Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

@Gil26 Postul meu citat de tine nu ți se aplică că nu tu ai problema, nu ai nici măcar Duster, nu ai avut ocazia să desfaci un Duster în zona aia sau măcar o interacțiune fizică (adică să o ai în fața ta și să pui mâna pe ea, nu poze) cu o centură scoasă de pe mașină (ca să vezi ce și cum) și totuși, în spiritul caracteristic, ai impresia că știi.

centurile au niște elemente pirotehnice acoperite sau nu de o garanție trecătoare e altceva, mecanismul de strângere/rulare nu are legătură cu garanția aia.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

@t0rquemada eu in niciun post nu am scris asta, tu doresti sa demonstrezi ca stii, dar din pacate faci ipoteze gresite si aiurea, iar pe langa ce am citat ai mai facut si alta:

Acum 3 ore, t0rquemada a spus:

B: e condusă de unul ce face 100km pe zi (,în etape) și trage centura de 10 ori pe zi, uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc )

Ghici care mașină va avea probleme...

pentru ca @Stef13 (posesor de Duster HJD) are probleme cu centurile insa NU a scris de cate ori foloseste centurile si nici ca uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc ), deci iarasi :( aiurea.

Ba mai mult, colegul a scris destul de clar:

Acum 10 ore, Stef13 a spus:

Le-am folosit normal, nu le-am abuzat și mi se pare ciudat că ambele au aceeași problemă

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Gil26În stilul tău caracteristic - foileton :

Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură?  La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ?

fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada , pai tu esti cunoscatorul cu o vasta experienta, asteptam sa ii explici tu toate acestea concret :yes: in stilul tau caracteristic, plus de cate ori poate sa le foloseasca fara sa aibe probleme ("Ghici care mașină va avea probleme...") si fără a fi curat pe mâini, mancat macichen, praf etc. :D (valabil si pentru pasager).

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat o soluție, aplicabilă, în condiții de siguranță, de către toți :

- te asiguri că sunt curate bretelele si ghidajele (apa cu putin detergent sau aparat cu aburi).

Dar tu @Gil26 în stilul caracteristic foileton, te eschivezi de 4 posturi, mai toate editate, semn că nu ai toate datele la prima mână și înformația mai trebuie răstălmăcită.

Încă o dată mai scriu :

Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură?  La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ?

fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am editat pentru ca am corectat doua greseli gramaticale, atata tot (restul sunt din nou presupunerile tale).

Iar daca "solutia" este aplicabila de catre toti care au probleme cu centurile de siguranta atunci "problem solved, case closed" si te las pe tine sa ii explici colegului (dar nu numai) temperatura ambianta, presiunea atmosferica :D si restul (pentru ca deja ai luat-o pe "aratura" cu toate astea). Punct.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza cârpei de proastă calitate, centurile se scămoșează în zona mecanismului de rulare/derulare unde apar frecări, ca atare le crește volumul și nu mai încap în cutie. Va fi tot mai  tot mai rău și, la un moment dat, ajungi să nu le mai poți rula deloc și să le pui în cui, ca la vechile dacii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...