Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Salut, am si eu un Duster 1.3 tce 2wd care are 40000 km , garanția a trecut si tot vad peste tot chestia asta cu piese de origine/ originale.... Eu sunt posesor si de Opel Astra g din 2007 dar aici nu am auzit niciodată așa ceva. Să înțeleg ca Dacia e mai cu moț si piesele de origine sunt extraordinar de bune iar tot ce nu e original sunt praf !? ... că la opel am tot cumparat piese ne- originale si au fost ok  .

La Opel o revizie ma costa in jur de 300 lei (facuta de mine cu filtre Mann si ulei original GM recomandat de Opel) pe cand la Dacia o revizie mai ieftină de 1000 de lei nu există iar uleiul este 480- 500 lei ! Cred totuși ca este prea mult marketing. Oricum am observat că si uleiul pus de ei în reprezentanta este mult mai scump decât același ulei cumpărat de pe net sau magazin de piese auto.

Există cineva care folosește filtre Mann (sau altfel) si ulei "ne-original" ?

Editat de ionapostol
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E interesant cu toți compară mașina veche cu mașina nouă.

Strict pe speța 1,3TCe (injecție directă de benzină, motor mai sensibil la întreținere  - tip/normă ulei + filtru de ulei) faci ce vrei pe banii și timpul tău... dar în caz de probleme cauzate de piese neoriginale/contrafăcute (că nu vrei să fii mai cu moț ) nu ai dreptul să te plângi. Ai tabel cu graficul de întreținere și informații despre codurile pieselor gasești și aici pe forum și pe net.

Vrei să faci revizia în reprezentanță OK, nu vrei iar e OK... cu condiția să înțelegi că reprezentanța nu e Dacia ci o franciză, ce poate pune adaos comercial la piese între 0% și 300% e dreptul lor, că doar activitatea principală nu e vânzarea de mașini ci partea de service + piese.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...Opel-ul fiind tot o masina noua . L-am luat de la 0 km si imediat dupa ce a iesit din garantie mi-am facut singur reviziile deoarece cei de la reprezentanta aveau niste preturi foarte mari. ( o distributie costand 2200 lei in 2008) Am pus numai filtre Mann si nu au fost nici un fel de probleme.Uleiul a fost cel original recomandat de ei. Am 563.000 km si motorul inca merge perfect, fara fum sau alte ...probleme ! Asa ca chestia cu motor sensibil la intretinere imi suna a propaganda de marketing, sa inteleg ca sunt mai proaste sau  ce ?

".. dar în caz de probleme cauzate de piese neoriginale/contrafăcute (că nu vrei să fii mai cu moț ) nu ai dreptul să te plângi." asta vine ca o confirmare a faptului ca motoarele sun mai slabe si in caza de defectiune sa mai aibe un motiv sa se spele pe maini.

Am tras concluzia asa ca iti multumesc pentru raspunsuri. Voi folosi obligatoriu uleiul recomandat de cei de la Dacia dar cumparat de la cei care au preturi omenesti iar la filtre am sa testez pe cele premium neoriginale daca diferenta de pret se justifica.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand. Megi pe ce-a spus @t0rquemada.

Eu am cautat ulei anul trecut si am gasit doar in reprezentanta.

Mergi doar pe piesele de origine cel putin cat esti in garantie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa revizia nr.2 la un Duster Tce 100 Eco G cu GPL,cu schimbat filtre de ulei, aer,polen , filtru GPL stare gazoasa si lichida, si 4,1 l ulei ELF EVOL R.

Anul trecut 2022, a costat 616 lei fara filtru de aer,polen si GPL stare gazoasa.

Se mai merita revizia nr.3 sa fie facuta tot la reprezentanta cand masina practic iese din garantie dupa 3 ani?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mașinile au 3 ani garanție și 6 ani garanție anticoroziune (interior spre exterior) dacă se efectuează reviziile în reprezentanțe autorizate Dacia adică faci 5 revizii obligatorii la ei dacă ai nevoie de garanție la tablă.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 Foxbat același ulei cumpărat de la magazinele de piese auto sau de pe net este la jumătate de preț.

In altă ordine de idei , vedeți cum pun producatorii problema, garanție anticoroziune dinspre INTERIOR SPRE EXTERIOR , pai cum o sa rugineasca mașina mai repede !!!?  Din interior spre exterior sau dinspre exterior spre interior cand factorii care contribuie la coroziune sunt 100% la exterior. 

Am să rămân la părerea mea, ulei recomandat de producător dar din alte surse ( nu reprezentanța sau service de marcă) si filtre premium (nu de origine) doar daca se merita dpdv al prețului.

...si învățați să schimbați uleiul si filtrele ca nu e "rocket science" cum zice americanu' 

😉

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...