Sari la conținut

Relatia Stransa Dintre Siguranta Bricheta - Soft Medianav


Postări Recomandate

Salut

 

sa va povestesc ce am patit prin ianuarie. Am observat la un moment dat ca mufa de bricheta nu mai functioneaza (nu incarca telefonul). Suspectam ca probabil s-a "ars" siguranta. Am localizat in manual tabelul de prezentare/descriere al sigurantelor. Am si schimbat siguranta respectiva, ca era dusa. Miracol, bricheta a si inceput sa functioneze. Eu bucuros, m-am dus dupa alte treburi ale mele. Dupa cateva zile am mers la un drum mai lung. Am trecut intr-un loc unde inca nu am mai fost pana atunci. Era o scurtatura. Am verificat pe google maps inainte sa pornesc, cam pe unde voi trece. Dar totusi am vrut sa pornesc navigatia, sa vad cum / unde ma ghideaza. Celalalt miracol, functia de navigatie si harti nu erau afisate pe monitorul MediaNav. Eu ma gandeam ca s-a dus ceva din partea de soft al MediaNav. Cand am ajuns acasa m-am dus la reprezentanta. A venit un angajat, i-am povestit de siguranta schimbata, si lipsa de optiuni de navigatie / harti. El se mira. Nu s-a mai intalnit cu asa ceva. S-a uitat la MediaNav. Apoi a intrat in meniul Setari si atunci s-a vazut ca navigatie era pe Off. Am pus pe On si de atunci apare pe monitorul principal, impreuna cu optiunea harti. Deci se pare ca schimbarea acelei sigurante pentru bricheta opreste cumva navigatia si hartile din soft. Interesant.

 

Am mai citit pe forum ca la Ph1 erau probleme cu unitatea mp3, care - dupa parerea unor mebrii ai forumului - este in legatura tot cu aceasta siguranta de bricheta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu stiu care elemente sunt conectate la vreo siguranta comuna cu bricheta la Duster.

 

Insa exista o problema similara pe care am intalnit-o la Megane 2 - si vad ca e aproape acelasi (daca nu chiar acelasi) model de priza de bricheta...

- Initial am ars siguranta cu o lada frigorifica - a murit odata cu priza de bricheta atat ventilatia / AC (automat) cat si Radio/CD player-ul si sincer nu mai stiu ce altceva. Am identificat cumva siguranta (nu avea nici o legatura ce era desenat pe tabloul de fabrica cu destinatia concreta a sigurantelor - am scos siguranta de la geamuri electrice si tot mergeau...) toate si-au revenit.

- Dupa o vreme am ajuns sa ard aproape in continuu siguranta folosint un anume adaptor de bricheta (de la un detector de radar).

 

De vina (as zice eu) sunt cele 2 "urechi" din interior, legate la (+) care tin bricheta atunci cane e apasata - pana se dilata - vad un risc foarte mare sa faca scurt acolo.

Atentie deci ce device-uri bagati in priza de bricheta, si mai important, odata introduse, nu le rotiti inauntru.

 

Am vazut ca pachetul "fumatori" e optional la unele masini si vin cu prize de 12 V normale, fara bricheta - alea as zice ca nu sunt atat de predispuse la astfel de "accidente".

 

Eu unul voi instala o priza suplimentara in curand in portbagaj pentru consumatori mari cum ar fi lada frigorifica sau altele (compresor electric, etc). La Megane deja e planificat, la Duster nu mi-e urgent inca, dar va urma (am vazut ca @bmcpst are un post foarte fain in acest sens pe topicul masinii lui).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La PH1 stiu sigur ca e aceeasi siguranta pentru alimentarea casetofonului, lumini din bord, plafoniere si lumini cu totul pe partea stanga. Nu inteleg logica, dar am aflat asta cand am schimbat in graba casetofonul... :)

bine de memorat.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...