Sari la conținut

Dusty 4*4, 1,5dci


Postări Recomandate

On 06/12/2018 at 14:33, Viorelbz said:

Eu am mai mers cu un Duster de drivetest si impresia mea a fost ca baga caldura mai repede decat la al meu si vroiam sa vad si alte pareri de pe forum.

Dusterul ala de drive test avea motorul deja cald, chiar daca a stat o ora si pe bord apare semnul albastru de motor rece, dispare in cateva minute deoarece apa si uleiul incep sa circule prin sistem.

Al tau duster dupa o noapte de stat este RECE.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La ‎07‎.‎12‎.‎2018 la 17:45, jad a spus:

Dusterul ala de drive test avea motorul deja cald, chiar daca a stat o ora si pe bord apare semnul albastru de motor rece, dispare in cateva minute deoarece apa si uleiul incep sa circule prin sistem.

Al tau duster dupa o noapte de stat este RECE.

NU vreau sa insist prea mult pe asta, dar am avut Dusterul de drivetest pe toata perioada cat mi-au retinut masina pt "blocare le livrare", adica o saptamana si am mers cu ea aproape 500km, in concluzie am avut timp suficient sa vad cum functioneaza in diverse conditii. La partea cu incalzirea la rece eu nu am stiut ca are asa ceva, asa ca nu prea am dat importanta. Din acest motiv am spus ca mi s-a parut ca baga caldura mai repede dar nu sunt convins si tot asta este motivul pentru care am pus întrebarea aici. dar probabil ca cel mai simplu ar fi printr-o comparatie directa, dar nu stiu (eu) pe nimeni in Buzau cu care sa vorbesc.

In alta ordine de idei am ajuns pe la 750 de km, sunt multumit de masina, nu am testat-o offroad si nici nu am avut reprize de acceleratie sa vad ce poate (rodajul) si am reusit sa scad consumul la 6% media, pe bord, fara ECO si nu am depasit 120, iar traseul a fost Buzau - Ploiesti- Sinaia - Poiana Brasov- Intorsura Buzaului - Buzau, traseu de aproximativ 400km. C.B.-ul nu l-am resetat deloc.

O zi buna tuturor.

Dusty_Brasov1.jpg

Dusty_Brasov2.jpg

Editat de Viorelbz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...