Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

Eu am schimbat armatura sezut + armatura spatar + pernele, ce mai -> scaun nou, care acum e mult mai ferm fata de ce aveam inainte sau comparat cu scaunul din dreapta.

Am schimbat si partea de sus intrucat dupa prima operatiune cu sezutul am inceput sa simt in spate armatura si era foarte deranjant.

De ce nu vin astia cu produse mai calitative? Pai simplu, sa nu le crape profitul.

 

Revenind la diesel, motor, am schinbat si mapa intrucat la 50000 am inlocuit pedala de acceleratie care dadea erori pe tester si-mi tot aprindea in bord lampa rosie + galbena cu 'avarie motor' si evident ca mi-au resoftat-o si cu ultima versiube disponibila -> tragea ca un rahat si crescuse consumul.

 

Dupa remapare, alta viata, pot spune ca mi-a revenit pasiunea de a-i da pedala, mai ales pe depasiri :)

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

Astăzi am făcut revizia nr. 3 la 42366 km, reprezentanța Auto Moldova Piatra Neamț.

MC010048 OG revizie 188.5 lei, 110265505R garnitura bușon golire ulei 11.72 lei, 152089599R filtru ulei 60.57 lei, 6002005671 Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30/1 litru 52.29 lei, 6002005675 Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30/4 litri 188.23 lei, 8660003797 filtru motorina Motrio 98.82 lei, ecotaxa ulei 1.61 lei, total 602 lei.

Filtrele de polen și de aer au fost schimbate de mine în septembrie 2020: C27030 filtru aer Mann 39 lei, CU22011 filtru polen Mann 40 lei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

43600 km.

Reînnoit asigurările pentru încă un an: RCA 374 lei (B8), Casco 138 euro (SA 13905 euro, franșiza 100 euro). Asigurările au fost făcute online pe platforma allianzdirect. De la dealer primisem oferta tip cobrand la casco, tot Allianz, de 308 euro (SA 11575 euro franșiza 100 euro).

Foarte bune preturile pe allianzdirect, mult mai bune decat la variantele cobrand, îmi pare rău ca nu i-am descoperit mai devreme. La Volvo am plătit casco 1 an 369 euro pentru SA 40000 euro (pentru mai mult nu se poate asigura o mașină la ei, asta ar fi singura problema).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
La 09.12.2020 la 19:33, Stef13 a spus:

Urmare a discuției purtate pe un alt topic, să menționez că astăzi a fost schimbată armătura de la scaunul șofer al mașinii mele. O comandaseră la reprezentanță încă de luna trecută, dar am amânat programarea pe motiv că a trebuit să petrec și eu oleacă de covid, ca tot omu'.

Vestea bună e că operațiunea a reușit, scaunul nu se mai balansează. Vestea proastă e că inginerul de la garanții era cam pesimist spunând că speră să țină cât mai mult, deoarece sunt mașini la care s-a schimbat armătura scaunului de două ori până acum și că nu înțelege de ce "ăștia" nu vin cu o soluție definitivă.

Buna ziua,

Anul trecut cam tot pe vremea asta am schimbat prima data armatura de la scaunul soferului. Toate bune, numai ca dupa aproape un an de folosinta, balansul a revenit si in plus am un scartait cand ma misc inainte si inapoi, in timpul condusului. Acum ma deranjeaza mai mult scartaitul scaunului decat balansul. Vreau sa ma duc sa mai schimb inca o data armatura. Oare problema asta nu s-a rezolvat pana acum? A mai schimbat cineva de mai multe ori armatura?

Masina face 2 ani in mai.

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat tot, armatura și perne (șezut+spătar -> mare greșeală, astea noi sunt mai dure fata de cele anterioare cu care venise mașina din fabrica) și nu mai am joc.

Dar îmi pare RAU că nu am lăsat scaunul așa cum era cu acel joc, era mult mai comod.

Mă gândesc din ce in ce mai serios sa caut pe careva ce vinde scaune net superioare SH de alta marca și să schimb, Dacia își bate joc de noi la capitolul asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La a mea scaunul încă rezista dar au trecut doar 6 luni și aproape 5000 km de când a fost schimbată armătura.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Dupa o luna de zile de cand am fost la a doua constatare pentru armatura de scaun, maine ma duc sa o schimb din nou.

Inginerul de la service mi-a spus ca cei de la Dacia au tot cautat alti producatori de armaturi pana au gasit ce trebuie. M-a asigurat ca la ce au schimbat in ultimele 6 luni nu au mai fost probleme.

Om trai si om vedea daca ceea ce spun ei e adevarat.

Totodata schimb pe garantie si centura de la sofer, pentru ca s-a slabit arcul si nu mai revine la pozitie dupa ce o scot, decat foarte greu.

Va tin la curent

Toate bune

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • 4 months later...

54545 km

Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul.

Consum mediu calculat la pompă în ultimii 12500 km, 6,02%.

Drept cadou pentru bună purtare, prăfosul a mai primit acum o săptămâna un set de jante din aliaj de 16", pentru roțile de iarna. Cele din tablă, vechi de 5 ani, folosite și pe Dusterul anterior, erau prea ruginite.

 

22112021.jpg

Cu această ocazie am înlocuit și toate prezoanele de la roți.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...