Sari la conținut

Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 503
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ne-am vazut in sfarsit.E sexi,mare,dar are un defect! E insetata Glumesc...La o medie de 12 km/h ce poti cere? 5℅.Imi place confortul scaunelor,faptul ca esti mai sus.Avand muzica pornita nici nu re

Vesti bune!Am primit confirmarea platii integrale a masinii.Va intra la montaj accesorii..inclusiv alarma(Maat).Pe joi o voi ridica!!   Alarma nu o sa fie pe cheie dar nu-i o tragedie!

Azi mi-am facut un cadou!

Posted Images

Maine resetez sistemul.Am inteles asa..daca dupa resetare si parcurgerea unui nr de km nu mai apar martorii am sistem indirect(fara senzori pe janta).Daca apar rezulta ca am acei senzori.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am resetat..au disparut martorii..dupa 30..40 km au reaparut.Am resetat din nou dar am tinut apasat pana nu a mai clipit ""set tpms..Maine pornesc din nou la drum si vedem ce si cum.Am depasit 7400 km .Probabil saptamana viitoare ma apropii de 9000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Maine resetez sistemul.Am inteles asa..daca dupa resetare si parcurgerea unui nr de km nu mai apar martorii am sistem indirect(fara senzori pe janta).Daca apar rezulta ca am acei senzori.

Din moment ce iti apar ambii martori sunt mari sanse sa ai valve cu senzori. Daca era moale vreo roata iti aparea numai cel de jos cu "roata desumflata" si " ! ".

 

Poti incerca varianta amintita de unul din colegi pe topicul "TPMS"... misca usor de valva inainte / inapoi la o janta de-asta noua, si compara cu cea de la rezerva... valva cu senzor (de fapt partea cu senzorul a valvei) se "loveste" de janta in interior si o sa simti la mana, plus un mic sunet ca un pocnit usor, infundat...

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Au reaparut "iarasi din nou" cum mai zic unii..Singura varianta..voi lipi pe cadran 2 buline albe in dreptul martorilor pentru a nu.mi deranja retina! :)

Ucigasule,nu mai am ocazia sa mangai valvele.Jantele sunt la hotelul de roti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de consum la anumite viteze..

Eu voi veni pe A1 dinspre Alba Iulia apoi de la Pitesti spre Bucuresti.Am ceva noroi pe ea de pe drumul Deva Oradea si sper sa ma ajute la un consum mai bun!Pe acest drum poti face si un mic offroad pana termina de reabilitat drumul.

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ucigasule,nu mai am ocazia sa mangai valvele.Jantele sunt la hotelul de roti.

...

Poti incerca varianta amintita de unul din colegi pe topicul "TPMS"... misca usor de valva inainte / inapoi la o janta de-asta noua, si compara cu cea de la rezerva... valva cu senzor (de fapt partea cu senzorul a valvei) se "loveste" de janta in interior si o sa simti la mana, plus un mic sunet ca un pocnit usor, infundat...

 

Daca ai rezerva la tine poti incerca - daca ai valve cu senzori pe roti, sansele sunt sa ai si pe rezerva. Daca vrei, compara valva de la rezerva cu o valva normala de la rotile noi de iarna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)
  • Mak locked și unlocked this topic
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked this topic
  • Mak featured și unfeatured this topic
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...