Sari la conținut

Duster 4x4 150 CP TCe GPF 2020


Postări Recomandate

Salutare, daca e vorba despre “tamburusul” din capturile atasate atunci pare destul de urata treaba, din pacate nu am gasit cod OE separat pentru el :( :

MecanismTrapaCarburant1.png

MecanismTrapaCarburant2.png

MecanismTrapaCarburant3.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 187
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next c

Posted Images

Multumesc frumos! Vad ca au gandit-o bine..e ceva de munca daca e nevoie de scos cablul etc.

in poza (reperul 6) - nu apare si al 2-lea tamburus care este localizat sub cel din poza si se ocupa de "saritul" usitei. 

Cel care apare este functional insa usa nu mai sare asa ca trebuie sa o traga cineva in timp ce tin de manetica din masina.

ca idee, piesa cu totul - (nr 8 estimez ca este - (cea de care am eu nevoie asa cum am zis este un pic diferita in cap, cu doua "limbi") ce cod ar avea si/sau ce variante as avea te rog? multam

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da da! fix asa estet. 

ma gandeam eu ca se scoate totusi cumva prin porcbagaj:)

initial am incercat pe sub aripa spate-sa vezi circ cum aratam in peco pe sub masina..

Mutumesc- voi incerca savad cum sa obtin piesa.daca ai vreo sugestie..te rog. 

mutluemsc

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Piesa de care ai nevoie este intr-adevar cod 788276143R -comanda incuietoare trapa. Este fara cablu, doar partea finala se înlocuiește. O gasesti de obicei pe stoc la reprezentantele ce au si departamentul Caroserie. Iti recomand sa o schimbi la ei, deoarece ai nevoie de scule speciale si poți zgâria foarte usor masina. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Comanda incuietoare trapa rezervor sau broasca mecanica usita rezervor cod OE 788276143R se gaseste in reprezentante sau pe net. Iar despre acest subiect s-a mai discutat pe forum:

Citat

 

Probleme observate in primii 10.000 km facuti in 4 luni:

1. Capac rezervor: nu sare la deschidere, trebuie sa il tragi cu degetele, de-abia pot sa il deschid. ...

 

Citat

Eu nu am avut probleme pana cand s-a rupt piesa ce impingea capacul in afara. Acum mai este functional doar zăvorul acționat de cablul de deschidere al capacului rezervorului și se manifesta în modul descris de tine la punctul 1.

Inclusiv rezolvarea:

La 05.08.2024 la 14:34, PPV a spus:

Am fost azi la service. S-a înlocuit piesa pe garantie. Codul piesei este: 788276143R. (Comanda incuietoare trapa)

Si se pare ca este o problema destul de des intalnita mai ales la Duster HJD, ”tumburusul” acela pare ca este prost conceput si realizat. :angry:

 

IncuietoareTrapa1.png

IncuietoareTrapa2.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mltumesc frumos!

Acum 8 ore, PPV a spus:

Salutare! Piesa de care ai nevoie este intr-adevar cod 788276143R -comanda incuietoare trapa. Este fara cablu, doar partea finala se înlocuiește. O gasesti de obicei pe stoc la reprezentantele ce au si departamentul Caroserie. Iti recomand sa o schimbi la ei, deoarece ai nevoie de scule speciale si poți zgâria foarte usor masina. 

salut! Multumesc pentru sfat. Speram s-o pot schimba singur - nu mai sunt in zona  urbana  si ma ajuta sa nu pierd o zi. insa daca zici ca nu e usor si ca e nevoie de chestii speciale voi merge pe mana service-ului. multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, montarea/ demontarea e cu violență. 😄 

Din păcate aceasta piesa e destul de fragila. Pentru a extinde durata ei de viata, încerc pe cat posibil sa inchid eu clapeta la rezervor in urma alimentarii. (la benzinăriile din străinătate unde este cineva care alimentează) De asemenea, o deschid inainte sa apuce omul sa tragă sau sa apese pe ea pentru a o deschide. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...