Sari la conținut

Achizitie Noul Duster sau Kia Sportage ?!?


Postări Recomandate

In nici un caz motorină,cu gpl cum o dai iesi mai bine decat motorină. 

Acum gpl pe injecție directă,nu sânt asa de dezvoltate instalațiile cum sant cele pentru mpi. 

Sânt instalații care merg in tandem cu benzină si gpl ,daca nu ma insel 20/80% este proportia.

Si cele ce merg exclusiv pe gpl

( liquid injection ) dar care costă.

Si faza ca in cât timp scoți bani pe instalație. Eu zic cu cât faci mai MULȚI km, cu atâta mai repede scoți bani .

Diesel ul  nu mai este asa rentabil cum erea o dată ( motorina erea mult mai ieftină decât benzina,întreținerea mai simplă nu aveai filtrul de particule si turbina)  dar este decât o parere personală.Gusturile nu se discută

Ps.Mi-am asumat consumul, dar kia nu este cea ce se vrea sa pară.  

Editat de Aikidoro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin  pe drumuri neasfaltate unde si acolo 

Hai mai fratilor, suntem in 2019, un turbocompresor nu mai este o sperietoare, nu are fiabilitatea asa scazuta cum credeti voi. Nu mai plecati urechea la toate legendele "mecanicosilor din service-uri

si eu am avut dilema asta, nu neaparat cu kia, mai aveam pe lista si suzuki sx4 s cross, mazda, toyota, banii nu erau chiar o problema, 20k le aveam cash, + imprumut daca era nevoie de diferenta pana

Gpl e o varianta daca e montat din fabrica .Nu toate motoarele benzina sa comporta bine in timp cu Gpl.Dieslul va fi mereu rentabil in privinta longevitatii km.parcursi.

Parerea mea e ca un motor pe benzina optim e un motor aspirat de maxim 1,8 minim 1,6 pentru o utilizare de zi cu zi .Variante cu motoare de 1.0 cum am vazut pe la Suzuki si la Jeep nu inspira incredere si mai rau ,nu se recomanda utilizarea pe Gpl.

Mai e si problema benzinei care daca nu e de 98, motorul nu are performanta dorita. 

Editat de Dustermind
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 40 minute, Aikidoro a spus:

In nici un caz motorină,cu gpl cum o dai iesi mai bine decat motorină. 

Acum gpl pe injecție directă,nu sânt asa de dezvoltate instalațiile cum sant cele pentru mpi. 

Sânt instalații care merg in tandem cu benzină si gpl ,daca nu ma insel 20/80% este proportia.

Si cele ce merg exclusiv pe gpl

( liquid injection ) dar care costă.

Si faza ca in cât timp scoți bani pe instalație. Eu zic cu cât faci mai MULȚI km, cu atâta mai repede scoți bani .

Diesel ul  nu mai este asa rentabil cum erea o dată ( motorina erea mult mai ieftină decât benzina,întreținerea mai simplă nu aveai filtrul de particule si turbina)  dar este decât o parere personală.Gusturile nu se discută

Ps.Mi-am asumat consumul, dar kia nu este cea ce se vrea sa pară.  

Mai stii care a fost cea mai scumpa revizie si ce anume ti-a schimbat ?!? Daca te rog frumos poti sa-mi spui de toate reviziile, presupun ca au fost 3 sau 4 ! Multumesc 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi cea mai scumpă a fost 350£ la reprezentanța ( a trebuit schimbat  si filtru de benzină). 

In rest până în 100£ cu tot cu manoperă. Trebuie să spun că în Uk, nu trebuie sa faci revizia musai la reprezentanță ,garajul unde te duci trebuie sa fie plătitor de TVA. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, Aikidoro a spus:

Păi cea mai scumpă a fost 350£ la reprezentanța ( a trebuit schimbat  si filtru de benzină). 

In rest până în 100£ cu tot cu manoperă. Trebuie să spun că în Uk, nu trebuie sa faci revizia musai la reprezentanță ,garajul unde te duci trebuie sa fie plătitor de TVA. 

 

Care ar fi minusurile sau neplacerile pe care le-ai avut cu Kia ? De ce ai renunta la ea si ai trece la Duster ?!? ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi.....

Geamurile sant de proastă calitate sau zgariat toate ( nu iti acoperă garanția) 

Consumul de ulei (care bănuiesc in timp se accentuează)

După 25k a început să scoată un sunet un fel de rontait (diesel finuț)in treapta a5 a si a 6 a ,indiferent de viteză. Cei de la reprezentanță nu iau dat de cap.

Hill start assist ,funcționează cand vrea, ( când o duc la reprezentanță funcționează,parcă sa imi faca in ciudă).

Gențile,  au inceput sa se corodeze ( trebuie sa te cerți puțin sa ti le schimbe ) 

Sant conștient că o sa imi lipsească 1:plierea oglizilor ( aici chiar ai nevoie la cât de șoferi sant ăștia)

2:anularea esp  cand ai nevoie ( nu am avut nevoie până acum ) 

Eu am comandat prestige 4×2 

Intra pe forum kia si rasfoieste pe acolo si ai sa vezi ca nu este ce pare .

Ori cum 7 ani garantie nu iti da asa de multe bătăi de cap. 

Probleme reale nu am avut .

Si nu in ultimul rand, pur si simplu vreau sa imi schimb masina.

Cu ocazia asta ajut si economia noastră cumpărând  Duster. 

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca nu faci mai mult de 20k de km pe an, parerea mea e ca nu se merita sa iei pe mtoorina spunand ca vei face economie, exista o diferenta destul de importanta de bani intre motorul pe benzina si cel pe motorina cand cumperi un duster, verifica pe site. La cati km fac eu pe an, si calculand preturile celor doi combustili (avand pret ipotetic constant ) in 10 ani imi scot investitia pe care o dau in plus pe motorul pe motorina in loc de cel pe benzina. (In cazul meu). Apropo, la pompa, un litru de motorina e mai scump decat unul pe bezina, *economia* ne inchipuim noi ca o facem la consumul efectiv al masinii, o diferenta de 2 litri/100k sa zicem fata de motorul pe benzina...si calculul poate continua....

Editat de Gavryel
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci tot m-ai bun este Dusterul ?. La concluzia aceasta am ajuns și eu că este mai rentabil pe benzină dacă nu faci mai mult de 20 k pe an. O seară bună tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...