refer, dat fiind ca e adusa de afara)

- unde? sa imi recomndati un service/mecanic bun din CJ, care se pricepe la Dacia :)

- cum sa o conduc (stiu ca suna ciudat dar macar niste parametrii de bun simt , ca sa nu imi bat joc de masina asta)

- ce fel motorina bagati daca conteaza asta 

- orice altceva de care trebuie sa am grija sa tin masina asta in conditii bune si foarte bune de exploatare

Va multumesc tare mult pentru ajutor si ma bucur ca 'm-am inlorat" in grup :)

O seara faina

PS. o sa pun si poze in curand ... tre sa o spal :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Distribuția trebuie schimbată neapărat. Cât timp nu ai făcut și supravegheat tu procesul, îți iei de o grijă, dar te scapă și de o sumă importantă de bani. Mulți vânzători, că sunt samsari sau proprietari persoane fizice, au dus mașinile la mecanicii lor, care habar nu au să alinieze la punct o distribuție.

La revizie, eu recomand să schimbi doar uleiul, filtrul de ulei și dacă îți permite bugetul și faci cel puțin 10.000 km între revizii, filtrul de motorină. Bineînțeles și bușonul de la baia de ulei. Schimbă tu filtrul de aer și habitaclu/polen la fiecare 6 luni. Nu e mare filosofie. Eu de exemplu le schimb singur în fiecare an în martie-aprilie ( primăvara ), pe urmă în septembrie-octombrie ( toamna ).

Legat de motorină, depinde de buget. Nu sughiță mașina când îi pui normală, cea de 51, sau când îi pui aditivată, cea de 55. Există o diferență între ele, nu doar de preț - cea de 55 va face să răspundă mașina mai repede. E vorba de fizică pură aici. Singura și cea mai importantă observație - încearcă să alimentezi doar de la benzinăriile oficiale și nu de la partenerii lor. Și încearcă pe cât posibil să alimentezi de la aceeași firmă, indiferent de destinație. Personal recomand Rompetrol, OMV, Petrom.

Da jos barele dacă nu transporti ceva, o să ai consum și mai mic.

Mulți km fără probleme

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...