Sari la conținut

Zgomot / batai motor diesel la rece


Postări Recomandate

Este normal ca motorul sa bata daca nu e incalzit complet? Am un diesel 4wd 110 cp si dimineata cand plec la serviciu dimineata sunt nevoit sa accelerez destul de lent ca sa nu se auda batai la motor. Si nu sunt un tip care forjeaza motorul, ca sa spui ca-mi bat eu joc de el si nu face fata. Mi se pare ca nu e normal sa se auda asa tacaneala aceia...

Are cineva o parere care sa ma mai lamureasca?

O masina germana, de exemplu, nu da acelasi randament, la rece, nu accelereaza la fel, etc, dar nu bate.... :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare. Am o cunostinta cu un logan din prima generatie , cu motorul de 1,5 dci care a parcurs peste 400.000 km in zece ani , fara probleme la injectoare  si la turbo.  Motorina doar de la pomp

Este normal ca motorul sa bata daca nu e incalzit complet? Am un diesel 4wd 110 cp si dimineata cand plec la serviciu dimineata sunt nevoit sa accelerez destul de lent ca sa nu se auda batai la motor. Si nu sunt un tip care forjeaza motorul, ca sa spui ca-mi bat eu joc de el si nu face fata. Mi se pare ca nu e normal sa se auda asa tacaneala aceia...

Are cineva o parere care sa ma mai lamureasca?

O masina germana, de exemplu, nu da acelasi randament, la rece, nu accelereaza la fel, etc, dar nu bate.... :twisted:

am niste nedumeriri:

-ce inseamna bate

-spui ca nu forjezi, dar nu spui in cate turatii il tii, la ce turatii schimbi treptele de viteza, daca eram din aceas zona faceam o comparatie...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Si la mine face la fel presupun.

Cand e rece si depasesti un anumit grad de accelerare, injectia presupun, incepe sa se auda cu face des taca-taca-taca-taca. Este un croncanit destul de puternic si seamana cu dieselurile de 20 de ani.

Ideea este ca oricum nu este recomandabil sa accelerezi puternic cand este motorul rece. Se uzeaza mai repede injectia, turbina si injectoarele.

Faptul ca se aude mi se pare o treaba buna, ca macar ma mai domolesc cu acceleratul puternic la rece.

Iar pe masura ce motorul se incalzeste acest zgomot, care apare doar la acceleratii mai puternice, se "inmoaie" treptat devenind un sunet placut de commonrail.

 

In completare vreau sa spun ca la un accelerat moderat spre usor motorul se aude ca si unul pe benzina, indiferent daca este rece sau cald.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vedeti pareri si... pareri. Si m-a mai "dojenit" si degeaba Carramba prin alte topicuri...:mrgreen::D

cu ce te-am "dojenit" melcu. cunosc pe cineva cu un renault megan3 stiu care are acelasi motor si la rece e mai zgomotos o remarca adusa si de cei de la promotor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to Zgomot / batai motor diesel la rece

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...