Sari la conținut

aramis1

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre aramis1

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Comanesti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019
  1. Da, m-am lămurit: nu se cunosc sau nu se doreste a se da detalii de natura tehnica. Speram și eu să putem discuta pe probleme de natura tehnica, nu pe nuanțe de natura psiho-sociale! Toate cele bune!
  2. Bun! Accept că ce zic eu nu e musai adevărat! Dar astept, pe lângă refuzul simplu al consemnărilor mele: 1. Care era pb la 1.2 tce? Pe scurt, cum am rezumat-o eu. O propoziție nu cred că e out of topic! 2. Dacă aveți o schema de funcționare care să includă și algoritmul respectiv pt instalația LPDI PRINS de care discutam va rog sa le prezentați pt a înțelege legătura dintre GPF și pierderea garanției. Ținând cont că instalațiile respective gpl sunt dedicate pt fiecare motor in parte, speram că olandezii au ținut cont de prezenta GPF-ului! 3. Aveți o asigurare din aceea la c
  3. 1.2 tce a fost clar un eșec: consuma ulei clar. In Romania Dacia-Renault au refuzat să accepte asta in fata unuia dintre puținii care i-a dat în judecată pe motiv ca-si pusese gpl. Au fost reduși la tăcere de miile de contestatari din UE care au reclamat consumul de ulei care, se pare, că era provocat de o aliniere a segmenților că urmare a vibrațiilor normale de funcționare. Reducerea acestor a fost probabil realizată prin ușurarea motorului de multe elemente redundante metalice. Când vb de amortizarea instalației, mă refer strict la investiția în instalația gpl. Dar asta o știe toată lu
  4. Se pare că firma montatoare oferă o asigurare in cazul in care apare vreo defecțiune la motor pe care Dacia o reclamă că fiind din cauza instalației gpl. E mai mult marqueting pt că, se pare, ei sunt siguri că nu se întâmplă nimic. Pe putinele modele pe care s-au montat până acum nu am auzit de vreo problema...
  5. Pe 1.3 tce se poate monta numai o instalație GPL de tip LPDI (Liqued Phase Direct Injection) deoarece este un motor cu injecție directă de presiune înaltă. Instalațiile sunt scumpe, in Deva se montau, costa undeva la 8000-9000 lei, marca PRINS. La căutarea pe google cu 1.3 tce gpl apare pagina de FB cu foto de la montaj. Instalația e f fiabilă și performantă, consuma permanent raport benzina/gpl între 40/60 în oraș și 20/80 procente în afara, pornește direct pe gpl (sau amestec direct aici nu știu exact) și folosește injectoarele de benzina ale motorului de baza. Fiabilitatea motorului cr
×
×
  • Creează nouă...