Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

3 hours ago, alcris01 said:

Si totusi are dreptate BigFoot! 

Daca chiar este asa desi eu ma indoiesc serios (era vorba de drumul catre o locuinta, nu catre o cabana sau vreun off road in creierii muntilor!) este bine de stiut! Pana la urma si intre un 4x4 si 4x2 sunt diferente. De asta sunt mai multe variante de motorizare si tractiune ca sa aleaga fiecare (in cunostinta de cauza) ce i se potriveste.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

abc nu vreau sa intram in contraziceri, fi atent putin: Eu sunt de fel din PH,  e un drum de Legatura intre Slanic si Cheia de asfalt.

La iesirea din Slanic Eu personal cu 5 persoane in Duster 1.2 am avut mari probleme intr.o panta in curba cand in treapta 1 ii daduse sangele pe nas aceleratia la fund , intrasem in panica nu avea gram de cuplu ,viteza nu puteai sa.i dai k era curba mare.

Precizez drum asfaltat , 1.2 era mort, poti sa ai 300 cai si 4 turbine dar in curba aia iti trebuie batranul Diesel cu 260 Nm care se distreaza acolo.

Incercati plecarea din rampa cu masina full cu ambele 1.2 si 1.5 dCI si m.ai vorbim. Asa s.au convins multi prieteni  de motorasele 0.9, 1.0, 1.2, 1,3 Tce, Tfsi,.......... abureala rad aia cu Dacia 1300 de tine?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Confirm. 1.5 dci 110Cp se joaca in acea curba. Nu am testat 1.2 Tce ca nu am avut curiozitatea. Nu folosesc masini pe benzina. Multe masini au probleme in curba respectiva. Deasemenea multi soferi au probleme in curba respectiva chiar daca sunt cu masini capabile.

Editat de afaco
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc afaco

Probabil toti credeau k vorbesc prostii

Dar radeau toti de mine in acea curba cu Duster 1.2  nu poti face fata imi venea sa plang!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Curba aia o stiu si eu..Am fost acolo cu octavia 1  1.9 TDI.Sincer e cea mai urata curba vazuta de mine.De cand a cazut liftul in salina n.am mai ajuns in zona?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@BigFoot OK, nu te contrazic.

Mie la Duster imi plac: garda la sol, rotile si caroseria mari + altele. Nu ma intereseaza performantele dinamice si nici dotarile. Nu mi s-a intamplat niciodata sa raman impotmolit cu o masina si am mers oriunde am vrut, fara nicio retinere (cei drept drept nu am incercat niciodata trasee extreme si am condus de regula doar compacte cu motoare pe benzina de pana la 80 CP). Din punctul meu de vedere un Duster 1.6, 4x2 este absolut suficient pentru drumurile abordate de mine.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...