Sari la conținut

Duster 1.5 Dci 4X4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 37
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare. Bine v-am gasit. De saptamana trecuta sunt si prorietar de Duster. Nu e nou da se prezinta foarte bine. Sunt la inceput, de abia cunosc masina. Orice sfat e bivenit.

Multumesc. Astazi am dus-o la service sa o "primenesc": revizie, distributie, accesorii, reglaje...Astept devizul!

  • 2 weeks later...

Salutare. Am inceput sa ma obisnuiesc cu masina. Am si testat-o un pic si la drum lung si la off. Sunt foarte multumit. Mai tre sa mai fac niste achizitii sa fiu pe deplin multumit si mai vedem. Apropos un tutorial pt montaj protectie radiator a facut cineva?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de:

-Torx 20, 25 si 30,

-soricei de plastic pt. fixat plasa,

-plasa de AL,

-un zwig ( cleste gen patent cu care sa tai plasa),

-un carton mare pe care sa pui bara sa nu o zgarii,

-timp.

Multa atentie la clipsurile de la bara/spoilerul fata ( sub ambele faruri spre lateral pana la intalnirea cu carenajul de la pasajul rotii),

Eu am mesterit cam o ora cu taiat de plasa din dimensiunea de 100x33cm la ~ 78x28cm, prin incercari si apoi am decupat unde sunt niste prinderi pt. cablul de la proiectoare si grila de plastic ( aici e vorba de plasa "mica" din zona intercooler)

In fata radiatorului mare a fost mai simplu si am fixat plasa tot cu soricei de plastic, pozitionata putin in fata radiatorului.

 

Daca ai mai dat bara jos la masina ( sa zicem pe logan) si daca de ex. ti-ai schimbat singur uleiul, cred ca nu va fi o problema.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am vazut ca sunt de vanzare kituri de incalzire scaune. A montat cineva la PH2 ? sunt greu de dat jos husele? trebuie demontate scaunele? sunt trase cabluri sub presuri pentru a mufa incalzitoarele de fese ? Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...