Sari la conținut

Cele Mai Bune Produse Pt. Intretinerea Plasticelor, Anvelopelor Si Chederelor Duster


Postări Recomandate

Salutare Dusteristi,

 

Poate ajuta feedbackul meu, o parere in plus nu strica niciodata :)

 

Imi place sa intretin masina din cauza ca petrec mult timp in ea si o asociez cu un moment in care vreau sa ma simt comod, odinit iar curatenia face parte din promovarea unei astfel de experiente comode in subconstient. Desemenea am observat ca o masina intretinuta se degradeaza mai greu pe aceeasi perioada de timp (*am verificat cu 2 modele in familie si oricat ma chinuiam sa ii scot fata la cea napastuita nu reuseam sa o mai aduc la nivelul celei intretinute, chiar daca foloseam aceleasi produse).

 

Si uite asa am ajuns sa testez toate produsele de intretinere de pe piata si am fost surprins la Duster sa observ ca cele care erau bune pe plastice sau gume nemtesti nu dadeau rezultate bune pe cele romanesti.

 

Siliconul se usca sau ramanea unsuros, produsele cu luciu italienesti schimbau nuanta pe elementele care nu erau din acelasi lot... etc. Si uite asa din intamplare saptamana trecuta am luat un Silicon pt cauciucuri, zic unul ieftin... si ce sa vezi, raman impresionat indeajuns incat sa postez aici despre el.

 

Mi-a adus plasticele inapoi la aceeeasi nuanta si se mentine fara stres pe anvelope, am senzatia ca lasa o pelicula mai tare de luciu care ermetizeaza siliconul.

 

Il recomand din toata inima sa il incercati pe cauciucuri si plastice. Eu l-am dat si pe volan si maneta de viteze insa e putin lipicos cand transpira mana, nu stiu ce sa zic, aveam problema asta si inainte iar acum am decis sa imi iau manusi de condus. Totusi nu stiu cum se preteaza la vinilinul/piele/Dacia in timp la acest silicon... de aratat arata bine. Oricum recomandarea mea ramane doar pt plastice negre interior/exterior si anvelope.

 

De ce si anvelope? Pt ca se usuca in timp si siliconul le ajuta sa se "silico-hidrateze" inapoi (*anvelopele au silicon in compozitie). Daca le siliconezi :))) se usuca mai greu, plus arata masina mai bine... pana la primul noroi :)

 

Sparayul il gasiti la Dedeman - Silicon Prevent - atasez si poza. Hope it helps - 12 roni.

 

PS. Pt chedere recomand Siliconul care lubrifiaza mecanisme gen WD-40 Specialist atasat in poza. Asta pt ca chederele se freaca mereu de caroserie si praf.

post-4805-0-99279600-1468527465_thumb.jpg

post-4805-0-73715100-1468527468_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 61
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare Dusteristi,   Poate ajuta feedbackul meu, o parere in plus nu strica niciodata   Imi place sa intretin masina din cauza ca petrec mult timp in ea si o asociez cu un moment in care vreau

asta ii buna...   - Pt # 1 ca mai fac cateii pe roti -- desi sincer nu stiu de ce te-ar deranja chestia asta, atata timpt cat nu ii dai pupici de noapte-buna pe jante / gume -- poti sa incerci cu sp

Ieri am fost pe la SellGros si am gasit 3 raioane de produse auto - inclusiv aditivi originali LiquiMoly si cel mai bun si de durata produs de intretinere a bordului care disparuse de peste tot. Arex

Posted Images

Eu ma feresc de toate cele care contin siliconi (si silicoane..)

Cea mai buna solutie pentru intretinerea plasticelor si a chederelor este apa cu otet amestecate in proportie de 1 la 1.

Un amestec format din 1/3 apa si 2/3 otet previne inghetarea geamurilor si ajuta la o mai buna stergere a parbrizului. Asa-zisul miros neplacut dispare foarte rapid.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesant - pe asta cu otetul nu am incercat-o, desi a curs odata un borcan cu castraveti si nu am fost prea fericit :)

Macar inceraca-l pe anvelope, banuiesc ca alea ti-ar da incredere sa testezi si silicon?

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesant - oare sa fie virgin sau pomace? caci au caracteristici diferite.

:)))) Pana acum avem otet si ulei de masline :) daca baga cneva si faina sau suc de rosii....

 

Apropo are cineva o idee cu ce sa dau pe langa masina sau pe la carenaje sa nu se mai pise si cace cainii pe langa ea? Ma batea gandul la spray lacrimogen.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...