Sari la conținut

Fum/Noxe sub capota la prima pornire de dimineata


Postări Recomandate

 Ai putea sa faci o verificare mai amanuntita si o curatare de egr in functie de cati km ai, masina vad ca este din 2011daca tot desfaci acolo.Daca nu te pricepi si nu ai chefi mai bine mai amani treaba sau mergi la un atelier.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Completeaza-ti profilul cu tipul motorului, n-avem de unde sa ghicim ce ai sub capota. In alta ordine de idei, baga nasul sub capota si pune pe cineva sa porneasca motorul, macar sa identifici zona ge

Posted Images

1 hour ago, dragosb said:

Greu de zis, mai ales din vorbe. Sunt 1000 de furtune si conducte... si toate inghesuite in mare parte in spatele motorului. EGR, turbo, evacuare.

@standdupp cu nivelul antigelului cum stai? Eu cand am curatat EGR-ul n-am prins bine un furtun si picura, iar din zona aia antigelul poate ajunge direct pe galeria de evacuare. 

Acum am sunat mecanicul si acelasi lucru mi l-a spus cu antigelul. A zis sa verific nivelul la antigel, ce-i drept ca dupa schimbul distributiei a mai tot necesitat sa mai adaug cate putin antigel , dar initial ma gandeam ca din cauza ca nu a reusit sa aeriseasca bine intalatia.

La fel mi-a zis ca e posibil sa ajunga antigel pe galeria de evacuare. Dar e posibil ca acel antigel sa faca asa fum ? intreb pentru ca nu stiu, nu dati cu pietre :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Galeria de evacuare se incinge prima, iar daca picura direct pe ea se evapora cu un fum/abur albicios usor mirositor. Si eu l-am confundat prima oara cu  gaze de evacuare, credeam ca nu am fixat EGRul bine.

Daca ai schimbat si pompa de apa e normal sa scada nivelul antigelului o perioada scurta, instalatia e cu autoaerisire. Dar mai mult cateva zile inseamna ca pierde pe undeva... doar ca pompa de apa nu are nici o treaba cu galeria de admisie dpdv al amplasarii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am mers acum pana la masina sa mai pornesc odata. Ce iese este fum de esapament dupa miros.

L-am sunat pe mecanic si a zis ca e posibil sa fie ceva garnitura ca daca e cald motorul se dilata si acel fum nu mai iese.. Am ramas ca merg maine sa ii las masina si sa o porneasca dupa cateva ore sa vada exact si el.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit de la mecanic. Problema e ca tabla care inveleste filtrul de particule este desprinsa de la imbinarea sudata de fabrica. Sper ca voi reusi sa rezolv problema prin sudare, si ca nu trebuie sa schimb filtrul de particule.

Maine o sa merg la un service specializat pe asa ceva sa vedem ce se poate face.

Daca aveti sugestii/idei va rog sa imi scrieti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit si de la serviceul pentru tobe. Tabla care inveleste diltru de particule era praf, coapta toata si a trebuit inlocuita. A dat-o jos, a inlocuit-o, a sudat-o, a vopsit-o si pare ok.

Acum problema e ca am ramas in bord cu eroarea de Check injection aprinsa si trebuie sa vad cum sau unde o pot reseta. Probabil de la cum au desfacut baietii pe acolo a ramas eroarea.

Daca stie cineva cum pot reseta acea eroare fara sa merg sa o pun pe un tester cumputerizat va rog sa imi spuneti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa achizitionez un CLiP - o sa iti dau un semn cand se concretizeaza. Din pacate nu stiu pe nimeni in Cluj in afara de reprezentanta.

La ce service de esapamente ai fost?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...