Sari la conținut

Activare funcții Duster 2018


Postări Recomandate

Se pare că așa e - Duster 2 are H16 pe proiectoare (19W) față de H11 (55W). Poate de-aia mi se par mai slabe - că SUNT mai slabe!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Atentie, proiectoarele de ceata sunt pentru a fi vazut in conditii de ceata si nu pentru a vedea tu, nu e musai sa iti asigure un flux luminos suplimentar.

Butoanele de încălzire scune cu simboluri albe au leduri pentru iluminare pe timp de noapte, iluminare care nu e cablată la Dacia indiferent de model

Nu poți pune LED pe proiectoare, 99% vei are calculatorul de lumini - au încercat alții pe banii lor

Posted Images

Atentie, proiectoarele de ceata sunt pentru a fi vazut in conditii de ceata si nu pentru a vedea tu, nu e musai sa iti asigure un flux luminos suplimentar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca proiectoarele sunt montate cat mai aproape de carosabil, in bara de protectie, pentru a se vedea mai bine drumul, marcajele si obstacolele din imediata apropiere a masinii, pe timp de ceata. Lumina proiectoarelor de ceata trebuie sa bata mai in jos si  mai in lateral decat faza scurta. Pentru a fi vazut de la distanta e suficienta faza scurta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cazul sa fim ironici, nu te-am luat peste picior, doar mi-am exprimat punctul de vedere asa ca am sa ma opresc aici cu discutia. Numai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

@Calincln desigur se pot activa si pe masinile mai vechi. Se face cu DDT4all.

Temperatura insa trebuie sa ai senzorul in oglinda din dreapta instalat, altfel nu ai ce afisa.

Editat de Neek
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...