Sari la conținut

Alb de Bacau


Postări Recomandate

Arata atat de bine noua.... incat mi-e mila de ea :), pe cuvant, sunt constient ca masina rezista, dar imi plac lucrurile noi... dupa aproape un an tot noua o consider la aproape 15k KM

Acum de garantia extinsa s-ar putea sa ai dreptate, insa e OK, pentru ca eu nu intentionez sa ii montez GPL, e OK consumul, stiam la ce m-am bagat de la inceput, am avut primul logan tot 1.6 MPI si papa si ala putin. Ce as mai fi vrut eu sa fac sa mai activez una alta la el, gen cornering-ul, senzorul de ploaie si ce se mai putea pe acolo... dar cred ca pot sa traiesc si fara astea... :)

Editat de eliadib
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Revin cu câteva opinii după 450 de KM Pro:  - insonorizare  - Cruise control - un mare plus pe drumuri europene și pe naționale când nu este trafic  - ținuta de drum excelenta  - scaune conf

Mulțumesc, fac și la interior... to be continued și la interior.... încă are țiple pe radio și bord... o las pe fiica mea și pe soția mea sa le dea jos

Salutare tuturor, Astăzi am reușit sa ridic și eu al meu Duster, pana acum după 45 de KM, nu prea am ce sa zic, impecabil... ce îmi place cel mai mult e zgomotul motorului... care nu prea e, lips

Posted Images

 @taviro, @Mak,

 

Aveți perfectă dreptate!

Dar parcă merit un upgrade ... :D

O viață avem ...

Mă bătea gândul să- l schimb cu un Tucson / Kona  motor de  1.6  T-GDI  177 CP AWD ...

Sau cu noul 1.3 TCE 150 CP 4x4 ...

O plajă între 20 000 - 25 000 E ... ( cam atât mi- e plăpumioara, asta cu ceva finanțare :P);

Încă stau pe gânduri ...

Dusterul  1.3 TCE 150 CP  4x4 e destul de nouț pe piață, hyundai urile au niște ... bube care nu- mi dau pace ...( unele au probleme chiar de la câteva mii de km cu turbo/ cutia DCT + discuri / plăcuțe față care se duc f repede ... ; cam prea repede chiar de este cutie DCT);

Așa că mai aștept nițel, să vedem care iese câștigător!

@eliadib,

Au cornering, senzori ploaie pe dusterică?

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, doar la cornering mai trebuie ceva "bricolat", dar senzorul de ploaie este si trebuie doar activat, la varianta pe care o am eu, comfort, nu e activat.

Legat de upgrade... eu sunt "Daciot" inrait, numai dacie am avut si nici nu vreai sa schimb, are valoare sentimentala pentru mine, deci, upgrade doar cu urmatoarea versiune de duster sau cu 1.3 - ul daca se dovedeste fiabil. Cand am luat Duster m-am uitat si ls Suzuki Vitara dar la test drive a picat, mi-a placut Ford Eco Sport, dar scump cu spume si nu are dotari cine stie ce, deci... din punctul meu de vedere mergi pe Duster 4x4... acum legat de motorizare, nu stiu ce sa zic de 1.3, nu e matur inca, pot aparea probleme sau nu... cu 1.2 de 125 cp, stiu ca au fost ceva probleme, sa speram ca 1.3 e mai matur avand in vedere ca e in colaborare cu daimler benz, doar timpul isi va spune cuvantul despre aceasta motorizare.

Mult succes in alegerea pe care o vi face... mergi la dedeman si cere test drive, si eu zic de ceva vreme ca o sa merg sa fac un test cu 1.3 da nu am mai ajuns.

Cand am luat decizia pt Duster, am facut testul pe un drum care nu era drum, era mai mult o rapa si m-a uimit faptul ca nu a derapat,  a urcat fara sa patineze, mi s-a parut extraordinar si am luat decizia pe loc. Merita sa incerci un test drive.

 

Bafta!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe undeva ma uitam si eu la 1.3 TCE 150. Dusterul nou oricum este cu totul alta masina fata de cel din 2012.

Acum insa cu o autonomie de 1000km la drum lung, cu o intretinere anuala de doar 2-300 RON,  o fiabilitate excelenta trec foarte  usor peste micile neplaceri date de modelele anterioare, gen insonorizare, cuplu, etc. 

Multa bafta in alegerile urmatoare .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adevărul este că și eu am schimbat la ea, în 3 ani, doar:

- distribuție

- braț stânga 

- plăcuțe frână 

 

Am mai schimbat pe ea și alte chestii dar acestea nu mai țin de ... o uzură normală ( am cumpărat mașina fără să- mi dau seama că a fost lovită cândva ...; ce să faci dacă ăștia sunt mecanicii din RO ...; am dus- o la două service uri să o controleze înainte de cumpărare ...; este adevărat că nu se vedea la o verificare obișnuită, adică au tras de ea, am verificat- o peste tot ..., inclusiv la un ITP, cu tester pe ea ...; cu alte cuvinte mașina arăta de km pe care- i avea - 38 000 km ...);

Așa că am schimbat chit ambreiaj, rulment ambreiaj, rulmenți spate pentru că aveam/ am un huruit ca de rulment + o bătaie în rulmentul ambreiaj ...;

Degeaba ... tot huruie/ bate ...

De funcționat funcționează ok! 

Nu am probleme ...

Mergem cu ea în concedii la munte/ mare, încărcată ...

Dar mă deranjează că știu că are acel huruit ca de rulment ( e adevărat că doar până la 40 - 50 km/h, după nu se mai aude ...);

A, și nici pe elevator nu se aude nici un huruit ... deci doar când e pe roți huruie ( ceva apasă/ cuplează pe altceva cu ceva deplasare de la normal ...);

Sau acea bătaie în rulment ambreiaj care dispare la călcare pedală și câteodată nu mai revine nici după eliberarea pedalei ...

Am fost la câteva service uri, dar ... degeaba ...

Explicația universală este că de la accident a rămas ceva ...hâit ...

Deși mașina nu e strâmbă, nu trage într-o parte, nu tocește cauciucurile nefiresc ( am aceleași cauciucuri de 2,5 ani și 25 kkm);

Concluzie:

Atâta timp cât nu am alte probleme în afara  acelui huruit, prezent până pe la 50 km/h ...îi dau bice! :P

De aceea mă gândesc și la un upgrade ... 

( ăsta .. bătrânul să rămână de  ... offroad, căci parcă m- ar durea suflețelul să bag unul nouț pe coclauri :D; de aceea cochetam cu ideea unui tucson - e ceva mai ... luxos decât un duster  );

 

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@quarelin

Cornering, senzorul de ploaie ( stergere automata a parbrizului ), senzorul de lumina si follow me/coming home ar trebui sa se activeze DOAR din diagnoza.

Cel putin, asta o fost cazul meu la Duster PH3 ( fabricatie decembrie 2017 )

Fara bricolaje, fara artificii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...