Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua,sunt nou pe acest forum,ma intereseaza parerea voastra in achizitionarea unui Duster nou motorizare diesel sau benzina, 4x4 sau  4x2 tanand cont de faptul ca fac cam 15000 km pe an din care 13000 km doar in oras.Vreau si o parere cu privire la ceea ce tot se discuta cu interzicerea dieselului in orasele mari,ma refer strict pentru Romania.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Sa fim seriosi! Interzicerea diselurilor in orasele mari din Romania??!! Cand, cum, unde si mai ales de catre cine? Noi nu suntem in stare sa inchidem gropile de gunoi, preferam sa platim anual sanctiuni. Nici daca o sa ceara UE nu se va intampla repede. Iar UE nu o sa ceara curand asa ceva. O sa lase decizia la nivel de regiune. Iar cei din vest vor face neoficial presiuni ca estul sa ramana deschis la diesel pentru a avea o piata unde sa vanda diesel sh. Politicienii romani nu vor lua niciodata de buna voie o astfel de masura nepopulara. In Romania organizatiile ecologiste nu au nicio influenta la nivel decizional. Un lucru foarte important: nimeni nu trateaza toate motoarele diesel de pe turisme/suv-uri la fel. Ma refer in primul rand la norma de poluare si in al doilea rand la capacitatea cilindrica. Cine cumpara astazi un Duster diesel, cumpara un motor Euro 6c de 1.5 l.

S-a mai discutat pe forum. Dincolo de argumente pro si contra alegerea este una subiectiva. Eu aleg benzina 4x2.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as alege inca odata benzina... am benzina 4x4 si e OK, chiar OK, ma declar multumit. Deci dupa mine daca e motorul de 1.3 care apare la anul sau 1.6 SCE 114 CP... multa bafta in alegere

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Buna ziua tuturor!  Sunt membru nou pe acest forum. As dori sa achizitionez un Duster 4x4, 1.5DCI, 110 cp , modelul Prestige. Ce parere aveti despre acest model ? Credeti ca pe viitor o sa fie scoase masinile pe motorina dupa cum se tot discuta? Astept pareri de la detinatorii Duster! ? (consum, intretinere, fiabilitate, 4x4, caroserie- rugina? sau alte probleme) ? Acum detin un Renault Symbol, 2009, 98 cp, benzina. Cum credeti ca o sa fie trecerea de la o masina pe benzina la una pe motorina?

Va multumesc! Si scuze daca am pus intrebari care pot parea mai copilaresti! ?☺️

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi bine sa te programezi la un drive test cu noul Duster!Pana nu -l conduci,e posibil,sa nu poti sa realizezi ca vrei un Duster cu adevarat! Un Duster 1,5 Dci  4zx4  Prestige e versiunea cea mai echipata de la Duster care desi costa peste 20.000 Euro e imbatabil la pret .Eu nu cred ca motoarele diesel vor disparea asa curand si nu cred ca trebuie sa-ti faci griji daca achizitionezi o masina noua.Pentru consum ,intretinere ,fiabilitate ar fi util sa te informezi cautand pe forum topicurile care te intereseaza.Mult succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa le luam pe rand, desi asa cum ti-a recomandat si colegul, cea mai edificatoare parere o ai de la un drive-test fie la dealer, fie cu masina vreunui cunoscut.

Am ales 1.5 dCi pentru este un motor care si-a dovedit fiabilitatea si nimeni nu poate contesta asta, am vrut sa evit 1.2 TCe-ul si nici nu ma omor dupa benzinarele aspirate chit ca sunt motoare fiabile si alea. Acum tu mai ai o optiune in plus, 1.33 TCe insa depinde de tine daca vrei sa iti asumi sau nu "bolile copilariei" pe care acest motor le va intampina. Banuiesc ca asta vrei sa eviti si alegi Diesel.

Revenind la Diesel eu zic sa stai linistit pentru ca un motor cu norma de poluare Euro VI o sa circule linistit vreo 10 ani de acum incolo oriunde in Europa. Nu te mai lua dupa toata campania media care rostogoleste multe informatii pe nemestecate si de multe ori mai mult dezinformareaza decat informeaza.

Consumul este foarte bun, depinde si de stilul de condus, dar pot spun cu mana pe inima ca Dusterul dCi chiar e o masina care tine cu buzunarul omului atat la consum cat si la fiabilitate, zic asta banzandu-ma si pe generatiile anterioare.

Despre caroserie si rugina zic sa ca e prematur dar uitandu-ma tot la generatiile anterioare nu am motive de ingrijorare. 

La capitolul probleme as mentiona ca la Blue dCi sunt inca unele probleme nerezolvate la unele masini cu injectia de AdBlue. Mai bine iti povestesc despre asta proprietarii de Blue dCi.

Bafta!

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc!

Am uitat sa precizez ca am facut test-drive-ul cu acest model saptamana trecuta. Masina imi place foarte mult din toate punctele de vedere. Zic asta cat mi-am dat si eu seama in cei aprox 7-8 km. ?  Acum diferente, clar am simtit, trecand de la o masina mica pe benzina la una 4x4 pe  motorina . De aceea vroiam mai multe pareri de la cei care au acest model de mai mult timp, cu mai multi km. ✌️ ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...