Sari la conținut

Problema la motorul 1,5 diesel 4*4


Postări Recomandate

Salut,o problema la motor care nu gasesc rezolvare.

Motorul intra in trepidatie la relanti in momentul opriri pe loc revenind la mersul normal dupa cateva minute,Nu am nici o martor aprins,la tester nu da nimic,ei spun ca ar fi de la softul motorului,nu initializeaza presiunea in rampa pentru mersul normal.

Daca cineva stie ceva despre aceasta problema.Multumesc,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca resoftarea dar la 2014 nu au fost asemenea probleme.

Io as paria pe o bere ca e sonda Lambda. 

Ceva ce taie aerul sau motorina cind iei piciorul de pe acceleratie, vre-o conducta infundata, obturata, colmatata.

Citi km ai si daca ai luat masina cu 0 km?

Sa ne tii la curent!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu are presiune in rampă pentru mers normal sau anormal. Fluctuațiile de presiune în rampă sunt date de fluctuațiile cantității de motorină injectată.

2. Nu are senda lambda, e diesel.

3. Ce versiune este (eu05, eu06b etc.), din ce an și cu câți km? Este "tunată/cipata"? Are înălțare de suspensie? De când are acest comportament?

4. Cât de pregnante sunt trepidațiile? Ai o înregistrare? (Mă mir să dureze câteva minute și trebuie văzut cât de anormal este)

Cauze posibile: suporți motor (de exemplu).

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
On 25/10/2018 at 22:17, ISZY56 said:

Poti incerca resoftarea dar la 2014 nu au fost asemenea probleme.

Io as paria pe o bere ca e sonda Lambda. 

Ceva ce taie aerul sau motorina cind iei piciorul de pe acceleratie, vre-o conducta infundata, obturata, colmatata.

Citi km ai si daca ai luat masina cu 0 km?

Sa ne tii la curent!

Salut,in 2017 a fost de 3 ori in service pentru "calculator injectie reprogramare" in Germania.

Toate sunt in regula,cel putin asa au spus cei de la service.ms.

On 26/10/2018 at 05:30, cristic1982 said:

1. Nu are presiune in rampă pentru mers normal sau anormal. Fluctuațiile de presiune în rampă sunt date de fluctuațiile cantității de motorină injectată.

2. Nu are senda lambda, e diesel.

3. Ce versiune este (eu05, eu06b etc.), din ce an și cu câți km? Este "tunată/cipata"? Are înălțare de suspensie? De când are acest comportament?

4. Cât de pregnante sunt trepidațiile? Ai o înregistrare? (Mă mir să dureze câteva minute și trebuie văzut cât de anormal este)

Cauze posibile: suporți motor (de exemplu).

 

Salut,

1-presiunea in rampa scade in momentul trepidatiei-presiunea trebuie sa fie minim 225,la mine scade in jur de 215-218.

2-asa este

3-euro-5

4-in special dimineata la rece cand opresc la semafor,de ce mi sa pare anormal?.daca o scot din viteza in timpul rulajului nu se in tampla nimic,dupa ce pun frana si se opreste(cateodata)incepe ca si cum un injector nu functioneaza in parametri.doar sa fac o inregistrare audio.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

' Toate in regula ' = un fel de auf wiedersehen, se practica si pe la noi.

Trebuie sa iei datele si sa ajungi cu ele la unul care stie sa interpreteze cit + cit - si sa mearga pe lant inapoi de ce + / - si sa gaseasca piesa defecta.

Si eu ma zbat la Bucuresti cu un motor 1,5 Dci de 70Cp,  de Dacie MCV am datele dar nu gasesc pe cineva care sa le interpreteze, sa-mi spuna cit e + si cit e - si sa gaseasca motivul. Deocamdata cineva prin mail a zis ca presiunea la injectoare e mica si ca, si la rampa e mica. Cea din rampa putindu-se datora celei de la injectoare. 

Deocamdata stiu doar rezultatul: consum ridicat ca trebuie dat talpa si citeodata fum. Povestea intimplindu-se in felul urmator, injectorul nu injecteaza ci scuipa, o parte din combustibil nu se arde ci ajunge fum. 330.000 km la noi in ograda

Editat de ISZY56
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in rampă (doar aceasta este citită) fluctuează in funcție de regimul motor și de cantitatea de carburant. Din ce țin eu minte, valoare minimă cerută este de 230 bari pe zona de relanti și în faza de decelerare, atunci când debitul de carburant injectat este 0.

Fluctuațiile respective (că valori) daca sunt punctuale si daca se stabilizează repede pot să fie considerate normale. 

Dacă ai faza 2 EU05, sigur au fost câteva update-uri ale reglajelor de injecție de la Continental.

După cum am spus: trebuie văzut cât de "anormal" este. Mă refer la durată, comportament și o analiză de parametrii de injecție. Până atunci vorbim vorbe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,crezi ca ma poti ajuta?ms

On 28/10/2018 at 08:22, cristic1982 said:

Presiunea in rampă (doar aceasta este citită) fluctuează in funcție de regimul motor și de cantitatea de carburant. Din ce țin eu minte, valoare minimă cerută este de 230 bari pe zona de relanti și în faza de decelerare, atunci când debitul de carburant injectat este 0.

Fluctuațiile respective (că valori) daca sunt punctuale si daca se stabilizează repede pot să fie considerate normale. 

Dacă ai faza 2 EU05, sigur au fost câteva update-uri ale reglajelor de injecție de la Continental.

După cum am spus: trebuie văzut cât de "anormal" este. Mă refer la durată, comportament și o analiză de parametrii de injecție. Până atunci vorbim vorbe.

Salut,presiunea din rampa stiu ca trebuie sa fie minim 225 bari.

In anul 2017,au fost facute 3 up date la "calculator injectie" la service Renault in Germania.

Voi incerca prin reteua Renault poate gasesc o resoftare.

Multumesc pentru ajutor.. 

5 hours ago, ISZY56 said:

Cu scuzele de rigoare de  mix in topicul altuia, iata testul de la noi:

DCI 70 cai motor K9K-K7 2006,  335.225 km 

clip 1 001.jpg

clip 2 001.jpg

clip 3 001.jpg

clip 4 001.jpg

clip 5 001.jpg

Salut,poti sa ma ajuti cu problema mea?multumesc frumos.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...