Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP 4x4 - SL Orange - Rouge Fusion


Postări Recomandate

Acum 12 minute, grecuionut a spus:

Eu la Auto Cobalcescu am dat 2000 de lei, la Dacoserv pe Soseaua Salaj mi-a zis tot asa 2000-2200

La Dacoserv Salaj o sa merg...stau in zona.

Acum 5 minute, foxbat a spus:

te inteleg insa nu prea ai de ales.

sunt tone de masini de "rabla" care sunt in perfecta stare.

daca nu te coafeaza prima aia de casare..dezembreaza l.

been there..

Sa o dau la rabla sau sa o dezmembrez tot aia este pentru mine,in plus daca o dezmembrez nu cred ca iau  mai mult de prima de casare 6000 lei .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
  • Răspunsuri 23
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut, De 1 saptamana sunt si eu fericitul posesor al unui Duster 1.3 TCE 150 CP 4x4 culoarea Rouge Fusion. Masina are toate optiunile (mai putin piele pe scaune), cred ca m-ar deranja foarte mul

Versiunile 4x4 au scut de motor metalic montat din fabrica; ce nu e 4x4 are scut de plastic. Treptele acelea laterale sunt atat de utile ? Personal imi pare urata masina cu ele; plus ca se reduce gard

Cum de in configurator nu apare optiunea 4x4 dar totusi poti cumpara cu 4x4?

Posted Images

Grecuionut, zi-mi te rog, in afara de dotarile pe care le are inca din fabrica, tu ce ai comandat la masina? Ce recomanzi? De exemplu scut motor (de care?), sau bandouri la portiere? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din ce am vazut exista scut (metalic din ce am reusit sa-mi dau seama) pe motor, poate ma insel dar nu am avut un loc unde sa ma bag sub masina. Am cumparat de la userul @Planetara (de aici de pe forum bandourile de pe portiere si aripi, acum astept timpul frumos sa le montez. In viitorul apropiat vreau sa mai iau treptele laterale si aparatori de noroi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Versiunile 4x4 au scut de motor metalic montat din fabrica; ce nu e 4x4 are scut de plastic. Treptele acelea laterale sunt atat de utile ? Personal imi pare urata masina cu ele; plus ca se reduce garda la sol.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu georges, pragurile alea se agata destul de des. Am vazut doua Dustere in parcari cu trepte laterale, pe langa faptul ca arata urat, a masina care vrea sa para mai "sus" de ceea ce este (dar asta e strict parerea mea, cui ii place sa si le puna), sunt si foarte usor de agatat in gropi sau daca cobori de pe vreun trotuar mai inalt. M-am uitat de curiozitate si pragurile pareau zgariate, din start daca iei asa ceva nu mai ai pretentii de off road. 

Eu unul n-as pune, mai ales pe 4x4, il face sa fie un SUV exclusiv de asfalt, si e pacat de tractiunea aia sa o tii numai pe asfalt. 

Nu vreau sa iti judec decizia @grecuionut, si eu am unele preferinte pe care altii poate le considera nerezonabile, dar daca tot ai zis de treptele alea pe forum am zis ca astepti un oarecare feedback.

In rest aparatori de noroi si bandouri de protectie sunt foarte folositoare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Le-am cautat pe net si par sa nu afecteze garda la sol in mod semnificativ, desi in realitate masina pare totusi mai joasa, si capetele de plastic erau zgariate la ambele masini la care le-am vazut.

Banuiesc ca daca ai grija nu o sa ai mari probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Orice prag sau bullbar mananca din garda la sol :)) La orice masina.

Mare atentie totusi la praguri - este foarte posibil ca masina sa nu mai poata fi ridicata pe anumite tipuri de elevatoare, deci fara interventii in anumite service-uri.

La bullbar luati-va cel OEM, care are omologare, INSA cei care au camere 360, raman fara camera frontala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...