Sari la conținut

Vreau Sa Dusteresc


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 42
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de prafosenie.   Acuma la dotari, din ce am citit in diagonal ca vrei, mi se pare ca tintesti spre ceva gen masina de oras la confort si dotari interioare dar

Cu siguranta va ajunge mult mai departe decat ar putea ajunge un Logan.   M-am hotărât la tractoras. Îmbătrânesc și e bine să mă liniștesc.

Bine te-am gasit @Cristof   Camera, încălzirea si medianav evolution sunt dotare standard pe "Orange".   Piele nu o să fie. Am la actuala masina pe lângă alcantara piele si-mi displace si mie. M

Salut si bine v-am găsit!

 

Sper ca în curând să fiu posesorul unui Duster.

"În curand" este o chestie relativă pentru că nu am dat încă comanda si am înțeles că durează ceva timp livrarea.

 

Aș vrea o mașină culoare argintie, motorizare 1.2 tce si echiparea "Orange" dar se pare că nu se poate pune această motorizare...

 

Așadar va trebui să mă îndrept spre "tractorul" de 1,5 dci... O alegere cam dureroasa în orice formula având în vedere că voi lăsa pe dreapta o motorizare turbo benzina de 2 litri...

 

Oricum necesitatea unui 4x4, a unei mașini noi si nu in ultimul rand pretul acestuia mă face să mă indrept spre un Duster.

 

Va rog să mă ajutați și să-mi recomandați accesorii ce sunt "obligatorii" de avut pe lângă dotările echipării "Orange".

 

Cu bine,

DUSTEResc

Din punctul meu de vedere "necesitatile" se definesc functie de scop: tractezi ceva sau pui un suport de biciclete pe carlig - carlig de remorcare; vrei experiente offroad soft - un scut probabil ar fi recomandabil, vrei un offrad mai hard, mai adaugi kit de inaltare, anvelope cu profil, poate un troliu, vrei experiente in natura, un cort pe masina, vrei sa fii road rockie, te orientezi la gadget-uri de tip camere, plastice ornamentale, scule de redare muzici in fel si chip, beculete si ce mai vrea omul pentru placerea lui. Cam asa vad eu lucrurile. Dupa ce te lamuresti cam ce asteptari ai, pe forum sunt solutii si experiente destule.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de prafosenie.

 

Acuma la dotari, din ce am citit in diagonal ca vrei, mi se pare ca tintesti spre ceva gen masina de oras la confort si dotari interioare dar vrei sa o tavalesti prin noroaie si pe coclauri destul de mult. Legat de asta o mica observatie, toate bliz-blizurile din interior or sa sufere cand o vei lua la hurducat pe miriste si prin sleauri. Insa fiind masina noua cred ca cel putin in primul an o sa ai oarecum grija de ea, adica nu o sa te infingi in primele sleauri de TAF pline de noroi ca sa vezi cat tine. Trebuie totusi sa stii ca prafosenia nu e masina de teren, este SUV, capabil dar totusi doar un SUV ieftin care te poate duce pe unde un Logan ar avea ceva probleme in a ajunge dar nu i-ar fi imposibil. Dar daca totusi vrei samergi cu ea pe teren sau drumuri nepavate atunci mai bine te-ai orienta spre niste anvelope AT sau MT (dupa buzunar si "sangele din veioza" ca sa zic asa) amortizoare si arcuri mai rigide si care sa ridice garda sa sol (realistic cam 2-3 cm o sa ramana dupa aclimatizare/rodaj) eventual echipament de recuperare (troliu, sufe, corzi, cric).

 

La interior partea de media si navigatie sincer cred ca dai banii degeaba. Personal prefer sa aleg singur ce gadget sau sistem de navigatie sa folosesc. In privinta camerei de mers inapoi la cat costa un kit d'asta care se monteaza pe oglinda retrovizoare si mai are si senzori de parcare parca nu merita sa astepti dupa el ca sa iti vina masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai hotarat cu motorul? :)

 

Eu as opta pentru dCI pentru ca in eventualitatea in care nu esti multumit de putere, poti opta pentru un Stage 1/2 chip-tuning si il poti duce linistit la 125/136cp.

La tCE nu cred ca e atat de safe operatiunea, avand in vedere ca deja au fost semnalate ceva probleme cu motorasul asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un timp poti sa dai masina pe mana unui "stapan" al tuningului si beneficiezi de unul dintre avantajele motoarelor diesel...o simpla rescriere a softului original,un remap profesional si maresti herghelia cu vreo 30 de cai! ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...