Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 184
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

DE CE AM LUAT DUSTER ? Cel puțin în teorie, orice mașină nouă creează puține probleme spre deloc în primii 4-5 ani, bineînțeles, în funcție și de stilul de condus, calitatea drumurilor și nr. de

Posted Images

Mak

Salut! 

Pentru Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100, această navigație este prevăzută în ofertă. 

Cam așa arăta ofera in luna mai: 

 

Fără titlu.png

Multimedia.png

Nu stiu daca acesta este modelul pentru facelift - adica modelul nou - (nu cred) - este un model de 8 inch cu Android 10.0 care din cate stiu se poate cumpara de pe piata libera si este compatibil cu Duster (nu stiu daca si alte modele Dacia)

Am vazt ca doar pentru seria Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 s-a folosit acest model. Odata cu terminarea promotiei, se monteaza in continuare pe modeele vandute in prezent, tot navigatia de 7 inch ”originala”. Ieri am vazut si Spring in reprezentanta - e mic rău !

La 28.06.2021 la 15:21, Sa1fire a spus:

Salut

Sunt nou posesor Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100. 

Am decis să mă alătur membrilor acestui forum pentru pentru a cunoaște din experienta altora si a transmite, la randul meu, plăcutele sau neplăcutele prin care voi trece cu noua achizitie. 

Acest Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 se află ca dotări intre versiunea Comfort si SL Blueline.

Mai precis:

INTERIOR de Comfort, la care apare, in plus, navigatia de 8 inch  (nu de 7), deci un pic mai mare 

Nu am putut alege AC automat si a trebuit sa accept varianta clasica de AC. In rest dotari de Comfort. 

EXTERIOR de SL 

- Bare de pavilion longitudinale cu aspect crom satinat

- Geamuri spate și lunetă cu tentă de culoare închisă

- Ornament față/spate cu aspect crom satinat

- Oglinzi retrovizoare exterioare cu aspect crom satinat

Dar jantele nu sunt de 17 (cm are SL-ul) ci de 16 - aliaj 16″ Cyclade

Forțînd un pic nota, e cam ca in aia care spune ”Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”

Masina a fost cumparata prin programul Rabla 2021 - nu am dat vechiul Logan 1,6 MPI cu GPL din fabrica pentru ca masina inca se prezinta foarte bine si o va prelua pustiul meu dupa ce isi ia permisul.

Pe voucher am dat 500E și am ales o culoare metalizată + pachet legisativ si covorase. Practic, la aceasta serie limitata nu am putut alege nici un fel e optiune suplimentara in afara  culorii. Fată de pretul initial am mai primit o reducere de 200 E pentru disconfortul creeat de faptul ca am primit masina initial fara navigatie , aceasta urmand a fi montata ulterior (e vorba de aproape celebra criza a semiconductorilor) - ei au spus că în iunie, dar eu cred că mai de graba prin iulie (azi este deja 28,06 si nu am nici o veste. 

Una peste alta, am dat pe masina mai sus descrisă, cu tot cu banii de voucher (2500 lei),  inclusiv culoarea metalizata - gris highland - pachet legislativ si covorase, un preț total de 13800 E. Mie mi se pare o alegere mai buna decat daca as fi dat cu un pic peste 1000 E mai putin pe noul Sandero Stepway (GPL) tot prin Rabla. 

Deja am scris un post destul de lung si ma voi opri deocamdata aici. Doar atat adaug: nu prea tin sa merg la economie (consider ca am facut  ”economia” deja in momentul cand am ales varianta GPL) si după 1000Km am pe bord un consum de 10,7 l/100km  GPL - 75% mers in Bucuresti ”bara la bara” cu AC pornit - asta arata ”bordul” - consmul calculat de la plin la plin mi-a dat un pic mai mic - cam 10,5l/100Km. Ma astept sa mai scada ceva consumul dar nu mult (0,3-0,5l/100km). Nu folosesc functia ECO desi am incercat și imi cam dă impresia ca mă trage cineva inapoi cand vreau sa accelerez :) 

Acesta este prima mea postare pe form, voi reveni si cu alte amanunte (am ceva experienta in a conduce o masina Dacia cu GPL asa cum am mentionat mai sus si poate asta ma va ajuta sa rezolv eventuale probleme ce ar putea aparea și voi aminti desre ele aici pe forum. 

Mai jos o sa incarc o fotografie cu ”bolidul” bifuel 

Cele bune tuturor

 

IMG-20210609-WA0010 (1).jpeg

Salutare!

Cred că este destul de interesant si un CALCUL care m-a determinat să aleg Duster

- Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 -

Pret de achizitie prin Rabla 2021, cu vopsea metalizata și pachet legislativ + contravaloare voucher = 13700 E

Pe site-ul Dacia la 150000 km parcursi cu GPL se estimeaza o economie de aproximativ 7000 E , fata de motor similar pe benzina. Din calculele mele ar iesi aproape la fel, dar o să iau in considerare ”doar” 6000 E (folosesc Start/Stop, dar nu folosesc Eco)

150000 km, în cazul meu, vor fi parcurși în 6 ani (+/- 1an).

