Sari la conținut

De la Vw GT la Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 43
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut,   Masina am cumparat-o de la o persoana fizica, ce facuse 9000km, am obtinut in acest fel: - Un discount sanatos % vs comandata de la reprezentanta; - Plus am incercat sa ev

Salutare,   Pentru ca de ceva timp vechiul Volkswagen Golf GT (din 2007) inceapea sa dea semne de batranete si incepea sa "absoarba" mai multe fonduri decat era necesar, plus ca devenise mai

In weekend am fost la cabana malaiesti, urcand cu masina pe un drum forestier plin cu zapada batatorita. Panta pe acest drum era decenta, urcand si un golf 6 cu cauciucuri de iarna, dar cu tinte. Ce c

Posted Images

Era decuplat, dar pt ca anvelopele nu aveau aderenta, nu muscau, s-a facut imediat gheata sub roti. Am incercat de vre 3-4 ori cu elan, catinel 4x4 lock si esp off, am pus cateva maini de pietris  sub roti insa fara ajutor. A fost nevoie de o impingere. Cert e ca anvelopele alunecau de aveam impresia ca sunt si pe sanuita cand calcam mai tare frana la vale. Clar ori nu sunt eu deloc obisnuit cu masina/situatia,  ori, si mai clar dmpdv, e nevoie de un set de anveope dedicate de iarna, cele AS nepretandu-se la pante/zapada batatorita si conditii de ger. Acum nsh daca sa ma bag la comanda comuna de Anvelope AT Cooper AT3 4S (pe dimensiunea 215/70/16) sau sa ma orientez catre un set de anvelope de iarna premium (pe dimensiunea legala 215/65/16), avand in vedere ca majoritatea timpului voi rula pe carosabil asfaltat si desfundat)

Ma voi interesa de cateva pareri de la cei care au trecut prin situatia asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Daca vă uitați pe site continental o să vedeți că anvelopele de pe Duster nu sunt de iarna chiar daca au inscripția M+S  , sânt anvelope de vara dedicate SUV și MUD + SAND nu SNOW  , eficienta mare pe drum acoperit cu apa .

Eu am incercat sa scot mașina din parcare cu zăpada nu prea mare și m-am chinuit până sa făcut gheata sub roata , până nu am băgat lopata in funcțiune nu am reușit să ies.

Din punctul meu de vedere aceste anvelope sânt praf pe iarna , nu au nici cea mai mică aderenta . Pentru iarna viitoare direct anvelope Nokian ....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut ca anvelopele Bridgestone cu care a venit masina sunt AS, orientate spre vara (destul de bune pe tine de vara din care am citit), neavand insa deloc profil de iarna (acele firicele de caneluri) so, da, clar pana iarna urmatoare voi lua un set de anvelope de iarna, pe 16, pentru jantele de tabla pe care le am. Acum trebuie sa ma decid de model, daca or sa fie Continental TS860, Michelin Alpin 6, sau Nokian WR D4, pe dimensiunea 21/65/16.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfat. Umbla vorba (pe net) ca se tocesc destul de rau/repede acest model de la nokian. 

Nu imi pot da seama daca au fost sau nu exploatate normal (nu vara) sau "asa face toate". Am timp sa ma hotarasc pana la toamna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Drumul spre Malaiesti a fost foarte curat duminica, nu trebuia sa ai nici o problema cu anvelope All Season de SUV. Eu am avut Continental Cross Contact LX (all season) cu care a venit masina cu care am rulat primele 2 ierni acceptabil pe zapada. Dupe ce s-au mai tocit au inceput sa piarda aderenta din ce in ce mai usor. Dupa 5 ani m-am blocat cu ele pe numai 3 cm de zapada umeda pe iarba. Pentru aderenta mai buna pe gheata/zapada trebuie un cauciuc mai moale care se va uza mai repede. Din Decembrie 2015 am Bridgestone Blizzak DM-V2  215/70R16 pentru iarna. Foarte bune pe zapada ca aderenta dar se tocesc mult mai repede: in 3 ierni(max 10.000km) s-a dus 1/2 din profil  12 mm -> 5-6 mm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...