Sari la conținut

Postări Recomandate

Multam pt efort, apreciez, si felicitari pt efortul constructiv de a urca filmuletele. Pe langa magyari mai vrea si un coleg de servici sa faca Transalpina si uite asa ii dau idei in plus documentate si de tine.

Dupa ce repar aripa busita ma bate gandul sa mai trec si eu odata anul asta.

 

Ai facut cumva si muntii Baiului? (*ca ma gandeam sa ii fac si pe aia tot anul asta). Daca da - poate deschizi un topic pt ei.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Miecuri 27.07. in conditii de ploaie, am vazut pe Transalpina un Duster cu nr de Sibiu ce tracta o rulota! Tot respectul pentru curaj!

https://goo.gl/maps/6BRvbUPBENB2 - Strategica cu coborare in Curmatura Vidrutei   https://goo.gl/maps/pcEbMc1tz2y - Strategica cu coborare in Ciungetu   Pe Ciungetu am fost in 22 iulie cu moto, si

Trebuie sa faci dreapta via Jina, Tilisca, Saliste   Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

Mersi de sfaturi, as mai avea o intrebare. Daca o iau spre nord de la Obarsia, am identificat doua variante de intoarcere: 1. Sebes (prin Sugag, Capalna etc, sunt si ceva lacuri acolo), sau varianta 2. Dobra-Jina- Poiana Sibiului-Miercurea Sibiului. Pe care varianta peisajul este mai frumos ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe 2 e mai frumos, ca urci sus pe munte, satul Jina e pe la 1000m.

Traseul 1 e mai sec, ca mergi prin vale.

E asfalt tot in afara de Poiana Sibiului - Dobarca, dar e macadam bun.

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De pe Transalpina poti face un traseu scurt spre Poiana Muierilor (si de acolo am inteles ca se poate merge off-road pana la Oasa, dar nu stiu cum se prezinta drumul).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi, incepe sa se contureze planul: avand in vedere ca venim din Tg-Mures, ma gandeam ca diminata devreme sa plecam si sa mergem direct la Ciungetu, de unde urcam pe Strategica pana la Transalpina. Mai exact, pe Transalpina, unde vom iesi ? Care ar fi distanta intre Ciungetu si Ranca (prin Transalpina) in kilometri si timp aproximativ? Avand in vedere ca o sa mergem probabil cu o masina, puntru Duster acest drum ar putea reprezenta vreo problema ?

 

Va intreb pentru ca deocamdata ideea este sa ajungem direct in Ranca in prima zi, dar prin Strategica. Sunt curios daca in conditii de siguranta si pe cat posibil pe lumina putem ajunge sau nu. Continuarea planului in functie de cand ajungem la Ranca :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca o sa urmezi Valea Oltului - Brezoi - Malaia - Ciungetu. Uracarea pe Ciungetu e "facubila" cum zicea @emilian_rks mai in fata pe topic si ai ~40 km Ciungetu - intersectia cu Transalpina ( pe Strategica), apoi urmeaza asfalt pe Transalpina inca ~ 20 min pana la Ranca.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la Ciungetu dupa ce am urcat deja pe Transalpina, exista undeva "intersectii", adica avem sanse sa ratam ceva si sa nu mergem spre Transalpina ? Este semnalizat drumul spre Transalpina ? Pe harta vad ca ar fi drumul 701D, care insa dupa lacul "Galbenu" nu mai este semnalizat (dar duce pena la Transalpina).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...