Sari la conținut

Diverse Accesorii Homemade Pentru Duster


Postări Recomandate

Salut,

Este cineva printre posesorii de Dustere din zona Brasov ce poate imprumuta de pe undeva pentru a lua cotele un bull bar,bari laterale,bari spate,scut conducte alimentare,rezervor sau alte accesorii din inox pentru Duster?Dispun de un specialist in confectii si sudura in inox si parca e pacat sa nu profitam sa iesim mai ieftin!

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiu-miu nu face dastea! :fear: iar de croit piese pe masina nu merge cum a mers pe Tico de firma (bull bar si bari laterale),ca Dusterul e la mine

,iar prieteni cu Dustere nu are!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o foto printre sutele pe care le am prin laptop cuTicoletul!Deci cam asa arata ce vreau eu sa-mi fac,adica chesti unicat si pe cat posibil si practice! :fear:

post-4759-0-24463900-1488915051_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Practice nu prea sunt, doar grele si in caz de impact sau daca te berbecesti iti indoaie fiarele de pe unde se prind de masina. Mai practice mi se par alea de la Mudster, care inlocuiesc barile cu totul, si scuturile de sub masina, cel cu buzica si alea de la cutie si diferential.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiu-miu nu face dastea! :fear: iar de croit piese pe masina nu merge cum a mers pe Tico de firma (bull bar si bari laterale),ca Dusterul e la mine

,iar prieteni cu Dustere nu are!

Am gasit o foto printre sutele pe care le am prin laptop cuTicoletul!

Ala nu-i Tico, e Matiz. In fine..

 

 

Ieri am vazut in trafic un Duster cu bullbar pe..bara din spate. Lasand la o p[arte gusturile estetice, cred ca nu-s legale accesoriile astea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...