Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

@Gil26 Postul meu citat de tine nu ți se aplică că nu tu ai problema, nu ai nici măcar Duster, nu ai avut ocazia să desfaci un Duster în zona aia sau măcar o interacțiune fizică (adică să o ai în fața ta și să pui mâna pe ea, nu poze) cu o centură scoasă de pe mașină (ca să vezi ce și cum) și totuși, în spiritul caracteristic, ai impresia că știi.

centurile au niște elemente pirotehnice acoperite sau nu de o garanție trecătoare e altceva, mecanismul de strângere/rulare nu are legătură cu garanția aia.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

@t0rquemada eu in niciun post nu am scris asta, tu doresti sa demonstrezi ca stii, dar din pacate faci ipoteze gresite si aiurea, iar pe langa ce am citat ai mai facut si alta:

Acum 3 ore, t0rquemada a spus:

B: e condusă de unul ce face 100km pe zi (,în etape) și trage centura de 10 ori pe zi, uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc )

Ghici care mașină va avea probleme...

pentru ca @Stef13 (posesor de Duster HJD) are probleme cu centurile insa NU a scris de cate ori foloseste centurile si nici ca uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc ), deci iarasi :( aiurea.

Ba mai mult, colegul a scris destul de clar:

Acum 10 ore, Stef13 a spus:

Le-am folosit normal, nu le-am abuzat și mi se pare ciudat că ambele au aceeași problemă

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Gil26În stilul tău caracteristic - foileton :

Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură?  La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ?

fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada , pai tu esti cunoscatorul cu o vasta experienta, asteptam sa ii explici tu toate acestea concret :yes: in stilul tau caracteristic, plus de cate ori poate sa le foloseasca fara sa aibe probleme ("Ghici care mașină va avea probleme...") si fără a fi curat pe mâini, mancat macichen, praf etc. :D (valabil si pentru pasager).

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat o soluție, aplicabilă, în condiții de siguranță, de către toți :

- te asiguri că sunt curate bretelele si ghidajele (apa cu putin detergent sau aparat cu aburi).

Dar tu @Gil26 în stilul caracteristic foileton, te eschivezi de 4 posturi, mai toate editate, semn că nu ai toate datele la prima mână și înformația mai trebuie răstălmăcită.

Încă o dată mai scriu :

Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură?  La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ?

fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am editat pentru ca am corectat doua greseli gramaticale, atata tot (restul sunt din nou presupunerile tale).

Iar daca "solutia" este aplicabila de catre toti care au probleme cu centurile de siguranta atunci "problem solved, case closed" si te las pe tine sa ii explici colegului (dar nu numai) temperatura ambianta, presiunea atmosferica :D si restul (pentru ca deja ai luat-o pe "aratura" cu toate astea). Punct.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza cârpei de proastă calitate, centurile se scămoșează în zona mecanismului de rulare/derulare unde apar frecări, ca atare le crește volumul și nu mai încap în cutie. Va fi tot mai  tot mai rău și, la un moment dat, ajungi să nu le mai poți rula deloc și să le pui în cui, ca la vechile dacii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • K4m 1.6 nu vei găsi dupa 2015
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
×
×
  • Creează nouă...