Sari la conținut

Postări Recomandate

Macar daca ar fi fost discuri aerate ca pe fata. In plus trebuie si lichidul de frana schimbat caci la montajul etrierilor se scurge lichidu.Nimic nu e imposibil. Se tuneaza masini la care se primeste omologare. Oare la o reprezentanta Dacia ce ar spune daca ar solicita cineva schimbarea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ghiciti cine?   Rusii, bineinteles: http://www.drive2.ru/l/6401307/   Materialele folosite: http://www.drive2.ru/l/5919915/

Modificarea sistemului de franare (din tamburi in discuri) necesita omologare! Nu cred ca 10 din noi, dac-am dori sa facem omologarea am avea banii suficienti pentru a o face. Cu siguranta, la acest

oricat de interesanta pare ideea, parca n-as face improvizatii la sistemele de directie sau franare... doar parerea mea... plug and play sigur nu are cum sa fie

Posted Images

Din cate stiu puntea spate mai ales la cele 4x4 este de quashqai, care are discuri pe spate. Poate rusii au montat piesele de nissan, care in mod normal ar trebui sa fie plug&play. Altfel e periculos. Oricum, chiar nu simt nicio diferenta, mi se pare ca e fr eficienta si bine calibrata frana la duster si abs nu intra decat la nevoie. La megane 2 abs intra mult mai usor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Va lamureste fratele, veteran in modificari de-astea pe la Logan :

 

Ca sa treci de la tamburi la discuri trebuie sa ai un suport de care sa atasezi etrierii. Din ce observ in postarea rusilor, fara traducere, exista o placa intermediara intre axul rotii si bratul puntii. Aia este o piesa ce trebuie confectionata corect, din material bun.

 

Etrierii folositi de rusi se pot gasi atat in gama Renault cat si in gama VAG. Fix in poze sunt etrieri VAG. Placutele sunt la fel atat la cele de VAG cat si la cele de Renault (Clio 3, Modus, Megane 2, Megane 3, etc. ). Sunt etrieri cu dubla actionare.

 

Nu se vede in poze ce solutie s-a adoptat pt ABS, insa sunt convins ca se poate face si asta functional.

 

Modificarea nu este grea si daca se face cu cap, nu prezinta pericol. Renault a prezentat de curand un Sandero RS care are pe spate fix aceleasi frane pe care eu le-am folosit de 4 ani pe Logan.

 

Un coleg mai sus de mine zicea ca nu mai functioneaza ESP corect. Nimic mai FALS!

Cine cunoaste care este modalitatea de lucru a unui sistem ESP va intelege faptul ca nu va avea de suferit stabilitatea agregatului.

Singurul inconvenient va fi acela ca intretinerea unui sistem cu discuri este mai costisitoare.

 

La Logan am obtinut rezultate excelente, mai ales la cele echipate cu ABS. Momentan la Logan am facut upgrade, am trecut de la discuri de 240mm la 270mm pt spate, luind in considerare ca in curand voi trece la 280 /300mm multipiston pe fata (pot schimba dimensiunea discurilor fata de la vara la iarna :) )

 

Pentru pretul corect ma angajez sa dezvolt asa ceva pt Duster. Insa teste pe banii mei nu mai fac, destul am facut la Logan.

 

EDIT : Dupa Translate, discurile sunt Honda Accord, etrierii, portetrierii si placutele sunt de TT (dar va asigur ca sunt aceiasi care se gasesc pe golf4, bora, passat, sharan, octavia, etc etc etc), suportii pe care se monteaza etrierii si portetrierii fiind confectionati artizanal.

Editat de Dsign
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...