Sari la conținut

Postări Recomandate

@marco79ro Din pacate, de cateva luni pe site la Suzuki nu mai apare nimic cand selectezi 6AT la transmisie. Banuiesc ca s-a vandut mai bine cutia manuala si s-au concentrat pe aia cand au introdus mild-hybrid-ul si probabil nu a meritat sa adapteze si cutia automata. Recunosc ca nu am mers la niciun dealer sa intreb, deocamdata m-am uitat doar pe site-uri la specificatii si configuratoare (Dacia, Suzuki, Hyundai, Kia, Renault, Nissan, Peugeot, Opel). Probabil luna viitoare o sa ma apuc de umblat si de facut test drive-uri.

Cu actualul Duster (1.5 DCi din 2016, EURO 6) ma impac foarte bine, n-am avut probleme majore in cei 110.000 km de pana acum. E ieftin de intretinut, e perfect pentru mine ca gabarit, doar putere i-ar mai trebui (dupa gustul meu). Am iesit cu el de pe asfalt fara sa am emotii ca o stric. Faptul ca nu e marca si model cu pretentii inseamna ca piesele si reparatiile sunt ieftine si nu ma stresez la fiecare zgarietura. Daca as da 40.000+ de euro pe masina, as fi probabil mai atent cum trec peste linia de tramvai sau pe langa o creanga. Dar la cat am dat pe Duster si cat costa piesele, imi permit (la bugetul meu) sa ma bucur de masina si de drumuri, nu sa stau cu gandul la portofel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Foarte discret acest facelift insa asta este politica Dacia daca tinem cont ca si Duster II (ph3) e de fapt un facelift nu o noua generatie. Imi plac noile stopuri din spate insa in partea din fa

Mda, modificari cosmetice (ceea ce era de asteptat) decente la exterior (intr-un final au modificat stopurile si nu mai au crucea in ele). La interior au pus MediaNav-ul de pe noile Sandero si Logan s

Fiecare gram, peste o anumita limita, se plateste. Masina cu 4x4, pe benzina si cu transmisie automata creste cu mult peste acel prag. Iar ca numar practic, de comenzi in combinatia asta, sunt su

Posted Images

Acum 18 ore, nicuadrian13 a spus:

arata foarte bine! Stiti cumva cand se pot face comenzi ? am inteles ca le vor comercializa doar din septembrie. Pe comenzile de acum daca se pot face ar intra la programul rabla.

La reprezentante sigur vei primi un raspuns concret. Eu stiu ca din Aprilie-Mai doar facelift se poate comanda. Inca nu ai comandat ? :)

Acum 15 ore, foxbat a spus:

este posibil sa zic ceva de care sunt sigur  dar sper sa nu fie adevarat

daca aveti surse mai bune..rog corectati/stergeti

cica 150CP 4x4 nu mai e disponibil ci doar 130 cp 4x4.( motivul - m..UE si CO2)

 

Stima

Eu vad ca ar fi disponibil din ce apare in comunicat/stiri; tot la reprezentanta se afla cu certitudine. Ar fi pacat , personal mie mi se pare cea mai buna motorizare la acest moment pe Duster; am aproape 2000 km , in rodaj, am consum de 7 l/100km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacia Duster facelift Diesel:

dCi 115, în variantele 4x2 sau 4x4, cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte

Dacia Duster facelift Benzină:

TCe 90 în varianta 4x2 cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte

TCe 130 în varianta 4x2 cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte

TCe 150 în varianta 4x4 cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte

TCe 150 în varianta 4x2 cu cutia de viteze automată EDC cu 6 trepte

Dacia Duster facelift Alimentare mixtă benzină-GPL:

ECO-G 100 în varianta 4x2 cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare gram, peste o anumita limita, se plateste.

Masina cu 4x4, pe benzina si cu transmisie automata creste cu mult peste acel prag. Iar ca numar practic, de comenzi in combinatia asta, sunt sub 10%, intr-un caz fericit 5%. Iar lumea cam fuge de 4x4, pentru ca e o posibila mare gaura in buget pentru multi, fiind inca un "sistem complicat care e stricacios".

Dacia/Renault isi stie clar grupul de potentiali cumparatori, care ii sunt nevoile si care e cererea in mare.

Aceeasi discutie a fost cu Sandero RS ( ceva cu peste 130 CP, discuri pe spate etc. ), care in urma unui studiu de piata, sub 1% ar fi dat peste 15.000. Dar na, placea la lume sa se laude ca ce ar cumpara ei, ca acuma arunca cu bani.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta asa e, probabil au facut ei niste studii si si-au pliat gama de dotari si preturi pe ce stiu ca va cumpara lumea. Totusi, ma mira cum de nu ofera combinatia asta nici macar pe Kadjar. Daca la Duster poti spune, pe buna dreptate, ca nu o sa gasesti multi dispusi sa de 23.000+ euro pentru ca e Dacie, la Renault totusi cred ca s-ar gasi cumparatori, ca acolo oricum ajunge spre 30.000 euro pretul.

Mi-ar fi placut sa cumpar Duster benzina 4x4 cu cutie automata si sa las niste bani aici in tara, mai ales ca actualul Duster m-a servit bine pana acum si nu am nevoie de mai mult la dimensiuni, dotari si lux (doar la putere ar mai merge putin mai mult fata de cei 109 CP pe care-i am acum). Cum la 4x4 nu vreau sa renunt, va trebui sa analizez atent si ofertele de la alti producatori si sa ma hotarasc daca o cutie automata e chiar o necesitate sau mai pot merge inca 5-6 ani tot pe cutie manuala. Urmatoarea masina dupa asta sper ca va fi electrica, unde cutia manuala nu prea isi are rostul, asa ca voi scapa de problema asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte discret acest facelift insa asta este politica Dacia daca tinem cont ca si Duster II (ph3) e de fapt un facelift nu o noua generatie.

Imi plac noile stopuri din spate insa in partea din fata imi plac mai mult farurile de la modelul 2018 (ph3). Imi place si cotiera aia si stau sa ma gandesc daca e compatibila la schimbare cu modelele anterioare, cele care au cotiera ingusta pentru ca ma bate gandul sa imi iau una din asta, cele inguste imi dau senzatia ca sunt in autobuz.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Repet, problema este ca o masina care este 4x4, benzina si are transmisie automata va creste valoarea medie a intregii flote, prin urmare vor plati amenzi foarte mari. Poate doar sa fie ceva mic, gen Ignis/Sandero, dar nu renteaza 4x4 si automata pe ele.

Vezi aici informatii si aici un studiu de caz.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
×
×
  • Creează nouă...