Pentru un Duster din prima generatie, pe benzina sau benzina+GPL (navigatie+AC), cu vechime de 6 ani, se cere 7200 E (cel mai ieftin pe Autovit) – probabil că se vinde cu 7000E. Duster este o masina care are o valoare de revanzare bună (in conditiile in care cererea de crossover/SUV este in continuua crestere), iar in functie de cum e intretinuta masina, pretul poate creste, însă, voi la în calcul prețul cel mai mic: 7000E

Un Duster 2, cand va ajnge la 6 ani, se va vinde, probabil, cu 1000E mai mult deacât cel din prima generatie, fie si doar dacă ne gândim că prețul initial de achizitie a fost mai mare (care implica dotari superioare, ceva-ceva calitate mai buna, confort samd). Deci vom avea un preț minim de revânzare de 8000E la 150000Km și maxim 6 ani vechime.

Atunci avem:

13700 E preț inițial

6000 E econmie combustibil (fata de un motor similar pe benzina)

8000E preț de revânzare

Rezulta ca am dat 13700E si primesc inapoi 14000E  (8000+6000) – dar scadem din ce primesc inapoi si ceilalti 300E (poate ca o revand cu ”doar” 7700E)

Altfel spus, este ca si cum m-as fi folosit de o masina pe benzina timp de 6 ani, iar apoi, primesc inapoi toti banii care i-am dat initial pe ea.

Nu am facut un calcul si pentru diesel-uri, dar și in cazul lor, cand vorbim de un Duster, nu se pierde foarte mult, plus că este o motorizare cu care îi stă bine unui crossover/SUV)

Calculul poate nu este perfect dar e cât se poate de realist, iar pentru mine e clar ca, din acest punct de vedere, Duster este o alegere ff bună.

Sunt multi care îți doresc sa aiba sub capota cat mai multe sute de cai, pe care in realitate îi vor folosi foarte putin – iar apoi, dupa ce cumpara masina (indiferent de marca) vor sa consume cât mai putin/costuri mici de intretinere. Bineinteles sunt si adevarații pasionati de masini si condus, care chiar vor sa se bucure de o masina cat mai dotata si cat mai puternica, dar nu despre ei este vorba, ci de ceilalti ... 80-90% .

În cazul unei masini noi se pierd ceva bani in timp, dar la capitolul asta, Duster este una din masinile care țin cu buzunarul nostru, iar cu diferenta, ne permitem să mergem în concedii, să mancam ”brânză mucegăită”, ”icre negre” și să bem  ”doar” vin vechi.  

Cele bune tuturor !

Editat de Sa1fire
partajare continut
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare total aiurea că în anul 2021 producătorul să echipeze mașina cu formatul mic de display, iar dealerul auto să nu furnizeze niciun fel de informație cu privire la acest aspect.Chiar așa de mult se pretează Dacia să facă profit pe dezinformarea cumpărătorului 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oare...

Încă de la lansarea Duster ph3 aka Duster II în 12/2017 primeai TdB cu display mare doar dacă aveai Medianav, se știa de chestia asta, s-a scris și pe forum de nenumărate ori.

Că dealerul nu știe ce vinde e de înțeles,  dar ca și cumpărător tu trebuie să te informezi,  cumperi o mașină nu pantofi.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca dealerul nu stie ce vinde este de vina producatorul ca nu da toate informatiile necesare deoarece am fost la doi dealeri si amandoi accesau baza de date de la fabricant.A trebuit sa iau la rand toate forumurile de duster ca sa aflu ce probleme poate sa aiba aceast model.Numai daca ai cartela de acces la masina primesti si calpeta cu inchidere la rezervoarele de combustibil, GPL si benzina.

Masina este echipata cu Medianav de 8 inch , cu harta romaniei, iar TdB-ul este de format mic. Iar alta probleme este gura de alimentare cu GPL care se umple cu apa de la ploi iar suruburile de prindere au inceput sa rugineasca in 3 luni de zile de la fabricatie. Eu am luat-o gata ruginita!

IMG_20210703_112246aa.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dealer / Reprezentanță nu înseamnă Dacia, ci o entitate (SRL, SA) care are un contract cu Dacia pentru vânzare de mașini, service și acces la resursele grupului (renault.net), evident cu abonament plătit.

La fiecare lansare de model nou ai OLV (operație lansare vehicul) de 1 an, în care toate problemele reclamate ajung direct la fabrică, tu ca dealer nu faci nimic fără răspuns de la fabrică. În plus trebuie să trimiți oaameni la instruire/formare, dacă nu o faci nu e problema fabricii.

Adaugi la asta faptul că personalul din vânzări nu e cel mai statornic (vin și pleacă) și obții ce relatezi tu.

PS. Baza de date, pentru vânzări, e de fapt un banal excel (adică broșura cu dotările și suplimentar costuri de întreținere)

LE: Pe o mașină veche de 3 luni, deci Duster ph3  03-04/2021 nu ai decât Medianav generație 4 cu ecran de 7inch. SL Avantaj venea/vine cu o unitate asemănătoare ca funcții ,fabricată de kenwood(cred) de 8inch dar care nu e Medianav.

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...