Sari la conținut

Postări Recomandate

Asa am patit si eu. Au dat din umeri ca ei nu stiu nimic, nici de data de aparitie pe site, nici de alte informatii. Iar legat de modelele actuale de pe site, au zis ca ei nu se ocupa cu asta, trebuie clientul sa.si faca cont si sa comande. Pana sa ajung in reprezentanta le.am mai scris mesaj, la care mi se raspundea tarziu, ori ca ma suna a 2 a zi pt detalii...nici vorba...Cam neseriozitate din partea lor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ma tine 10 ani fara investiții majore pentru mine e suficient..In primul rand sa nu pierd uleiul in mod misterios!

Depinde ce intelege fiecare prin "in timp". Unii vor ca masina sa-i tina 4-5-6 ani, timp in care aduna 150-200.000 km, iar altii vor sa lase masina mostenire copiilor peste 10-12 ani, eventual cu 500-

fara suparare, daca am avea toti o abordare practica, 90% din "luxury" car s-ar duce. gustul si alte "fitze" se "pun" in alte parte, la auto se pune din ce in ce mai mult accent pe partea practic

La 20.07.2021 la 17:25, nicuadrian13 a spus:

Programul rabla ii pe terminate, deci nu sunt sanse sa mai achizitionam cu el , noul model.

Salut,

Vezi ca s-a suplimentat Rabla, atat Clasic cat si Plus.
Si in August se pare ca se va suplimenta din nou, fondurile fiind accesibile din Septembrie.
"Programul Rabla Clasic pune la dispoziție suma de 5 milioane de lei pentru noi înscrieri, începând de astăzi, 26 iulie 2021, desfășurând în paralel demersuri pentru suplimentarea bugetului total al programului cu suma de 200 de milioane de lei, care va putea fi utilizată la începutul lunii septembrie 2021;"

Detalii aici: https://www.afm.ro/main/media/comunicate_presa/2021/comunicat_presa-rabla_clasic_si_rabla_plus-2021_07_26.pdf

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam la preturile Duster 2021 facelift in Fanta 

Varianta Comfort ECO-G are preț de pornire 16850 E comparativ cu varianta non facelift Comfort ECO-G, vanduta in continuare în Romania de la 15100 E.

Nu stiu care au fost preturile din Franta inainte de facelift dar stiu ca, in principiu, in Franta se vindeau la pret mai mic decat in Romania (o diferenta de 300-400E).

Daca la diferenta intre 16850 și 15100 mai adaugam si diferenta de. sa zicem, 300E, ajungem teoretic la viitorul pret al variantei Comfort ECO-G cu care se va vinde în Romania - cam 17150 E ?! Mi se pare o diferenta mare, doar pentru faruri led, forma dierita lumini spate, un alt tip de navigatie si o noua forma a tetierelor.  

Comparativ cu pretul real de pornire a variantei SL Avantaj ECO G (discount suplimentar 200E si achitat contravaloare voucher RABLA) = 13300E ... sunt 3850 E cu care alimentez cu GPL pentru aproximativ 75000 km 

In aceste conditii, as prefera tot varianta non facelift :) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am verificat eu la momentul in care a fost anuntat facelift-ul in Iunie, la versiunea Prestige, diferenta de preturi era de ~500-600 euro, in Franta, intre versiunea pre-facelift si facelift.

Adica Duster 2 Prestige pre-facelift, in Franta pe 22 Iunie:

TCe 130 4x2 - 19500 euro

TCe 150 4x2 - 20000 euro

Blue dCI 115 4x2 - 20200 euro

Blue dCI 115 4x4 - 22200 euro

Si am vazut ca si in celelalte tari, diferenta se pastreaza sau este maxim 1000 de euro in plus la pretul facelift-ului.

Editat de BobyP
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, BobyP a spus:

Din ce am verificat eu la momentul in care a fost anuntat facelift-ul in Iunie, la versiunea Prestige, diferenta de preturi era de ~500-600 euro, in Franta, intre versiunea pre-facelift si facelift.

Adica Duster 2 Prestige pre-facelift, in Franta pe 22 Iunie:

TCe 130 4x2 - 19500 euro

TCe 150 4x2 - 20000 euro

Blue dCI 115 4x2 - 20200 euro

Blue dCI 115 4x4 - 22200 euro

Si am vazut ca si in celelalte tari, diferenta se pastreaza sau este maxim 1000 de euro in plus la pretul facelift-ului.

pai si TC2 150 4x4 ?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...