Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare ,

 

Urmeaza sa primesc noul Duster si este prima masina detinuta cu sistem Start/Stop engine .Nu am discutat cu dealer-ul acest aspect inca dar la masina de serviciu este foarte enervant ,de fiecare data cand pornesc masina ,trebuie sa dezactivez sistemul pentru ca nu doresc sa se opreasca motorul la fiecare 3 secunde de stat pe loc (economia este de maxim 1 l/100 km in oras )

 

Exista posbilitatea sa se dezactiveze din reprezentanta acest sistem?sa il activez eu doar daca doresc ?

 

Sper ca am postat corect ,daca nu ,rog admin pentru realocare postare...

 

Multumesc,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si

Pune mufa înapoi la senzorul de curent, asta dacă mai vrei să mai ai baterie - râmăne și eroare stocată Ai încărcare piloatată, iar lipsa acelui senzor determină o încarcare de avarie - nu mai sc

La reprezentanta nu iti face nimeni asta. Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opr

Posted Images

La reprezentanta nu iti face nimeni asta.

Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opresti masina, si in momentul cand o pornesti dupa 2secunde "apasa" butonul daca functia Start&Stop era dezactivata la ultima oprire.

 Eu mi-am pus dar uneori "uita" la pornire sa imi dezactiveze Start&Stop-ul ( tot enervant ) asa ca l-am dat jos.

Am recurs la metoda mufei de la inchiderea capotei motor:

Se scoate mufa de la inchiderea capotei motor, se baga o lita (sarma) intre cele doua fire ale mufei si se pune mufa la loc. In felul asta masina "vede" ca, capota motor este deschisa si nu sunt indeplinite toate conditiile sa se activeze functia Start&Stop.

(Conditia cu capota motor inchisa este o protectie ca sa nu opresti masina din Start&Stop in service si motorul sa pornesca singur dupa o perioada sa ii prinda degetele cuiva acolo )

Vrei sa folosesti din nou functia Start&Stop, scoti mufa, scoti lita si pui mufa la loc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

Fotografia din fundal nu are legatura cu subiectul.

Monologul tinteste doar subiectul economiei si al fiabilității, dar nu vine cu argumente, exemple, rezultate ale unor studii.

Nu se pomenește deloc de poluare. Ca pieton sau biciclist stiu ca nu-i prea placut sa fiu in apropierea unei coloane de mașini ce stationeaza cu motoarele pornite. Insa poate ca in Australia nu au problema asta sau îi doare-n.. marsupiu.

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

totusi o chestie cam suna la un clopotel: pornitul si opritul de zeci de ori pe zi, dupa un anumit timp nu uzeaza prematur motorul, fata de un motor cu pornire clasica?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca da dar pe de o parte viata oamenilor este mai importanta decat viata motoarelor oricat de mult suntem pasionati de mecanica iar pe de alta parte fiabilitatea motoarelor a ajuns in general la un nivel atat de ridicat incat o reducere cu un procent mic (ex. cu o aingura cifra) nu afecteaza practic exploatarea masinii. Cati dintre noi renuntam la o masina pentru ca s-a uzat motorul?

On ‎07‎/‎03‎/‎2018 at 09:30, vladicon said:

La reprezentanta nu iti face nimeni asta.

Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opresti masina, si in momentul cand o pornesti dupa 2secunde "apasa" butonul daca functia Start&Stop era dezactivata la ultima oprire.

 Eu mi-am pus dar uneori "uita" la pornire sa imi dezactiveze Start&Stop-ul ( tot enervant ) asa ca l-am dat jos.

Am recurs la metoda mufei de la inchiderea capotei motor:

Se scoate mufa de la inchiderea capotei motor, se baga o lita (sarma) intre cele doua fire ale mufei si se pune mufa la loc. In felul asta masina "vede" ca, capota motor este deschisa si nu sunt indeplinite toate conditiile sa se activeze functia Start&Stop.

(Conditia cu capota motor inchisa este o protectie ca sa nu opresti masina din Start&Stop in service si motorul sa pornesca singur dupa o perioada sa ii prinda degetele cuiva acolo )

Vrei sa folosesti din nou functia Start&Stop, scoti mufa, scoti lita si pui mufa la loc.

Aceasta "smecherie" nu ramane cumva memorata in calculatorul masinii astfel incat cei de la service sa poata sa vada la diagnoza? Adica chiar daca scoti lita, nu se pot vedea pe calculator anumiti parametrii care sa arate ce "smecherie" ai facut si in ce conditii a functionat masina. Ma gandesc la eventuale defectiuni in garantie si la posibilitatea ca din cauza unei "smecherii" inofensive sa se piarda garantia.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
    • Schimbarea uleiului întotdeauna face bine, atâta timp cât este respectată norma folosită de producător. Cu atât mai mult în cazul în care avem angrenaje și plăci de fricțiune în același ulei ca în cazul acestui diferențial. Dacă norma este respectată și componenta cedează, uzura era prea mare din alte motive. Depinde și dacă vrem să vindem subansamble OE, sau să asigurăm mentenanță și viață lungă componentei de pe mașină. Bineînțeles că toate reperele din schemă au coduri OE... au si echivalențe în aftermarket. Nu cred că are rost să dezbatem moduri de interpretare ale fiecăruia, sau semantica... Diagrama de piese este foarte clară pentru oricine are opt clase și a lucrat câteva zile într-un service auto. Informația pentru care am făcut rugămintea este disponibilă în Dialogys, am găsit-o, cupluri, metode de verificare etc. Cu un ceas comparator, lere, dinamometrice, spray revelator și multă răbdare...se face Nu este nici pe departe atât de complicat, cum nu a fost nici pentru montajul ambreiajului. Sunt alți producători auto cu sisteme mult mai complexe, și mai greu de reglat. Totuși Dacia este un brand low cost, cel mai bun pe segmentul lui de altfel, de câțiva ani. Sistemul tip Haldex este folosit de vreo 30 de ani deja, iar reglajele toleranțelor sunt în procedura de asamblare, de aceea am întrebat de această procedură încă de la început. Dacă vorbeam de recondiționarea unui diferențial de pe un sistem 4Matic, sau de diferențialul cu torque vectoring de pe Golf R, atunci puteam considera că este ceva complicat. Diferențialul de pe Duster este destul de simplu, pentru a rezista la cuplul și nevoile pe care le vede micul nostru off-roader național. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...