Sari la conținut

Kidu

Duza spalator luneta infundata

Postări Recomandate

De cateva zile am observat ca duza spalatorului de la luneta nu mai merge. Am incercat sa o desfund cu un ac insa fara succes.

Am o banuiala cum ca lichidul de spalare ar fi inghetat pentru ca am schimbat lichidul de spalare cu unul pentru iarna insa nefolosind prea des acel spalator de luneta, ma gandesc ca odata cu minusul de afara o fi inghetat pe traseu. Am lasat acum masina intr-o parcare inchisa la un mall unde ar trebui sa fie peste zero grade, poate rezolv asa problema.

A mai patit cineva asta, are cineva alte sugestii?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu la Logan pusesem duze de Duster (perdea) si mergeau foarte bine. Iarna trecuta s-au infundat si nu am reusit sa le desfund.

Le-am schimbat si s-au infundat si cele noi.

Abia cand s-a incalzit si am schimbat lichidul de spalat am realizat ca era de la el. Desi era de iarna pur si simplu nu trecea prin duze. Si nici nu era prea frig. Era un lichid de iarna luat din Kaufland. Probabil vascozitatea era prea mare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duzele din fata de la parbriz imi merg, eu suspectez ca nefolosind asa des duza din spate, mi-a ramas lichid de vara pe traseu, lichid care a inghetat.

Editat de Kidu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e inghetat ci mai degraba e infundat traseul.

Am schimbat si lichidul insa tot fara succes. Cred ca dau o fuga pana la reprezentanta unde cel mai probabil un tinichigiu piate desface plafonul sa verifice furtunul ce vine de la recipientup din compartimentul motor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge prin prag furtunul?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit rezolvarea, duza respectiva se poate scoate cu mana daca tragi putin mai tare. Recomandabil ar fi sa nu faceti asta cand este minus afara si atentie la garnitura de etansare, sa n-o pierdeti.

Bine ca nu m-am dus la reprezentanta ca ma faceam naibii de ras. :)

IMG-20200125-134610.jpg

IMG-20200125-134621.jpg

Editat de Kidu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu te faceai,doar te jupuiau de bani!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...