Sari la conținut

Cain

Feedback - Amortizoarele Bilstein Designed By Duster By Mudster

Postări Recomandate

Salutare Dusteristi,

 

 

Mi-am luat inima in dinti si am ales sa imi instalez amortizoare Bilstein by Mudster. Cele originale iesisera din garantie si cu aceatsa ocazie am vazut ca unul curgea si era terminat.

 

Am ales sa nu schimb arcurile ca sa beneficiez doar de 2cm inaltare si rezistenta mai buna atat laterala cat si frontala a suspensiilor la inclinare sau la soc coborare fata.

 

Initial pana sau lasat... stateau undeva la 5cm si ma panicasem pt ca anvelopele sunt BFG 215.65.R16 si sunt cu 2.5 cm mai mici in tren de rulare si bombare laterala afat de anvelopele de fabrica. Astfel par mici daca treci de 2cm inaltime extra.

 

Intre timp s-au lasat mai jos si arata mai bine overall. Am verificat cu ruleta fata de un duster BGS si aveam 2-3 cm in plus.

 

Feedback:

Sunt concepute special pt Duster si se monteaza fara modificari sau piese aditionale.

Au intarituri speciale la suportul de arc.

Sunt cu peste 50% mai rigide din ce simt.

Masina sta mult mai bine in curbe. Este mult mai placuta la condus.

Daca dai intr-un sant masina nu mai loveste scutul asa usor. Puntea fata nu se mai lasa asa usor in jos.

Te avantajeaza daca dezumflii anvelopele pt mers pe teren. Nu pierzi centimetrii dezumflati.

La presiune 2.0 pe anvelope se simt acceptabil pt oras.

Nu simt denivelarile mici din asfalt. Gen 2-3 cm. Se simt insa cele mai mari (*ex: o gaura de canal mai inalta)

Nu poti sa mergi pe drum de pamant+pietris fata sa ai 1.5 atmosfere in anvelope,

Se pot culisa cu mana+umar, dar trebuie sa apesi mult mai tare fata de unul normal.

Am impresia ca sunt pe gaz.

Te costa 4 cam cat 6 amortizoare de fabrica.

 

Hope it helps,

Cain

post-4805-0-12946600-1468419741_thumb.jpg

Editat de Cain

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte utile informatii, doar o remarca: cum ai socotit ca pretul e in proportia aia ? Mie nu imi iasa, adica 4 amortizoare standard sunt la ~ 900RON si 4 amortizoare Bilestein by Mudster sunt la ~2000RON. Adica mie imi iasa de 8 amortizoare standard nu doar de 5!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte utile informatii, doar o remarca: cum ai socotit ca pretul e in proportia aia ? Mie nu imi iasa, adica 4 amortizoare standard sunt la ~ 900RON si 4 amortizoare Bilestein by Mudster sunt la ~2000RON. Adica mie imi iasa de 8 amortizoare standard nu doar de 5!!

 

 

Am intrebat in serviceul Dacia cand le-am instalat si imi ieseau la vre-o 1400. Cert e ca nu m-as mai intoarce la cele Dacia care nu sunt fiabile si nici prea extraordinare. Am editat in textul original la un 6 vs 4

Editat de Cain

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, la bursa, cele standard ( Monroe pe ulei, facute pt. Dacia) sunt la pretul scris mai sus de mine. Pe mine m-au tinut fara probleme ~62000km. La 70000km unul de pe spate curge, dar voi pune tot standard, pt. ca la pretul care il au imi pot permite sa le schimb de 2 ori si mai raman bani si de un ~plin.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, la bursa, cele standard ( Monroe pe ulei, facute pt. Dacia) sunt la pretul scris mai sus de mine. Pe mine m-au tinut fara probleme ~62000km. La 70000km unul de pe spate curge, dar voi pune tot standard, pt. ca la pretul care il au imi pot permite sa le schimb de 2 ori si mai raman bani si de un ~plin.

 

 

Hmmm.... posibil pe termen lung sa se amortizeze ca nu mai schimbi de 2 ori, plus se simte ca o alta masina la condus si dispare si riscul de rostogolire. Asta e ca intrebarea aia daca i-ai da bani nevestii de silicoane :) tu stii cel mai bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OK, multumesc de detalii! Parerea mea e ca rostogolirea o previne soferul in mai mare masura decat amortizoarele. Sunt curios daca vor tine bielstein, ironman si alte scumpeturi, 120000km, avand in vedere ca toata lumea va merge mai agresiv cu masina ca "sta mai bine pe sosea", in curbe, etc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te tin la curent si daca treci prin Bucuresti da-mi un semn daca vrei sa le testezi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai citisem undeva despre amortizoarele Bilstein. Imi puteti spune si mie de care amortizoare este vorba ca vad ca ptr. Duster sunt B4, B6 si B12

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2.  3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa. 
    • Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
    • Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
    • Salut,   Am un  Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
    • Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.   In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.   Spor la cumparaturi!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...