Sari la conținut

Gpl pe 1.3 tce


Postări Recomandate

1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil.

2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RAR)

3. Condițiile de garanție Dacia bat orice altă asigurare/garanție dată de un terț.

4. Vezi punctul 2.

Ca să nu mai existe discuții, nu pe mine (eu deja știu că H5H4x0 nu e făcut pentru GPL) trebuie să mă convingi  că GPL-ul e ok pe motorul ăsta, H5H, ci pe tine, e mașina ta, tu ai dat banii pe ea iar după montarea GPL-ul vei da cu piciorul la o parte din ei.

"Garanția" firmei și aruncatul gratuit cu gunoi se rezumă așa

Un tinerel mergea pe stradă și la un moment dat vede pe cineva mai în vârstă cum lustruia un Trabant, intrigat se apropie și întreabă:

Nu vă supărtați are turbo?

proprietarul: Da

Are climatronic?

proprietarul: Da

Are și suspensie sport ?

proprietarul: Da, are

Dar câti CP are?

proprietarul: 500

La care tinerul: Hai domnule, faci mișto de mine ?!

propritarul: Domnule, dumneata ai început.

 

  • Like 3
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 20
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Recapitulând: - motoarele de la Dacia sunt diferite în versiunile cu GPL, adică unele piesele sunt modificate față de versiunea pe benzină. - 1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare cu injecție d

1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil. 2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RA

O parerea " psiho-sociala" - motoarele astea sunt economice.daca vrei si mai multa economie mergi pe diesel. Realizezi ca se putea face " de fabrica" cu GPL ca la modelul de 1.0. Daca te ast

Da, m-am lămurit: nu se cunosc sau nu se doreste a se da detalii de natura tehnica.

Speram și eu să putem discuta pe probleme de natura tehnica, nu pe nuanțe de natura psiho-sociale!

Toate cele bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O parerea " psiho-sociala" - motoarele astea sunt economice.daca vrei si mai multa economie mergi pe diesel.

Realizezi ca se putea face " de fabrica" cu GPL ca la modelul de 1.0.

Daca te astepti ca pe un forum public, persoanele care lucreaza cu ele sa posteze informatii " from inside" te inseli.

Citeste printre randuri :) si vei intelege.

 

Fara sa stiu contextul in care te preocupa GPL-ul pe 150 CP pot sa sugerez  cautarea unei alte masini care sa iti satisfaca necesitatile de consum.

O spun si din prisma unui "fost" GPL-ist si respectiv a unuia care a tocit nitel niste scoli de profil .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 08.10.2020 la 17:07, jelly a spus:

Salut! Am un prieten care si-a pus gpl pe 1.3 Tce si se declara foarte multumit de cum merge masina. Instalatia este Prins. Singurul dezavantaj este pretul instalatiei. Pe el l-a costat aproximativ 8000 lei. Si mai am un coleg la serviciu cu un Hyundai Tucson  1.6 GDI, la fel tot cu instalatie Prins. 

Salut jelly .daca te rog mult poti să mă pui în legătură cu prietenul tău care a pus instaltia Prins pe Duster 1.3 tce ? (0745553224)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...