Sari la conținut

volverine

Diverse Accesorii Homemade Pentru Duster

Postări Recomandate

Salut,

Este cineva printre posesorii de Dustere din zona Brasov ce poate imprumuta de pe undeva pentru a lua cotele un bull bar,bari laterale,bari spate,scut conducte alimentare,rezervor sau alte accesorii din inox pentru Duster?Dispun de un specialist in confectii si sudura in inox si parca e pacat sa nu profitam sa iesim mai ieftin!

Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Faci comanda iei cotele apoi le returnezi :))) Daca este specialist nu are nevoie de cote, crosieste piesa direct pe masina.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiu-miu nu face dastea! :fear: iar de croit piese pe masina nu merge cum a mers pe Tico de firma (bull bar si bari laterale),ca Dusterul e la mine

,iar prieteni cu Dustere nu are!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de manufacturieri, e criza mare de cei care lucreaza cu aliminiu ;) poate trece si pe acest material.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o foto printre sutele pe care le am prin laptop cuTicoletul!Deci cam asa arata ce vreau eu sa-mi fac,adica chesti unicat si pe cat posibil si practice! :fear:

post-4759-0-24463900-1488915051_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Practice nu prea sunt, doar grele si in caz de impact sau daca te berbecesti iti indoaie fiarele de pe unde se prind de masina. Mai practice mi se par alea de la Mudster, care inlocuiesc barile cu totul, si scuturile de sub masina, cel cu buzica si alea de la cutie si diferential.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiu-miu nu face dastea! :fear: iar de croit piese pe masina nu merge cum a mers pe Tico de firma (bull bar si bari laterale),ca Dusterul e la mine

,iar prieteni cu Dustere nu are!

Am gasit o foto printre sutele pe care le am prin laptop cuTicoletul!

Ala nu-i Tico, e Matiz. In fine..

 

 

Ieri am vazut in trafic un Duster cu bullbar pe..bara din spate. Lasand la o p[arte gusturile estetice, cred ca nu-s legale accesoriile astea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • NU CITA ultimul mesaj postat! Salutare La lodgy al meu am observat ca in momentul cand apare eroarea asta , telefonul care este la încărcat pornește încărcarea in exact acelasi moment cand se aprinde eroarea... 2015 - 1.5 dci -79kw- 128k km.
    • A si eu aceeasi problema. Inca nerezolvata. Problema apare la mine cand rulezi cu turatie constanta in viteza 5-6 (70-90 km/h). Mai demult am gasit o explicatie logica (pentru mine) pe un forum din UK. Nu sunt mecanic, deci nu ma exprim in calitate de "expert". Omul zicea ca a schimbat o gramada de piese pe masina (Duster ph 2 diesel 4x4 2015..cred), inclusiv pompa de injectie, insa problema a persistat. La o cautare amanuntita a gasit ca un inel de la senzorul abs era rupt (si ruginit). Acesta este un inel cu niste dinti pe el si se invarte odata cu roata, iar dupa documentatia mea am inteles ca functioneaza in felul urmator. In proximitatea inelului dintat este montat senzorul abs, care este defapt o bobina magnetica. La trecerea fiecarui dinte, se schimba intensitatea magnetica care ulterior se transforma cumva (nu am inteles exact cum) intr-un impul electric. Calculatorul masinii "numara" si interpreteaza aceste impulsuri, si in acest mod reiese numarul de rotatii al fiecarei roti. Acuma, ruland cu o viteza constanta, ar trebuii sa dea aceleasi impulsuri pe fiecare roata. insa, in locul ruperii inelului, distanta intre 2 dinti sa marit, iar acest impuls "fals" regulat, da peste cap calculatorul careia nu ii mai iese exact viteza de rotatie pe roata respectiva. De aici eroarea cu 2 doi martori. Teoretic se remedieaza prin schimbarea inelelor de senzor abs. Am inteles ca la reprezentatnta acesta vine impreuna cu planetara, insa pe piata se gasesc inele separate. Toate acestea sunt doar o teorie la care eu am concluzionat. Nu stiu exact unde anume in planetara sa caut acel inel, sa vad daca intr-adevar este rupt sau nu. 
    • Salutare!   Si eu am aceeasi problema.... Totusi apar destul de rar cei doi martori, dar apar uneori (dupa cum se vede si in poza).  Pe langa asta, uneori dimineata cand pornesc la rece scade turatia de ralanti, iar cand ajunge undeva cam pe la aprox 600-700 rpm se aprinde martorul "dinti de fierastrau" galben, creste turatia la motor si se stinge martorul, dupa care iar scade turatia si tot asa de cateva ori, pana o accelerez eu putin. De la reprezentanta chiar astazi mi-a spus ca e de la pompa de inalte.. Totusi as dori sa incerc si alta solutie pana sa ajung sa inlocuiesc pompa de injectie.  Daca mai aveti ceva update-uri pe subiectul asta va rog sa-mi spuneti.   Multumesc.
    • Exfolierea da, coroziunea nu.
×
×
  • Creează nouă...