Sari la conținut

Duster - Unghi Cadere Roti Spate (*roti Cracanate).


Postări Recomandate

Salutare Dusteristi,

 

 

Mi-am pus si eu ca tot omul cu dorinta de off-road niste amortizoare galbene. Poveste lunga, dar dupa schimbarea amortizoarelor rotile spate imi stateau cracanate si uzura pneuri nu era ok (*aveam arcuri de fabrica moi). Astfel am refacut geometria (*care era varza) din suruburi (*nu o facusem initial pt ca nu s-a recomandat cand am intrebat). Cadea mai bine acum dupa geometrie si cei de la Mudster au fost super, le multumesc si a iesit mai bine ca inainte.

 

Insa eu tot nemultumit eram pe undeva in suflet pt ca o roata fata iesea mai in spate cu 2.5 grade si nu s-a putut rezolva, volanul se invartea mai greu ca inainte si parca se mai lasase pe spate a doua zi. Si cum se intampla ca am fost la service dacia ieri cu plafonul si navigatia le-am zis sa imi verifice si geometria si binenteles ca nu dadea bine iara. Nu aveam nici o speranta la ei... sincer, i-am intrebat de 10 ori daca sunt siguri ca se descurca cu suruburi Ironman de cadere, au confirmat si eu i-am lasat. S-au chinuit sa o faca din suruburi si nu au reusit. M-au sunat dupa antifurturi au dat rotile jos si a trebuit sa slabeasca toate suruburile rotilor din ce am inteles, si apoi sa stranga toate suruburile de roata din nou in acelasi timp, roata cu roata 2 oameni, ca sa iasa bine.

 

Acum stau destul de drept, volanul se misca usor. Atasez poze pt cei care au pierdut spranta intr-o geometrie dreapta. Se poate deci - insa doar cu slabirea totala a suruburilor si strangere din nou. Mai multe detalii tehnice cum au refacut-o nu stiu.

 

Hope it helps

post-4805-0-07744600-1469687698_thumb.jpg

post-4805-0-85180800-1469687707_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun, insa ce treaba au amortizoarele galbene (banui ca sunt Bielstein by Mudster?) cu suruburile de corectie a unghiului de la Ironman?

Întreb pt ca Mudster zicea ca astea ale lor nu necesita suruburi suplimentare de corectie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fata era ok caderea... Probabil avand arucri de fabrica moi pe spate si dimensiunea de inaltare cea mai mica, sau oi fi eu mai obsedat de sa stea cat mai drept. Din ce am inteles eu problema era de la arcurile mele pt ca spatele meu era acum mai jos (spatele masinii la ruleta era 1-2 cm mai jos fata de cum trebuia). Mi-au oferit ei niste arcuri mai bune de fabrica gratis insa a fost alegerea mea cu suruburi... pt ca eram perfect la mijloc intre inaltare si comfort, chiar ma bucuram ca nu mai era saltata de spate. Cum 4x4 are portbagaj mic... ma indoiesc sa se lase ea prea mult la incarcare. Vedem.

 

Retrospectiv... cand am pus eu amoprtizoarele mudster in service Dacia, trebuia sa fi facut si geometria si probabil stateau mai bine. Cum schimbi un telescop la un Duster... pa pa geometrie ok... E logic, dar intelesesem ca nu trebe.

 

Anyway sunt multe Dustere cracanate din alte motive - am postat si pt ele ca sa stie ca trebuie desfacut/slabit tot angrenajul si strans la loc. Daca te joci doar surub cu surub nu o scoti.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se observa insa nu imediat, pt ca ele se mai lasa in timp si eu eram super fericit inaltat. Repet eu am lasat arcurile de fabrica. Poate la unii merge stas, poate la mine a fost montajul sau arcurile de vina... cert e ca eu am fost mai ghinionist. Si apropo sunt dustere cracanate si cu amortizoare de fabrica... normal cum il schimbi cum pa geometrie cred, daca nu e refacuta calumea....

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Hm... Pana la urma trebuie refacute unghiurile ori nu? Si eu vreau sa imi montez un set Mudster + H&R si am inteles ca nu... @Mudster?

Intotdeauna cand umblii la subiectul asta trebuie facuta, ulterior, si geometria.

Dar ATENTIE, caci s-a scris de multe ori da' lumea nu prea citeste un subiect de la inceput, dupa ce faci montajul noii suspensii, trebuie slabita partea de legatura cu caroseria (adica bucsele de la bascule), facuta o tura de 100-200 m si stranse inapoi dar, ATENTIE, pe o rampa cu canal sau din aceea care ridica masina pe roti (nu de praguri!)

 

Trimis de pe al meu P024 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...