Sari la conținut

Proaspat Proprietar Duster 1.5 Dci 4X2 Laureate Gris Platine


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi 18 iunie este o zii mai speciala pt dusterul meu.Am trecut de 40.000 de km si am montat folii pe geamurile spate de 15 % . Aproape am uitat ca becurile h7 din fabrica au fost inlocuite cu Osram ni

A venit masina.. ce va pot spune dupa nici 100 km ca este total alta masina fata de vechea generatie.. este Duster 2 nu facelift si ph3  dupa parerea mea.. cu ph2 am umblat 2 ani si 30.000 k

poze de la I.N.D 11 Giroc..

Posted Images

A ramas fara curent cel mai probabil din cauza unui contact imperfect. Verifica mai intai contactele de la pompa de servo, acumulatorul, apoi alternatorul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Salutare colegi. Am comandat noul Duster in varianta 1.5 dci edc full option. Am preferat cutia automata in detrimentul tractiunii integrale. Culoare albastru metalizat. Am avut un noroc mare. In 10 zile au gasit o masina fabricata deja cu optiunile cautate de mine, doar culoarea a diferit un pic . Teoretic saptamana viitoare ajunge la dealer. Dusterul vechi este de vanzare. Atentie este 4x2. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie. Care a fost pretul final?

Frumos acel albastru metalizat, pacat ca cea pe care ti-au gasit-o pentru livrare in 10 zile este alta culoare(ce culoare by the way ? :)). 

Mi se pare oricum foarte tare 10 zile aka aproximativ 2 saptamani versus cateva luni cum asteapta foarte multi iar alta culoare zic eu ca este un "sacrifiu" mic pentru a avea masina mult mai repede.

Si pe mine ma bate gandul sa renunt la actualul Duster(ph 1, 1.5 dci 110 cai, 4X4, toate optiunile de la vremea respectiva) pentru unul din generatia noua cel mai probabil tot 1.5 dci insa cu EDC adica 4X2.

 

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu edc am comandat. 

Am vrut portocaliu, dar este ok si pe albastru metalizat.

Pretul este aproape 20.000, pt ca este modelul full option dar fara piele.

Editat de Maho
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intelesesem exact invers: ca vrei acel albastru si ti-au gasit alta culoare :)

Mie imi plac si albastrul acesta metalizat si portocaliul(poate ca imi place chiar ceva mai mult albastru metalizat) asa ca si eu as fi ales oricare dintre ele ar fi fost pe stoc sau macar ajungea mai repede asa cum ai facut si tu. 

Sa o conduci cu placere.

+ poze cand ajunge :)

 

 

 

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...